infos.ro

Schimburi de ingrediente din cămară pe bază de plante – Sharon Palmer, Dieteticianul alimentat cu plante

Nu găsești făină sau drojdie? Nicio problemă, încercați aceste 9 schimburi de ingrediente pentru cămară pe bază de plante pentru a urmări rapid rețetele preferate.

Aveți nevoie de o varietate de ingrediente esențiale, cum ar fi făină, cereale, unt de nuci și fasole, în cămară pe bază de plante pentru a vă pune mesele preferate pe masă. Indiferent dacă faceți un lot de prăjituri sau un antre de paste, va trebui întotdeauna să vă întindeți mâna în dulap pentru acele produse de bază de cămară. Dar ce se întâmplă dacă nu găsești tot ce ai nevoie pentru acea rețetă specială pe care mori să o faci? Pot fi atât de multe motive pentru care trebuie să faci un schimb rapid de ingrediente. În aceste zile, s-ar putea să vă confruntați cu rafturi goale în secțiunea cămară a supermarketului local. Sau poate faci o schimbare la o rețetă pentru a se potrivi cu o alergie, un profil de aromă, o preferință de dietă sau pentru că pur și simplu ai uitat să cumperi ingredientul și nu ai chef să faci un alt magazin alimentar. Din fericire, există o varietate de moduri prin care puteți înlocui anumite ingrediente din cămară cu alte ingrediente pe care le aveți la îndemână, care vă pot oferi un gust, consistență și aromă similare. De aceea, împărtășesc acest ghid super simplu pentru 9 Schimburi de ingrediente din cămară pe bază de plante pentru a vă ajuta să creați mâncăruri sigure, pe baza ingredientelor pe care le aveți în dulap.

Aceasta reteta pt Pâine cu cartofi dulci include făina de migdale ca înlocuitor pentru o parte din făina de grâu.

9 Schimburi de ingrediente din cămară pe bază de plante

Obiect lipsa Substituţie Cum se utilizează
Drojdie Praf de copt

Utilizați pentru a face pâine dulce și dulce, brioșe, clătite și aluat de pizza (folosește 1 ¼ linguriță de praf de copt la 1 cană de făină în rețete)
Faina de grau Făină de migdale Utilizați în tarte, fursecuri, vafe, clătite și pâine dulci (utilizați ca schimb 1:1 pentru a înlocui făina)
Zahăr Sirop de agave Utilizați în fursecuri, batoane, pâine, plăcinte și boluri pentru smoothie sau ca topping pentru clătite și cereale (1 cană de zahăr este echivalentă cu ⅔ cană de agave pentru dulceață, dar reduceți reducerea lichidului din rețetă cu ¼ cană)
Naut, la conserva Fasole albă, conservată Utilizați în hummus, boluri cu cereale, bile de legume, supe, salate și burgeri vegetali (utilizați ca schimb 1:1)
Paste din grâu Paste cu impulsuri (adică fasole, linte, năut) Utilizați în feluri de mâncare cu paste, salate de paste, supe de legume (utilizați ca schimb 1:1)
Banane Datele

Utilizați în smoothie-uri, pâine dulci, fursecuri, batoane, topping cu fulgi de ovăz (3 banane coapte, medii într-o rețetă este echivalent cu 1 ½ cană de curmale înmuiate, tocate).
Unt de arahide Tahini Utilizați în produse de patiserie, pâine, batoane, prăjituri, sosuri, vinegrete și pe pâine prăjită (utilizați ca schimb 1:1).
Orez, fiert Conopidă

Procesați conopida până când obține textura orezului fiert. Utilizați în boluri cu cereale, salate, orez prăjit pe bază de plante (utilizați ca schimb 1:1).
Ulei Avocado, piure

Utilizați în brioșe, fursecuri, brownies, sos de salată, sos de paste (se amestecă într-un robot de bucătărie sau într-un blender până când se omogenizează sau se pasează cu o furculiță; 1 avocado mediu este echivalent cu ½ cană de ulei).

*puteți descărca această listă Aici.

