infos.ro

Top 10 rețete vegane de toamnă

Cauți inspirație pentru rutina ta sănătoasă de gătit de toamnă? Atunci îndrăgostiți-vă de aceste Top 10 rețete vegane de toamnă, de la propria mea bucătărie la a dumneavoastră.

Nu îți place pur și simplu această perioadă a anului? Bucătăria mea este un val de produse sezoniere și alimente reconfortante perfecte pentru gătitul de toamnă. Într-adevăr, este timpul să mă scufund complet în sezon, cu această colecție de rețete vegane preferate de toamnă, inclusiv retete de supa de toamna, retete de salate de toamna, retete pentru cina de toamnași retete de deserturi de toamna. Este sezonul pentru a vă bucura de legume și fructe de toamnă, inclusiv de dovlecei, dovlecilegume cu frunze verzi, rădăcinoase, mere, pereși merisoare. Profită de recompensă de grădină, de piața locală de fermieri sau de supermarketul de cartier pentru a lua acasă aceste fructe și legume prețioase de toamnă de sezon.

Citiți mai multe despre pornirea cele mai bune produse de toamnă pe blogul meu și vedeți cele mai bune 10 rețete de toamnă pe bază de plante pe care îmi place să le pregătesc în bucătăria mea de acasă în această perioadă a anului.

Top 10 rețete vegane de toamnă

Smoothie de dovleac condimentat

Transformă conservele de dovleac, condimente și portocale într-un smoothie fabulos de portocale cu condimente de dovleac, bogat în aromă și substanțe nutritive. Acest smoothie sănătos pe bază de plante poate fi preparat în câteva secunde!

Gust de afine cu nuci

Îmi place să-mi fac propriul gust de afine de casă pentru sărbători. Această rețetă, care conține afine uscate, este super ușoară. L-am adaptat dintr-o reteta din Nuci Californiape care o voi demonstra pe Emisiune pentru acasă și familie de canalul TV Hallmark pentru sarbatori.

Pilaf de afine cu ovăz cu fistic

Cine spune că garniturile cu vreme rece trebuie să includă umplutură și cartofi dulci? Am creat această garnitură super simplă pe bază de plante, care implică o tigaie și o listă scurtă de ingrediente, cum ar fi ovăz, merișoare, fistic și turmeric. Cu toate acestea, este atât de simplu, hrănitor și aromat! Este preparatul perfect pentru petrecere. Îl poți servi chiar și pentru un mic dejun savuros.

Salată de orz de varză cu dovlecei

Îmi place combinația de vreme rece de dovlecei, varză, orz și alune de pădure – toate învelite împreună în această masă de mâncare confortabilă. Preparați-l pentru cină și împachetați resturile pentru prânz a doua zi.

Ovăz peste noapte cu dovleac

Combin aromele mele preferate de toamnă de dovleac, semințe de dovleac și condimente de dovleac într-un mic dejun bogat în nutrienți. Unul dintre micul dejun preferat, sănătos, pe bază de plante și ușor este ovăzul peste noapte. Le fac într-un singur borcan mason cu o seară înainte, apoi la micul dejun sunt gata. Puteți savura acest ovăz rece sau îl puteți încălzi pentru un mic dejun reconfortant. Puteți chiar să pregătiți câteva recipiente de ovăz peste noapte dintr-o dată pentru mai multe mic dejun în timpul săptămânii.

Ovăz tăiat din oțel

Când merișoarele proaspete sunt de sezon, înnebunesc! Există atât de multe moduri în care îți poți înveseli ziua cu aceste fructe de pădure acre și crocante. Luați acest mic dejun consistent de ovăz tăiat din oțel, care include merisoare fierte, pere, condimente, nuci pecan și semințe de chia. Faceți o oală mare și bucurați-vă de el în următoarele zile încălzit, cu un strop din laptele preferat din plante, pentru un mic dejun sănătos pe fugă.

Dovleac balsamic și varză de Bruxelles cu Farro

Nimic nu vrăjește confort de vreme rece ca dovleceii și varza de Bruxelles! Aceste legume oferă atât de multă bunătate savuroasă atunci când sunt prăjite și combinate împreună, așa cum sunt în acest fel de mâncare farro simplu. Nuanța aurie a dovleacului este o carte de vizită pentru conținutul său de beta caroten, iar aroma înțepătoare a varzei de Bruxelles prefigurează compușii săi puternici de sulf – ambii sunt antioxidanți puternici legați de protecția sănătății.

Dovlecei umpluți cu quinoa și afine

Toamna și iarna este momentul să sărbătorim abundența de dovlecei de iarnă, plini de vitamine A și C, fibre, potasiu și multe altele. Unul dintre modurile mele preferate de a găti cu dovlecei este pur și simplu să le desfac, să le scot semințele și să umplu acea cavitate cu ceva delicios, cum ar fi o umplutură savuroasă, pe bază de plante. Am prezentat crumbles fără carne (pe care le puteți înlocui cu linte fiartă) în această rețetă, împreună cu quinoa, ierburi toscane, merișoare și nuci. Este atât de ușor încât îl poți servi ca o masă cu un singur fel de mâncare în orice noapte a săptămânii, dar este suficient de frumos pentru a fi și capul de afiș la masa ta de sărbători.

Cana vegană pentru cuptor cu microunde cu mere caramel

Dacă sunteți un fan al tendinței „în cană” – în care doar introduceți câteva ingrediente într-o cană, o distrugeți și o mâncați, atunci vă va plăcea cu adevărat această rețetă cu 5 ingrediente. Pentru că este pe cât de sănătos, pe atât de delicios. Este una dintre gustările mele preferate pentru copii. Obișnuiam să-l ajut pe fiul meu Nicholas să facă asta ca o gustare după școală. Este una dintre primele rețete pe care le-a putut face singur. Încercați-l și veți găsi un nou desert favorit, o gustare sau o parte pentru micul dejun.

Crumble cu scorțișoară și mere

Nimic nu vrăjește confort precum combinația de scorțișoară picant și mere dulci! Unul dintre cele mai sănătoase deserturi centrate pe fructe pe care le puteți pregăti este un crumble de mere copt, cu un strat gros de mere suculente și un topping crocant de cereale integrale. Fiecare mușcătură delicioasă este plină de fibre și nutrienți.

Inspirați-vă pentru mai multe rețete de sezon, pe bază de plante (vegane) aici:

Supă de dovlecei de carnaval cu turmeric proaspăt
Salată de varză cu fasole albă de curmal mediteranean
Supă de dovleac prăjită cu alune
Ovăz cu curmale și pere
Salată de pere și fenicul cu rucola

Source link

You might also like