The Pay Day (2022) Recenzie de film

Sam Bradfordlui Ziua Salarii este un thriller de comedie de furt care trece într-o clipită. Mult mai repede decât v-ați aștepta, având în vedere că se acordă multă atenție caracterului său central în primul act, prin care putem bănui că acest lucru va înclina turnul spre melodramatică. Din fericire, Bradford lasă o abordare mai naturală să preia controlul asupra scenariului și Ziua Salarii este ușor de digerat în lumea indies.

Filmele nu ar trebui să fie complexe, cu atât mai puțin atunci când intriga nu cere asta. Acest lucru este ușor de prevăzut în stadiul de scenariu când ideea unei povești poate fi cu siguranță manipulată în favoarea unei viziuni personale. În Ziua Salarii nu e nimic din toate astea. Aceasta este o poveste simplă, executată brusc de un regizor bun și doi interpreți buni care se întâmplă să fie și ei în scaunul scriitorilor.

Și cred că există cheia pentru ca filmul să fie eficient.

Intriga merge așa. Un specialist IT este stricat. Cunoștințele ei nu sunt suficiente pentru a obține un loc de muncă ideal. Într-o zi, ea primește o ofertă de a extrage date dintr-o clădire de birouri pentru un lord al crimei care caută informații despre oameni puternici. Ea acceptă desigur. Salariul este masiv, având în vedere situația ei financiară.

Jennifer merge la clădirea de birouri și după câteva cioturi intră. În timp ce așteaptă descărcarea datelor, cineva important intră în birou. Se pare că a fost prinsă. Câteva rânduri și îl convinge pe tânăr că nu vrea să facă rău și doar își face treaba. E de acord cu asta, dar este prea suspect.

Asta e cand Ziua Salarii de fapt își începe seria de răsturnări majore, toate practic având loc în aceeași clădire, cu aceleași personaje și puțin prea mult înjunghiere în spate. Există un subplot romantic destul de incredibil care nu mi-a plăcut la început. Dar Sam Benjamin și Kyla Frye pe măsură ce protagonistele m-au cucerit cu magnetismul din scenele lor împreună. Sigur, filmul este suficient de previzibil încât să te facă să te batjocorești de el, dar cel puțin elementul romantic funcționează până la un punct.

Ziua Salarii este spectacolul lui Frye de la început până la început și nu e nimic rău în asta. Tânăra actriță are suficientă carisma pentru a conduce filmul până la sfârșit și a rămâne solidă în rolul principal. Povestea despre concert nu a fost la fel de relevantă în cele din urmă precum modul în care rezultatul ei a modelat-o, dar, din fericire, a primit ceea ce merita.

Filmul pare a fi o readaptare a unui scurtmetraj produs în trecut de aceeași echipă de actori/scenari/regizor. Povestea pare să varieze, dar esența rămâne. Dacă câțiva ani de repetiții, pitch-uri și rescrieri au produs acest lucru, atunci este grozav să văd Ziua Salarii ca rezultat al creșterii filmului. Este ceva de care avem nevoie de mai mult în aceste zile.

Un lucru cu care am avut o carne de vită: partitura jazz a funcționat, dar utilizarea sa mi s-a părut exagerată, inutilă și distragătoare. Unele scene pareau ca o schiță dispărută de mult, cu prea multe elemente de comedie și punchline. Alături de notele obositoare de jazz Ziua Salarii uneori se simțea mai amator decât este.