9 Schimburi de ingrediente din cămară pe bază de plante

Dacă ai rămas fără aceste ingrediente, nu este nicio problemă. Încercați aceste schimburi.

Aceasta reteta pentru Brioșe cu porumb întreg folosește praf de copt pentru a-l dospi.

1. Drojdie ➡ Praf de copt

Unul dintre cele mai comune înlocuitoare pentru drojdia în produsele de panificație este praful de copt, deoarece ambele ingrediente sunt ușor acide, ceea ce este o caracteristică necesară pentru ca pâinea să crească. Pentru a utiliza corect această înlocuire, asigurați-vă că includeți cantitatea corectă de praf de copt: aproximativ 1 ¼ linguriță pentru fiecare 1 cană de făină cerută în rețetă. Este posibil să nu obțineți aceeași înălțime și aromă ușoare, aerisite, determinate de drojdie, dar praful de copt poate fi încorporat atât în ​​preparate sărate, cât și în cele dulci. pâini ca opțiune pentru adăugarea de volum la pâinialuat de pizza, clătite, vafeși briose.

Incearca astea Fursecuri cu migdale lavandăcare includ faina de migdale.

2. Faina de grau ➡ Faina de migdale

Făina de grâu poate fi înlocuită cu ușurință cu făină de migdale, care are o textură extrem de asemănătoare cu făina de grâu, cu un raport de înlocuire unu la unu. Doar folosiți făină de migdale în locul făinii din rețetă și amestecați-o cu celelalte ingrediente menționate în rețetă. Făina de migdale poate fi folosită în rețete de produse de patiserie dulci, cum ar fi tartă cruste, cookie-uri, pâini dulciprecum și pâine pentru micul dejun ca vafe și clătite.

Utilizați agave pentru a îndulci rețete ca aceasta Smoothie Bowl cu ceai Matcha.

3. Zahăr ➡ Sirop de Agave

Un simplu înlocuitor pentru zahăr (alb sau maro), care oferă o dulceață similară rețetelor, este siropul de agave sau nectarul. Principala diferență dintre aceste două ingrediente este că zahărul este un îndulcitor sub formă de pudră, în timp ce agave este un îndulcitor pe bază de lichid. Înlocuiți 1 cană de zahăr într-o rețetă cu ⅔ cană de agave și reduceți lichidul din rețetă cu ¼ cană. Încearcă agave aluat de fursecuri, boluri pentru smoothiesau ca topping pentru preparatele de mic dejun, cum ar fi clătite, vafe și fulgi de ovăz pentru un plus de dulceață.

Folosiți fasole albă în boluri, cum ar fi această rețetă Bowl Buddha al zeiței verde.

4. Naut la Conserve ➡ Fasole Alba la Conserve

Fasolea conservată este unul dintre cele mai minunate articole din cămară, deoarece sunt versatile, de lungă durată și delicioase! În general, fasolea este o sursă excelentă de fibre, ceea ce înseamnă că ajută la controlul foametei și este benefică pentru managementul greutății. Nautul sunt cel conserve fierbinți de fasole acum, cu mai multe rețete care necesită aceste legume gustoase. Așadar, ce faci dacă nu mai ai fasole garbanzo (aka, năut) în cămară? Doar înlocuiți-le cu fasole albă conservată. Fasolea albă și fasolea garbanzo au un raport de înlocuire unu-la-unu în rețete și conțin arome și texturi similare care permit o înlocuire simplă. Fasolea albă poate fi folosită în hummus, bile de legume, salate, preparate cu ratatouillecereale castroaneși altele!

Puteți schimba pastele obișnuite în rețete cu paste cu impulsuri, cum ar fi în această rețetă pentru Paste de linte cu ciuperci.

5. Paste din grâu ➡ Paste cu impulsuri

Dacă nu mai aveți paste pe bază de grâu, le puteți înlocui pur și simplu cu o substituție bogată în proteine, fără gluten și densă în nutrienți, cunoscută sub numele de puls Paste. Pastele din leguminoase sunt, în general, făcute din linte, năut, mazăre sau fasole. Puteți adăuga tot felul de condimente la aceste paste delicioase, împreună cu orice proteină vegetală și vegetală la alegere. Unele mâncăruri de paste care sunt extrem de aromate includ Paste de linte cu ciuperci și Mazăre de grădină cu lămâie cu paste.

