infos.ro

Prepararea de fast-food vegan la domiciliu

Aflați cum să faceți fast-food vegan acasă ca o alternativă mai sănătoasă, mai gustoasă și economică la fast-food-ul vegan cu acest ghid suprem.

Este tentant să comanzi opțiuni de mâncare fast-food vegană la drumul local sau la pachet, de dragul purului confort, mai ales acum că fast-food vegan opțiunile sunt disponibile cu ușurință la restaurantele din lanțuri și cu servicii rapide. Dar există o alternativă mai bună la plata costului ridicat pentru taxele de serviciu de fiecare dată când îți poftești la pachet. Știai că poți economisi bani, maximiza valoarea, crește nutriția și te distrezi mult făcând versiuni de casă ale comenzilor tale preferate pentru mâncare vegană? E adevarat! De la pizza vegetariană la sushi cu avocado, această listă vă cuprinde. Aceste versiuni de casă ale preparatelor tale preferate sunt bogate în nutrienți, mai sănătoase și mai puțin calorice, astfel încât să te poți bucura de ele în orice zi a săptămânii și să-ți atingi în continuare obiectivele de sănătate. În acest ghid, am făcut toată munca pentru tine; am analizat cifrele pentru a compara versiunile făcute în casă cu cele la pachet ale articolelor tale preferate la pachet. Consultați aceste versiuni de casă de pizza, tofu cu portocale, sushi vegetal, burgeri vegetali și mâncare indiană pentru a prelua controlul asupra stilului dvs. de mâncare.

Acest Pizza cu salata de rucola este o opțiune excelentă pentru distracția de casă, în comparație cu pizza vegană la pachet.

Pizza vegană

Pizza este un fel de mâncare clasic la pachet. Cine nu iubește o crustă de pâine, sos de roșii, legume și brânză vegană? În această versiune de casă, o pizza sănătoasă, pe bază de plante, este făcută cu brânză vegană și aluat de pizza prefabricat cumpărat din magazin, pentru a fi puțin mai ușor să o scoateți rapid și ușor. Deși poți face al tau crustă de drojdie de casă pentru a duce această pizza cu salată de rucola la nivelul următor. Este acoperit cu legume proaspete și crocante, cum ar fi ardeiul gras, roșiile cherry, rucola și avocado, exact ceea ce aveți nevoie pentru a satisface familia fără a sacrifica nutriția.

Timpul total: 45 de minute

Costul făcut în casă vs. costul la pachet

  • Cost de casă: 13,55 USD pentru 8 felii (pizza de dimensiune medie)
  • Cost la pachet: 14,07 USD-21,37 USD pentru 8 felii (pizza medie cu 2 topping, care nu se compară cu câte legume sunt pe pizza cu rucola)

Beneficiile nutriționale ale preparatului în casă:

  • Ambalat cu mai multe legume
  • Mai scazut in calorii si grasimi saturate
  • Sursă de proteine, vitamine, minerale și fibre
  • Sursa de grasimi sanatoase

Ești înfometat de părți care să meargă cu pizza?

Încercați aceste salate clasice pentru a vă completa masa de pizza.

Acest Tofu proaspăt cu portocale cu orez brun se bazează pe ingrediente întregi, cum ar fi portocala proaspătă.

Bol cu ​​tofu portocaliu

Acest Tofu cu portocale proaspătă este modalitatea perfectă de a-ți satisface pofta de mâncare vegană la pachet fără a consuma exces de zahăr și calorii. Este făcut cu portocale proaspete, tofu bogat în proteine ​​și orez brun din cereale integrale. Și este mult mai ușor în zahăr și grăsimi adăugate decât mâncărurile standard, zaharoase, prăjite. Am menționat că nu are gluten? Data viitoare când aveți chef de mâncare la pachet, încercați acest fel de mâncare umami și, dacă puteți, păstrați resturile pentru a le savura pe tot parcursul săptămânii.

Timpul total: 40 de minute

Costul făcut în casă vs. costul la pachet

  • Cost de casă: 8,32 USD pentru 4 porții, 2,08 USD per porție
  • Cost la pachet: 7,50 USD-15,50 USD pentru 1 porție

Beneficiile nutriționale ale preparatului în casă:

  • Sărac în calorii și zahăr adăugat
  • Sursă bună de proteine ​​și fibre

Ești înfometat de mai multe opțiuni?

Iată câteva alte opțiuni care sunt mult mai sănătoase decât mâncarea obișnuită.

