infos.ro

Top 5 întrebări despre alimentația pe bază de plante pentru copii

Ești curios despre alimentația pe bază de plante pentru copii? Aflați totul despre cele mai importante considerații pentru copiii care urmează o dietă pe bază de plante.

Dacă alimentați dieta copilului dvs. cu plante, probabil că aveți o mulțime de întrebări despre cum să planificați în mod corespunzător mesele copilului dvs. pentru a satisface toate nevoile de nutrienți pentru o creștere și o dezvoltare sănătoasă. Și nu ești singur! Din ce în ce mai mulți părinți trăiesc acasă stilul de viață bazat pe plante cu familiile lor, așa că, în mod natural, au o serie de întrebări despre cum să profite la maximum de acest stil de alimentație sănătoasă. De aceea, răspund la unele dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primesc despre alimentația pe bază de plante pentru copii și despre cum să planific o dietă sănătoasă și echilibrată.

Top 5 întrebări despre alimentația pe bază de plante pentru copii

1. Ce înseamnă o dietă pe bază de plante? Din punct de vedere tehnic, o dietă pe bază de plante înseamnă o dietă care se concentrează în primul rând pe plante. Pentru unii, acest lucru înseamnă o cantitate mică de alimente de origine animală, inclusiv carne, carne de pasăre, pește, ouă și produse lactate în dietă, cea mai mare parte a dietei fiind bazată pe plante, cum ar fi fasole, alimente din soia, cereale integrale, legume, fructe, nuci și semințe. Cu toate acestea, astăzi mulți oameni definesc o dietă pe bază de plante ca fiind 100% pe bază de plante – în esență, vegană. Alegerea îți aparține cu privire la cât de pe bază de plante ai dori să fie dieta familiei tale. Indiferent de ce s-ar întâmpla, este important să se concentreze pe consumul mai multor plante și mai puține alimente de origine animală.

Top 5 întrebări despre alimentația pe bază de plante pentru copii
Copil prietenos Batoane cu tahini de ovăz cu fructe de pădure sunt 100% pe bază de plante.

2. Dacă copilul meu mănâncă o dietă pe bază de plante, există beneficii? Da! Studiile arată că copiii care consumă diete pe bază de plante obțin mai mulți nutrienți de protecție a sănătății în dieta lor, cum ar fi fibre, anumite minerale și fitochimice (compuși vegetali cu acțiune antioxidantă și antiinflamatoare). Nu este de mirare că copiii din plante tind să aibă riscuri mai mici de obezitate și boli cronice mai târziu în viață. În plus, studiile arată că consumând o dietă pe bază de plante, îți poți reduce serios amprenta asupra mediului pe parcursul întregii vieți. Asta pentru că este mult mai eficient să crești plante și să le mănânci, mai degrabă decât să crești plante, să le hrănești animalelor, apoi să mănânci animalele.

Includeți o varietate de alimente sănătoase pe bază de plante, cum ar fi această rețetă Burgeri de ovăz cu fasole albă cu curry.

3. Există probleme de dezvoltare pentru copii legate de consumul unei diete pe bază de plante? În timp ce Academia de Nutriție și Dietetică recunoaște că o dietă bine planificată, pe bază de plante (vegetariană și vegană) poate fi adecvată din punct de vedere nutrițional pentru oameni de toate vârstele – inclusiv pentru copii – accentul este pus pe „bine planificat”. Acest lucru înseamnă în esență că este posibil pentru a vă satisface nevoile de nutrienți printr-o dietă pe bază de plante, dar este important să faceți o planificare pentru a vă asigura că copilul dumneavoastră are o cantitate bună de toți nutrienții necesari pentru a promova o dezvoltare sănătoasă. Aceasta include aportul adecvat de proteine ​​esențiale, carbohidrați, grăsimi, vitamine și minerale în dietă.