Folosiți curmale pentru a îndulci rețete, cum ar fi aceasta Ovăz cu curmale și pere.

6. Banane ➡ Curmale

Bananele sunt un ingredient esențial pentru pâinea cu banane și brioșe, dar ce se întâmplă dacă ești afară și vrei puterea de îndulcire a fructelor în produsele tale de copt? O modalitate de a înlocui dulceața adăugată a unei banane este să folosești curmale în rețetele tale! Curmalele pot înlocui cu ușurință bananele smoothie-uri și topping-uri în ovaz. Pe lângă gustul lor delicios, curmalele au beneficii pentru sănătate similare cu fructele proaspete, deoarece sunt pline de nutrienți precum vitaminele A, C și K, fibre, mangan, potasiu, cupru și multe altele. Înlocuiți trei banane coapte, medii într-o rețetă cu 1 ½ cană de curmale înmuiate, tocate. Pentru mai multe informații despre beneficiile pentru sănătate ale fructelor uscate click aici.

Aceasta reteta pt Sos de ghimbir Tahini este un adaos excelent la salate și boluri.

7. Unt de Arahide ➡ Tahini

Un înlocuitor unic pentru untul de arahide este tahini (pastă de semințe de susan), deoarece ambele au texturi cremoase similare și arome bogate. Similar cu untul de arahide, tahini oferă grăsime sănătoasă, precum și alți nutrienți cheie. Tahini este excelent în pansamentehummus și sosuri pentru boluri de cereale. Cu toate acestea, gustul de nucă și textura cremoasă îl fac un înlocuitor excelent pentru untul de arahide în rețetele tale preferate. Încercați tahini atât în ​​mâncăruri dulci, cât și sărate, cum ar fi fursecuri, batoane, curry, smoothie-uri și salate. În loc de unt de arahide pe pâinea prăjită de dimineață, poți să întinzi tahini paine prajita pentru o gustare delicioasă, sănătoasă sau o idee de masă.

Folosește conopida pentru a face „orez” pentru următoarea rețetă.

8. Orez – Orez conopidă

Iată un înlocuitor sănătos, cu conținut scăzut de carbohidrați, pentru orezul gătit: orezul cu conopidă. Doar gătiți conopida și procesați-o în bucăți de mărimea orezului – consultați ghidul meu pas cu pas pentru a o prepara Aici. Orezul conopidă este o alternativă excelentă dacă nu ai orez la îndemână, deoarece există atât de multe condimente și legume care îi sporesc aroma, cum ar fi această idee pt. Cilantro Lime Conopida Orez. Consultați mai multe modalități de a evidenția conopida în bucătărie Aici.

Folosiți avocado în loc de ulei în rețete, cum ar fi Brioșe cu dovlecei cu ciocolată.

9. Ulei ➡ Avocado

Caut un sănătos pentru inimăbazat pe plante, nesaturat grăsime care poate înlocui uleiul atât pentru gătit, cât și pentru copt? Faceți cunoștință cu . Pentru ca avocado să obțină o consistență subțire, amestecați-l într-un robot de bucătărie sau blender. În rețetă, înlocuiți ½ cană de ulei cu un amestec mediu de avocado. Încercați să înlocuiți uleiul cu avocado atât în ​​mâncăruri dulci, cât și sărate, cum ar fi prăjituri, brownies, sos pentru paste, sosuri de salată și briose. Căutați mai multe moduri de a folosi avocado în rețete Aici.

Pentru mai multe idei de cămară pe bază de plante, consultați:

Top 10 rețete de cămară pe bază de plante
5 alimente de cămară alimentate de plante fără de care nu pot trăi

Scris de Savanna Rania Malki, stagiar în dietetică, cu Sharon Palmer, MSFS, RDN

Imagine: Obțineți pâine cu banane din cereale integraleSharon Palmer, MSFS, RDN

Source link

You might also like