infos.ro

Săptămâna 29 ⋆ 100 de zile de mâncare adevărată

Ai nevoie de câteva idei pentru cina săptămâna aceasta? Aruncă o privire la ceea ce îmi hrănesc familia cu asta Plan săptămânal de cină cu mâncare reală GRATUIT, complet cu 5 cine, articole secundare și un răsfăț.

Planul săptămânal de cină 29 pe 100 de zile de mâncare adevărată

De ce plan de masă?

Nu numai că planificarea mesei vă economisește timp și bani, dar am învățat rapid cheia pentru a elimina alimentele procesate este planificarea din timp! Dacă nu ai măcar o idee despre ce va fi următoarea ta masă, sunt șanse să ajungi să mori de foame și să mergi cu mașina din disperare.

Beneficii pentru planificarea mesei:

  • Economisi timp – Uită-te la tine, atât de organizat! Când aveți un plan, puteți face o singură excursie la magazinul alimentar pe săptămână și aveți întotdeauna un răspuns la „ce este pentru cină”.
  • Reduce stresul – Cu rețete și ingrediente planificate la îndemână, există mai puține surprize și s-ar putea să primiți ajutor în bucătărie.
  • Mănâncă mai bine – Este mai ușor să te bucuri de o varietate de mâncăruri delicioase și sănătoase și să descoperi câteva noi favorite pe parcurs atunci când îți faci timp pentru a planifica dinainte.
  • Economiseste bani – Cumpărați doar ceea ce aveți nevoie și risipiți mai puține alimente.

Resurse pentru planificarea mesei

Nu o să mint, în timp ce mă bucur de rezultate, planificarea meselor este o corvoadă pe care o fac nu astept cu nerabdare in fiecare saptamana. Așa că, pentru a fi mai ușor pentru tine (și pentru mine, ha!), am muncit din greu pentru a crea aceste resurse:

  • Îndrumări pentru planificarea meselor și rețete ușoare în TOATE cele trei cele mai bine vândute ale mele cărți de bucate adevărate.
  • Sistemul meu complet de planificare a mesei în my Caiet de lucru pentru planificarea mesei (Folosesc copia mea personală în fiecare săptămână!) Plus 52 de săptămâni de șabloane goale.
  • Parteneriatul meu cu Real Plans pentru planuri de masă personalizabile create pentru dvs în fiecare săptămână, din peste 400 dintre rețetele mele reale de mâncare (+ peste 1.000 de altele) – bazate pe preferințele familiei DVS., într-o aplicație convenabilă, completată cu liste de cumpărături.
  • Planuri de cină săptămânală gratuite, ca cel de mai jos (completați formularul și le voi trimite în căsuța dvs. de e-mail în fiecare săptămână).

Planul de cină gratuită din această săptămână

Iată planul tău de cină de vineri… Ediția de Ziua Recunoștinței!

Odată cu viitoarea vacanță, m-am gândit să vă împărtășesc ceva puțin diferit pentru a vă ajuta să vă ușurăm puțin întreaga săptămână. Dacă aveți o familie și oaspeți care vin în oraș, am inclus o gustare gustoasă, o opțiune de mic dejun pregătit înainte, o cină ușoară, plăcută mulțimii pentru începutul săptămânii și, bineînțeles, masa evenimentului principal pentru joia.

Ca întotdeauna, faceți clic pe numele rețetelor pentru a le deschide pe fiecare, unde puteți ajusta cu ușurință cantitățile și puteți imprima, astfel încât să fiți gata să faceți cumpărături și să gătiți.

Dacă aveți nevoie de idei secundare suplimentare, v-am acoperit cu lista mea de Accesați Laturile de bază (și multe altele).

Simțiți-vă liber să împărtășiți acest plan de cină (și rețetele) prietenilor și familiei folosind butoanele de partajare din partea de sus/de jos a fiecărei postări și nu uitați să abonați-vă folosind formularul de mai sus pentru a continua planurile.

Cina usoara: Sos de duminică pentru fierbere lentă

Un castron mare de spaghete, acoperit cu sos de duminică Slow Cooker și busuioc proaspăt.

Garnitură: spaghete din grâu integral și a salata simpla

Două bucăți mici dintr-o caserolă de mic dejun de vacanță de casă cu o parte de fructe.

Garnitură: fructe proaspete

Aperitiv/gustare: Coace pesto cu cremă de brânză

Bloc de cremă de brânză acoperit cu pesto cu biscuiți din cereale integrale în jurul lui.

Ziua Recunoștinței: Curcan afumat

Curcan mare afumat într-o tavă de copt.

Garnitura 1: Caserolă cu fasole verde

Caserolă de fasole verde de casă, acoperită cu ceapă franțuzească într-un vas alb de copt.

Garnitura 2: Piure de cartofi cu brânză

Caserolă albă plină cu piure de cartofi cu brânză.

Garnitura 3: Umplutură clasică de pâine (din grâu).

Umplutură clasică de pâine (din grâu integral) din 100 de zile de #RealFood

Resturile din ziua următoare: Sandwich cu curcan la grătar, brie și mere

Sandviș cu brie la grătar și scurtătură cu Apple Chutney

Trata: Cheesecake cu dovleac

Cheesecake cu dovleac într-o farfurie de plăcintă pe fundal cu o bucată pe o farfurie în față cu frișcă deasupra.

Sper să vă placă planul de cină și să vă întoarceți săptămâna viitoare pentru mai multe!
🙂
Lisa

Obțineți planuri de masă făcute doar pentru dvs….

Îți plac resturile? Uraste-i? Aveți unele alimente pe care o anumită persoană pur și simplu nu le va mânca sau aveți alergii sau sensibilități alimentare?

Cu toții suntem diferiți, iar acest lucru poate face ca planificarea mesei să fie o adevărată provocare. De aceea m-am asociat cu Real Plans pentru a oferi planuri de masă făcute pentru TINE în fiecare săptămână— pe baza răspunsurilor dumneavoastră la câteva întrebări simple.

Pregătește-te să te simți atât organizat, cât și bine cu mâncarea pe care o hrănești familia ta, în timp ce ei fac toată munca grea de a-și da seama ce să facă și ce să cumpere.

— Lisa Leake, #1 New York Times Cel mai bine vândut autor al 100 de zile de mâncare adevărată

Source link

You might also like