infos.ro

Reflecții pentru sezonul conservelor – Sharon Palmer, Dieteticianul alimentat cu plante

Aflați despre beneficiile culinare, nutriționale, de durabilitate și culturale ale conservelor.

Am atât de multe amintiri despre primele mele experiențe culinare. Simt mirosul cafelei care se prepară în fermecătoarea casă a mătușii mele Prussia din Yakima, Washington, pe care a servit-o în vechile ei căni și farfurioare combinate Fiestaware (mi-a plăcut cel mai mult cel de albastru cobalt!). Îmi amintesc că am lansat prajituri cu zahar la tejgheaua bucătăriei de sărbători și decorarea lor elaborat. Și cel mai bine, îmi amintesc de sezonul conservelor, de parcă ar fi fost ieri!

Mama mea, mătușa Lena și mătușa Prussia cu produsele noastre premiate din estul Washingtonului, pe care le-am conserve în fiecare vară.

În fiecare vară, împachetam mașina cu mătușa și frații mei la bord și ne îndreptam din Seattle spre estul Washingtonului, unde creșteam o cornuță de fructe și legume frumoase. Am lua cutii cu piersici, caise, pere, mere și roșii. La întoarcere, deschideam ferestrele pentru a lăsa să intre briza fierbinte și prăfuită (fără AC!), care se amesteca cu acel miros îmbătător de fructe coapte. Eram beat de acele mirosuri când am intrat în alee și ne-am descărcat prada.

Una dintre preferatele noastre au fost roșiile din conserva de casă.

Următorul lucru pe care l-am face este să începem să conservam toate aceste frumuseți în borcane de zidărie, astfel încât să avem produse delicioase pe tot parcursul anului. Bineînțeles, asta se întâmplă după ce am mâncat câte produse proaspete și coapte ne-am putut pune în burtă. Acele piersici dulci și suculente — coajă și tot, și roșii late de farfurioară pe care le-am mânca ca merele cu un strop de sare și piper… când ne-am așezat la blatul din bucătărie pentru a începe procesul de conservare, eram acoperit de parfumul lor lipicios! Treaba mea când eram mică era să ajut la umplerea borcanelor cu fructe, aranjandu-le astfel încât să arate frumos în borcane – când se termina conservarea, borcanele erau aranjate în cămară ca niște pietre prețioase strălucitoare toată iarna.

Fructele cu sâmburi, cum ar fi prunele și piersici, sunt excelente pentru conservare.

Mama mea a păstrat conserve pentru iarnă în fiecare vară până la 85 de ani! Mi-ar plăcea să dau jos borcanele când am vizitat-o ​​în Seattle. Una dintre preferatele mele au fost roșiile conservate! Am putea avea cele mai mari, mai suculente și mai coapte roșii roșii în borcane și apoi am avea acele roșii minunate în supe, chili vegetarian, feluri de mâncare cu paste și caserole pe tot parcursul anului.

conserve
Mama păstrează pere în bucătăria ei din Sumner, Washington.

Conservarea, care a fost transmisă de-a lungul generațiilor de-a lungul istoriei noastre, a fost o modalitate de a păstra produsele pentru a rezista pe timpul iernii, când produsele proaspete erau mai puțin disponibile. Oamenii au învățat să păstreze alimentele prin uscare, sărare – și în cele din urmă prin conservare – astfel încât să poată supraviețui în timpul lunilor reci. Fructele și legumele au nutrienți esențiali de care avem nevoie pentru a supraviețui – vitamine, minerale și chiar substanțe fitochimice – așa că era important să ne asigurăm că există o aprovizionare constantă de alimente hrănitoare. Conservarea produselor mature și coapte înseamnă că vă blocați acei nutrienți. Este mult mai durabil să te bazezi pe produse conservate – legume precum roșiile, fasolea verde și porumb și fructe precum piersici, sos de mere și pere – decât să achiziționezi produse proaspete în afara sezonului care au fost expediate pe distanțe lungi pentru a ajunge la tine. piaţă. În plus, puteți profita de o recompensă de produse atunci când sunt disponibile. Nu este nevoie de risipa de alimente! Produsele conservate au, de asemenea, un termen de valabilitate foarte lung, ceea ce reduce și mai mult risipa alimentară. Și conservele sunt, de asemenea, atât de ușor de folosit în gătit. Doar deschide un borcan de roșii și aruncă-le în preferatul tău lasagna sau supădeschideți capacul sosului de mere și amestecați-l în pâine și produse de copt și eliberați puterea piersicilor conservate într-un cizmar de fructe sau terci de mic dejun.

Încercați și alimentele fermentate pentru conserve!

Puteți afla mai multe despre conservarea în casă a propriilor produse cu acest ghid de conservare acasă de la USDA, care conține tot ce trebuie să știți despre începerea! Și nu uitați să vă încercați la murat, care este o altă formă de conservare și conservare care poate avea beneficii suplimentare probiotice.

Lasagna mediteraneană la cuptor

Consultați câteva dintre rețetele mele preferate care includ conserve:

Hummus pesto de roșii
Chili de porumb de fasole neagră
Clătite de hrișcă cu migdale și piersici ghimbir
Smoothie de piersici cu morcovi de dovlecel

Source link

You might also like