Suitcase City (2022) Pilot Review

Pilotul de Suitcase Cityun concept creat de Keith Sutliff, are exact cantitatea potrivită de mister trebuie să aibă primul episod dintr-o emisiune bună. Trebuie să dezvăluiți ceva, și totuși rămâneți în limitele corecte ale intrigii care vor ține spectatorii la limită episod după episod. Nu vei ști ce naiba se întâmplă, chiar dacă este explicat iar și iar, iar expresia de pe chipul personajului principal spune totul.

Suitcase City de asemenea, se simte ca un scurtmetraj bun. Unul care deține promisiunea unui thriller de acțiune fără a afișa neapărat nimic. Acea premisă nedezvăluită este motivul pentru care Suitcase City ar putea fi un spectacol demn. Indiferent ce s-ar întâmpla, dramaticele de putere ale primului episod vor reveni întotdeauna.

Îl joacă pe Sutliff în rolul lui Mason, un fost polițist care acum conduce o miliție de foști polițiști care încearcă să recâștige controlul asupra unui oraș. Acel oraș a fost civilizat înainte. Acum deține controlul bandelor și radicalilor care au bombardat fiecare resursă și rămâne doar această sursă.

Mason organizează ceva. Nu știm ce este și sugestiile nu sunt suficiente pentru a veni cu un răspuns. Îl vedem plecând pe drumuri (pe DeLorean, atingere drăguță) și merge într-un loc legat de trecutul său. Din nou, nu se explică multe. Misterul trecutului său (și granițele sale) se îndepărtează cu fumul țigărilor lui aprinse. Mason este o enigmă și Suitcase City isi spune povestea.

Cel puțin, asta cred.

Fiecare pilot este un experiment, dar nu toți au chef. Acesta cu siguranță nu. Este filmat frumos, iar designul sunetului este fantastic (mai multe despre asta mai jos). Puteți simți că Sutliff a aruncat toate resursele la îndemână acestui proiect. Arată efortul unui regizor care știe exact ce să facă atunci când ai imagini izbitoare, dar și o poveste promițătoare de spus. Din nou, Suitcase City este versiunea scurtă a ceva mai mare. O dovadă de concept care ajunge la locul potrivit.

În special, partitura compozitorului prolific al Spaniei Federico Vaona se simte ca un plus solid la spectacol. Există o vastitate în corpul său de lucrări care ne face să ne simțim parte din acest peisaj pustiu. Amintește de munca lui Zimmer în Blade Runner 2049scorul lui Vaona crește jocul.

Iată-ne. Suitcase City permiteți-ne să aruncăm o privire la ceva interesant și nu mult mai mult decât atât. Nici măcar nu încearcă să afișeze ceva acțiune și rămâne ca o introducere lentă a ceva ce nu am văzut până acum. Cu toate acestea, nu este nevoie. Mason este suficient de interesant ca pistă pentru a ne face să ținem și să ne așteptăm la o livrare grozavă. Dacă asta se va întâmpla sau nu, timpul va spune. Mă aștept doar ca mașina aceea fantastică să mai facă o apariție și vreau să aud mai multe despre scorul lui Vaona.

Notă: Noul serial de thriller de acțiune Suitcase City va avea premiera pe anumite servicii de streaming și VOD în această primăvară. Data premierei va fi anunțată în curând.