The Nudels of Nudeland (2022) Recenzie de film

Unde sa încep?

De fapt, este greu de descris experiența care este Nudele Țării Nude. Nu ar trebui să fie, deoarece este practic o poveste superficială din punct de vedere emoțional, plasată într-un fundal de comedie, o trăsătură pe care o împărtășește cu multe filme de comedie. Dar asta nu seamănă cu nimic din ce ai văzut vreodată. Nu este vorba că ar fi năzdrăvan. Este atât de conștient de esența sa încât la un moment dat joacă ca un documentar, sau o reclamă, despre locul care este în cele din urmă ideal pentru personajele sale. În Nudele Țării Nude cei care poartă haine fac obiectul unei glume. Iar cele care nu sunt pur și simplu… normale.

Dacă ești jignit de corpurile goale, atunci… Du-te! Acum înainte să fie prea târziu.

Nudele Țării Nude este o serie de viniete amuzante care înfățișează o călătorie. Una care este greu de modelat într-un alt mod care nu este „nuditatea este fericire”. Poartă un simț al umorului care se adresează în mod clar celor care, dintr-un motiv oarecare, înțeleg un mod de viață destul de specific.

De asemenea, este departe de a fi explorat în film. Nudele Țării Nude nu caută niciun motiv în afara premisei sale de bază, slapstick. Dacă ești bine cu asta, atunci vino. Dacă nu ești, atunci este în regulă. Ce Tim Chizmar does este incontestabil îndrăzneț, dar cel puțin nu dorește îndoctrinarea ideii sale. Acest lucru este mult mai puțin grav.

Sigur, Nudele Țării Nude ar putea folosi unele îmbunătățiri și modificări. Pe Chizmar nici măcar nu-i deranjează câteva greșeli în unele rânduri și doar merge de acord cu ideea că filmul este autentic. Pe măsură ce mă gândeam, am întors pagina și am urmărit intențiile lui Chizmar de a spune două povești care nu trebuiau spuse, dar care vorbesc mult despre noi înșine: oameni anxioși care se simt confortabil doar când sunt goi.

Când sunt transportați în Nudeland, își găsesc fericirea. Un fel de. Acest paradis are tot felul de personaje care joacă într-un cadru ciudat care nu face mare lucru pentru poveste. Dar cel puțin ei sunt ei înșiși. Scriitorul/regizorul Chizmar nu este hotărât să le facă credibile sau chiar simpatice. Ele sunt doar proiecții ale ceva care este în afara acestei lumi. Și purtând mereu costumul de ziua lor.

Acesta este exemplul unei idei bune care trebuie reelaborată pentru a-și îndeplini scopul final. Există câteva fotografii drăguțe și chiar personaje simpatice, cu o poveste interesantă. Și apoi este un amestec de costume proaste, personaje inexplicabile și actorie proastă. Dacă poți accepta asta, atunci bine ai venit în Nudeland. Spune-ne cum merge.