The Take Out Move (2022) Recenzie de film

Încă mișcarea de scoatere

Andrei Simonianlui Mișcarea Take Out este un film foarte prostesc. Așa de prost, vei simți poate că trebuie să te oprești pentru un timp și să te întrebi dacă oamenii din spatele camerei sunt serioși să te angajeze să termini ceea ce probabil va fi o experiență irelevantă. Să-ți spun: nu te opri. Continua sa mergi.

Mișcarea Take Out nu este filmul tău de comedie tipic și nu ar trebui să-l vizionezi în conformitate cu standardele filmelor care urmează o formulă. Avem destui din acestea și, pe de altă parte, avem idei transformate în filme. Poate că unele dintre aceste idei au făcut deja subiectul unor scurtmetraje (dacă s-ar fi făcut mai multe filme sub acest concept…). În cazul filmului lui Simonian, el a luat ce e mai bun din munca sa anterioară și a încercat să facă ceva mai bun. Pentru asta merită un zâmbet din partea publicului.

Povestea este destul de simplă. Un tânăr misterios îi îndrumă pe doi idioți să meargă la casa unei fete și să o scoată afară. Când sosesc amândoi, își dau seama că nu va fi la fel de ușor fără ca ea să bănuiască mare lucru. Ei se angajează în lupte nesfârșite în tot felul de moduri. Cine va castiga? Nimeni nu stie.

Și cam atât. Mișcarea Take Out este o colecție distractivă de comedie fizică dusă la extrem (cu ajutorul prietenilor și familiei regizorului) și o poveste care nu merită nici amintită sau convingătoare. Ar fi mai bine să analizezi cum au fost filmate unele scene și să zâmbești când montajul filmului te îndreaptă către el.

Când Simonian încearcă să-și simplifice filmul pe calea tipică, își pierde controlul și Mișcarea Take Out începe să semene prea mult cu ceilalți. Amestecarea acestei mișcări cu o comedie raucă nu este atât de naturală pe cât ar trebui, dar cel puțin filmul își revine cu ajutorul scenelor de luptă grozave și a fizicii a doi actori care sunt hotărâți să urmeze spiritul filmului până la capăt. A numi acest lucru admirabil este o subestimare.

Îți vei aminti de alte filme. Mai precis, vă veți aminti scene din acele filme. Și e în regulă. Ai voie să faci asta, iar filmele independente ar trebui să fie mai consecvente atunci când te bazezi pe inspirația din spatele lor. Simonian nu este la fel de direct când face asta, așa că ar trebui să fie mai personal ca niciodată. Pentru mine a fost Călătoria falsă a lui Bill și Ted și Lumea lui Wayne 2. Care a fost pentru tine? Scena Kung Fu a fost doar amuzantă cu dublarea, efectele speciale groaznice și efectele granulare ale camerei.

Făcut pentru câteva mii de dolari, Mișcarea de a scoate nu este genul de film care rămâne cu tine și îți rămâne în minte zile întregi. Este mai mult un experiment cu o mulțime de replici și scene repetitive și lupte grozave. Povestea nu este chiar atât de logică și vei avea multe întrebări dacă te gândești prea mult la ea. Aceasta nu este o experiență pentru referință perspicace, așa că nici măcar nu încercați. Dar încearcă să scapi din minte acea „mișcare a canapelei”. Nu va fi ușor, crede-mă.

Ia o bere, invită-ți prietenii și distrează-te cu comedia Cali făcută cu dragoste!