infos.ro

Smoothie Bowl cu capsuni, banane, chia

Căutați o modalitate delicioasă și simplă de a alimenta proteinele vegetale? V-am acoperit cu acest castron delicios, pe bază de plante, fără gluten, cu căpșuni, banane, chia, smoothie, umplut cu fructe întregi, pudră proteică, lapte vegetal și semințe de chia – asta este! Doar cinci ingrediente, zbârcite în blender, apoi turnate într-un castron, astfel încât să vă puteți bucura de această masă plină de nutriție. Aceasta este o modalitate excelentă de a mânca un mic dejun rapid și sănătos pe alergare, precum și un înlocuitor de masă sau o gustare alimentată cu proteine ​​pentru nevoile dvs. de nutriție, cum ar fi recuperarea sportivă sau evenimentele de anduranță.

Smoothie Bowl cu capsuni, banane, chia

Îmi place această rețetă de smoothie bowl ca pregătire a mesei – doar o prepară cu o zi înainte, o toarnă într-un borcan Mason, apoi o împachetează pentru o zi plină. Cel mai bine, puteți mânca asta cu o lingură – semințele de chia creează în mod natural o acțiune de îngroșare, astfel încât să obțineți satisfacția de a vă mânca smoothie-ul! Fii creativ și decorează partea superioară a bolului tău pentru smoothie – sau pur și simplu bucură-te de el simplu și simplu – alegerea este a ta! Acest bol pentru smoothie plin de nutriție are 31 de grame de proteine, 13 grame de fibre, cu sub 400 de calorii, 3 grame de zahăr adăugat și 12 g de grăsimi. Ca să nu mai vorbim de toate acele vitamine, minerale și fitonutrienți care vin în celelalte ingrediente. Începeți-vă ziua cu bine cu acest Smoothie Bowl cu Capsuni Banana Chia!

Smoothie Bowl cu capsuni, banane, chia

Imprimare

ceas pictograma ceasuluitacâmuri pictograma tacâmurilorsteag pictograma steagpliant pictograma folderuluiinstagram pictograma instagrampinterest pictograma pinterestFacebook pictograma facebookimprimare pictograma tipărirepătrate pictograma pătrateinima icoana inimiiinima solidă pictogramă solidă inimă

Descriere

Preparați acest bol delicios, pe bază de plante, fără gluten, cu căpșuni, banane, chia și smoothie în doar câteva minute, pentru a oferi un pumn nutritiv de proteine ​​zilei dvs., menținând în același timp un conținut scăzut de zaharuri adăugate și ingrediente nedorite.


  • 2 lingurițe de căpșuni, banane, pudră proteică vegană
  • 1 cană lapte pe bază de plante, simplu, neîndulcit (adică, soia, ovăz, migdale)
  • 1 banană mică
  • ½ cană căpșuni (proaspete sau congelate, neîndulcite)
  • 1 lingura semințe chia

Garnitura (optional):

  • Felii de banane
  • Căpșuni, feliate
  • semințe chia

  1. Puneți pudra de proteine, laptele vegetal, bananele, căpșunile și semințele de chia într-un blender mic. Procesați timp de 2-3 minute până devine omogen și cremos.
  2. Se toarnă într-un bol. Se poate garni cu banane suplimentare, căpșuni, semințe de chia.
  3. Se servește imediat sau se poate răci o oră sau peste noapte pentru a permite să se îngroașe mai mult.
  4. Face o porție.
  • Timp de pregatire: 5 minute
  • Categorie: Periuţă
  • Bucătărie: american

Nutriție

  • Mărimea porției: 1 portie
  • Calorii: 397
  • Zahăr: 3 g
  • Sodiu: 260 mg
  • Gras: 12 g
  • Grăsime saturată: 3 g
  • Carbohidrați: 47 g
  • Fibră: 13 g
  • Proteină: 31 g

Cuvinte cheie: smoothie vegan, smoothie de căpșuni, smoothie sănătos, smoothie de proteine

Pentru alte smoothie-uri pe bază de plante, consultați câteva dintre preferatele mele:

Purple Power Smoothie de afine
Smoothie cu turmeric auriu
Smoothie verde cu fistic

Source link

You might also like