Top 5 întrebări despre alimentația pe bază de plante pentru copii
Smoothies, așa Super Smoothie cu piersici și dovleacsunt o modalitate excelentă de a obține o nutriție puternică pe bază de plante în dieta copiilor.

4. Cum vă planificați o dietă bine echilibrată, pe bază de plante pentru copii? Este important să obțineți provizii bune din toate grupele de alimente majore din dieta copilului dumneavoastră mic, pe măsură ce acesta trece de la laptele praf sau lapte praf pentru sugari la alimente solide. Ei trebuie să includă următoarele alimente în dieta lor pentru a-și satisface nevoile (textura și tipurile de alimente diferă în funcție de vârstă; verificați acest ghid util pentru mai multe informatii):

  • Proteină: Sursele de proteine ​​vegetale includ tofu, laptele de soia, fasolea, lintea, untul de arahide și untul de migdale.
  • Cereale: Cerealele, cum ar fi grâul, orezul, quinoa, orzul și ovăzul, oferă surse importante de energie (carbohidrați), fibre, vitamine (B6, E, niacină, acid pantotenic, riboflavină, tiamină și acid folic), minerale (calciu, fier). , magneziu, fosfor, zinc, cupru, mangan, seleniu și potasiu) și chiar unele proteine ​​și fitochimice.
  • Legume: O varietate de legume, cum ar fi morcovi, roșii, verdeață, sfeclă, dovleac și mazăre oferă carbohidrați sănătoși, fibre, vitamine (A, B6, C, K, acid folic, tiamină, riboflavină, niacină și acid pantotenic), minerale ( fier, potasiu, mangan, magneziu, fosfor, calciu, zinc, cupru și seleniu), o mulțime de substanțe fitochimice și chiar și unele proteine.
  • Fructe: O mulțime de fructe, cum ar fi fructele de pădure, piersici, banane și pere, oferă o dulceață naturală, plus carbohidrați sănătoși, fibre, vitamine (A, B6, C, E, K, riboflavină, tiamină, niacină și acid pantotenic), minerale (calciu, potasiu, mangan și cupru) și un depozit de substanțe fitochimice.
  • Grăsimi sănătoase: Asigurați-vă că grăsimile sănătoase, cum ar fi nucile, semințele, măslinele, avocado și uleiurile vegetale, fac parte din dietă pentru a satisface nevoile de acizi grași esențiali.
  • Suplimente: Este important să se asigure un aport adecvat de vitamina B12 – disponibilă numai în alimente de origine animală – în dietă prin suplimente. Alți nutrienți care ar putea avea nevoie de suplimente includ vitamina D și acizii grași omega-3 cu lanț lung. Discutați cu furnizorul dumneavoastră de asistență medicală despre opțiuni.
Mușcături energetice cu condimente de dovleac sunt ambalate cu 3 grame de proteine ​​vegetale per porție.

5. Cum obțin suficiente proteine ​​vegetale în dieta copilului meu? Credeți sau nu, puteți obține suficiente proteine ​​în dieta copilului dumneavoastră cu plante. Palatele mai tinere (6-8 luni) pot include lapte de soia, tofu bine gătit, piure, fasole sau linte. La 8-12 luni, copiii pot începe să crească texturile alimentelor pentru a include piure de tofu și fasole, precum și unturi de nuci. Când copiii au 1-3 ani, pot începe să savureze o varietate de leguminoase (fasole, linte, mazăre), tofu, tempeh și cereale.

Pentru mai multă inspirație despre alimentația sănătoasă pentru copii, consultați următoarele:

Live Chat: Mâncarea pe bază de plante pentru copii cu Alex Caspero și Whitney English
Creați dragostea copilului dumneavoastră pentru legume!
Ajutați copiii să-și exprime recunoștința pentru alimente sănătoase
Întăriți obiceiurile alimentare ale copiilor
5 sfaturi pentru a-i determina pe copii să mănânce legume

Source link

You might also like