Te voi găsi (2022) Recenzie de film

Folosirea celui de-al Doilea Război Mondial ca context pentru un film de dragoste nu este ușor. Trebuie să echilibrezi fiecare element dramatic, fără a ignora oroarea absolută a războiului în sine, să nu mai vorbim de unul care a avut un genocid în mijlocul lui. De aceea un film ca te voi gasi pare admirabil din start. Ca o ispravă, trebuie doar să aplaudați pe oricine face asta.

Totuși, povestea în te voi gasi ar putea fi acuzat că este prea simplu. Nu sunt multe de spus dincolo de conflictul de bază al unui cuplu care nu poate fi împreună, chiar și atunci când ar trebui. Războiul ar putea fi o circumstanță simplă, dar dacă nu pot fi împreună, trebuie doar să folosești războiul ca motiv principal. Și asta e în regulă. De data asta funcționează.

Regizat de un veteran de la Hollywood Martha Coolidge, te voi gasi spune povestea lui Robert și Rachel, doi muzicieni care sunt profund îndrăgostiți, dar nu au avut niciodată ocazia să fie împreună. Diferențele religioase și acum un război. Robert este prezentat ca o potențială icoană a operei, iar Rachel joacă pentru naziști. Când află unde se află, pleacă în Germania să o caute într-o misiune foarte periculoasă.

Este un film nebun de romantic. te voi gasi funcționează mai ales pentru că în centru există indivizi mari și chiar crezi în călătoria lor tragică. Filmele de această natură nu trebuie să fie realiste, dar trebuie să existe suficientă chimie pentru a ne face să le înveselim. Mai presus de groază, violență, dragostea trebuie să prevaleze, dar trebuie să credem în ea.

Veți observa fețe cunoscute și nu apar în film. Fiecare dintre ei are un rol important în film, iar Coolidge permite familiarității să lucreze în favoarea personajelor lor. Sunt însoțiți de un set de interpreți care nu arată incomod într-un film de epocă care poate nu arată cel mai bine. Coolidge deține controlul și ea o arată.

Un lucru pe care nu-l pot învăța: cum a rămas această producție pe teritoriul indie? Filmul arata grozav. Coolidge folosește inteligent cadrul pentru a dezvălui cât de mult poate. Dacă a existat o restrângere bugetară, cu siguranță nu se observă.

te voi gasi observă ororile războiului într-un mod diferit. Acesta nu este un film plin de acțiune care spune întâmplător o poveste de dragoste. Nu avem nevoie de asta în film. În schimb, obținem un film bazat pe personaje care arată traume prin reacții și teroare prin prezență dramatică.

Filmul are detractorii lui și da, e normal. Oamenii nu sunt obișnuiți cu filmele care nu își propun să fie Lista lui Schindler. Scalele sunt diferite și nu este nicio problemă cu asta. Uneori, ficțiunea poate fi îmbinată cu istoria și poveștile pline de inimă și impuls uman pot fi spuse fără a fi prea dramatice. Acesta mi-a plăcut când a trebuit să mă bucur de el.

Ah, și mi-a plăcut să văd Stephen Dorff pe ecran. Tipul acela poate face totul mai bine într-o clipă cu câteva scene.