Acest Sushi de legume din piața fermierilor este plin de legume crocante.

Sushi vegan

Cunoscut pentru că este plin de texturi și arome minunate, sushi este o masă care vă va duce papilele gustative într-o călătorie. Și mai multe restaurante de sushi oferă sushi vegan în aceste zile. Acest sushi vegan, plin de legume, Farmers Market Vegetable Sushi este o alternativă delicioasă de casă la mâncarea la pachet, fără prețul mare. Pregătește-ți orezul, toacă legumele și pregătește-te să te rostogolești – în seara asta ești bucătarul sushi!

Timpul total: 1 oră, 15 minute

Costul făcut în casă vs. costul la pachet

  • Cost de casă: 9,84 USD pentru 8 porții de ½ rulou de sushi (4 rulouri de sushi), 2,46 USD per rolă
  • Cost la pachet: 6,49 USD-10,99 USD pentru 1 rulou de legume

Notă: calculele au fost făcute folosind castraveți, morcovi și avocado ca umpluturi de sushi

Beneficiile nutriționale ale preparatului în casă:

  • Mai scazut in grasimi si calorii
  • Fără conservanți sau ingrediente artificiale
  • Umplut cu nutrienți din mai multe legume și orez brun în loc de orez alb

Ești înfometat de mai multe opțiuni?

Încercați aceste rețete pentru a vă completa rulourile de sushi vegetale pentru a vă completa masa.

Acest Burger vegetal cu fasole neagră Chipotle este o opțiune mai sănătoasă decât mulți burgeri de legume fast-food.

Reteta Burger de casa

Burgerii pe bază de plante sunt ușor disponibili la majoritatea lanțurilor de fast-food în zilele noastre, dar ce se întâmplă dacă nu doriți să plătiți pentru majorare? Sau pur și simplu vrei ceva mai puțin gras, mai pământesc și sănătos? Nu căuta mai departe decât acest Burger Veggie Chipotle cu fasole neagră. Este făcut cu quinoa, fasole neagră și legume, nu este nevoie de autoturism!

Timpul total: 1 oră

Costul făcut în casă vs. costul la pachet

  • Cost de casă: 5,33 USD pentru 9 burgeri, 0,59 USD pentru 1 burger
  • Cost la pachet: 1,37 USD – 10,19 USD pentru 1 burger

Beneficii nutriționale produse de casă:

  • Mai scazut in calorii si grasimi
  • Mai bogat în fibre, vitamine, minerale și fitochimice
  • Bazat pe alimente integrale
  • Top-o așa cum îți place

Îți dorești mai multe părți care să asorteze cu burgerul tău vegetal?

Încercați aceste părți pentru a vă echilibra masa de burger vegetal.

Acest Masala de naut este simplu și sănătos – găsește-l în 45 de minute!

Mâncare indiană vegană

Prima încercare de a face acasă mesele preferate la pachet poate fi descurajantă, dar acest Masala cu năut de inspirație indiană nu ar putea fi mai simplu. Sunt toate aromele pentru care plătiți fără nicio taxă, exces de sodiu sau grăsime. Chimenul, coriandru, garam masala și turmeric din acest fel de mâncare te vor transporta la restaurantul tău indian preferat din confortul bucătăriei tale.

Timpul total: 45 de minute

Costul făcut în casă vs. costul la pachet:

  • Cost de casă: 8,92 USD pentru 8 porții, 1,11 USD pentru 1 porție (1/2 cană de orez cu ¾ cană masala)
  • Cost la pachet: 9,00 USD – 11,99 USD pentru 1 porție

Beneficii nutriționale produse de casă:

  • Sărac în sodiu și grăsimi; fara zaharuri adaugate
  • Mai mare în legume și nutrienți
  • Serviți-l cu orez brun în loc de orez alb

Foame de Mai mult?

Încercați aceste alte feluri de mâncare pentru a vă completa experiența culinară:

Notă: Costurile făcute în casă au fost calculate cu ingrediente de la mărcile magazinelor, apoi comparate cu articolele de meniu din lanțurile de restaurante la nivel național.

Scris de Cara Joseph, stagiar în dietetică, cu Sharon Palmer, MSFS, RDN

Fotografii de Sharon Palmer, MSFS, RDN

Pentru mai multe moduri de a găti de casă și de a cheltui mai puțin, consultați aceste bloguri:

30 Mâncăruri ecologice pe bază de plante
Top 5 cine economice pe bază de plante
5 strategii simple de gătit pe bază de plante

Source link

You might also like