Twisted (2022) Recenzie de film | Movie-Blogger.com

Este de netăgăduit că există un film foarte bun undeva în conceptul pentru Răsucit. Trebuie doar să existe. Nu numai sinopsisul trebuie să sune bine. Ideea este acolo. Din păcate, adormit și ținut într-un plan secundar, sacrificat pentru o viziune care nu este atât de eficientă pe cât aș fi sperat. Uneori, ca regizor, trebuie să ai încredere în aspectul organic al unui film, unul care funcționează fin în horror.

În Răsucit, mama și fiica au o relație dincolo de toxică. Mama o întreabă mereu ce face, supraprotejând-o și chiar își supune fiica la un control lunar pentru a vedea dacă este… însărcinată? În orice caz, asta nu este tot. Masajele ciudate fac parte dintr-o rutină pe care Hannah începe să o considere excesivă. Lucrurile iau o întorsătură întunecată și bruscă când o prietenă a ei moare, iar Hannah devine puțin paranoică. Nu ajută cu nimic faptul că mama ei o face să se simtă vinovată, indiferent de ceea ce se întâmplă.

Cinematografia filmului dă semne ale unui talent promițător în spatele camerei, iar imaginile sunt suficient de neliniștitoare încât să te facă să arăți uneori. Performanța de către Madeleine Masson este suficient de bun încât să te facă să te simți pentru ea și Karen Leigh Sharp întrucât mama este foarte deranjantă. Acest rol pur și simplu nu poate fi ușor de îndeplinit în vremurile moderne. Există o linie foarte fină între ridicol și supărător, iar actrița face o treabă bună în a domina filmul în propriile sale scene.

Din păcate, ambele actrițe sunt prinse într-un scenariu care nu merge nicăieri cu povestea sa inconsecventă și cu adăugarea inutilă de intrigi secundare cu care baza poveștii nu are nicio legătură. Știm că mama este bolnavă, iar Hannah este bine… parte dintr-un plan pe care nu o poate controla. Dar dezvoltarea poveștii se simte scăpată de sub control, deoarece evenimentele importante par să adauge mai mult spectacolului, și nu poveștii în sine. A fost necesar s-o întorc împotriva semenilor ei?

Poate că a vorbi despre „necesar” este inutil. Filmele ar trebui să-și urmeze cursul așa cum le-au scris autorii lor și nu mult mai mult. Contribuțiile noastre sunt inutile în ceea ce privește povestea. Cu toate acestea, scenariile ar trebui să aibă întotdeauna sens și să urmeze un scop care este fin ținând cont de gen și poveste. În Răsuciturmărim o încercare de a realiza multe lucruri cu o lipsă de control care este mult prea vizibilă.

Luați acel final de exemplu: totul este „finalizat” în câteva minute, fără nici măcar o notificare pentru un arc care ar fi trebuit să fie rezolvat, astfel încât publicul să poată alege o structură mai logică pentru a trata povestea. Sfârșitul în Răsucit te va face să te încrunți, să te întrebi dacă mai sunt și să mergi pe următorul thriller.

Insist: Masson și Leigh Sharp sunt prinși. Ar trebui să fie într-un film mai bun decât acesta.