infos.ro

Potriviți nutriția copiilor cu alimente din soia

Atingeți alimente nutritive și delicioase din soia pentru a stimula dieta și sănătatea copilului dumneavoastră pe măsură ce crește.

Îmbunătățirea dietei copiilor tăi este atât de puternică. Alimentele pe care le consumă când sunt tineri formează baza alimentelor pe care le vor alege pe măsură ce cresc. Aceasta înseamnă că obiceiurile alimentare pe care le învățăm copiilor noștri în acest moment nu numai că au un impact imediat, ci și ei își pot îmbunătăți sănătatea în viitor, ajutând la reducerea riscului de boli cronice mai târziu, ca adulți. Niciodată nu este prea târziu pentru a începe. Poți face diferența începând de astăzi! Cercetarile arata că dietele sănătoase, pe bază de plante, pot ajuta la reducerea multor riscuri cardio-metabolice care afectează chiar și sănătatea copiilor mici. Prezentarea copiilor cu alimente delicioase și bogate în nutrienți din soia, cum ar fi laptele de soia, tofu, tempeh, edamame și nucile de soia este un punct de plecare excelent. Doar ½ cană de boabe de soia gătite oferă fibre, vitamina K, calciu, mangan, tiamină, riboflavină, vitamina B6, acid folic, magneziu și cupru. Alimentele din soia conțin chiar și omega 3 pe bază de plante! Alimentele din soia conțin și proteine ​​pentru a ajuta la creșterea și performanța copiilor la școală și în sport. Spre deosebire de unele plante, soia este una dintre puținele proteine ​​din plante considerate o proteină de înaltă calitate deoarece conține cantități bune din toți cei nouă aminoacizi esențiali, pe care organismul nu îi poate produce singur, așa că trebuie să provină din dietă. Alimentele din soia verifică cu siguranță căsuțele pentru nutriție și sănătate, dar ce zici de gust? Nu vă faceți griji acolo! Imaginează-ți zâmbetul copiilor tăi când este servit un wrap delicios cu tofu, alune și morcovi crocanți sau iaurt de soia fructe de padure. Așadar, vă împărtășesc cele mai bune sfaturi despre cum să includeți alimente nutritive și delicioase din soia în dieta copiilor dvs. pentru a spori sănătatea în acest sezon.

Potriviți nutriția copiilor cu alimente din soia

Sfaturi de top pentru a servi alimente cu soia—Stil pentru copii!

1. Soia/Nuci de soia
Boabele de soia întregi și mature sunt disponibile sub formă de boabe de soia uscate, nuci prăjite și conserve de soia. Folosiți-le la fel ca orice fasole uscată sau conservată în mâncăruri potrivite pentru copii, cum ar fi chili sau tacos. Ei nu vor face diferența, iar copiii ar putea prefera noua versiune! Nucile de soia sunt, de asemenea, un succes sigur pentru copii. Crocant, cu nuci și adaosul perfect la amestecul tău preferat de iaurt, granola și traseu. De asemenea, puteți cere copiilor să ajute la prăjirea boabelor de soia, preparate cu condimentele lor preferate, sărate (drojdie nutritivă, condimente) sau dulci (scorțișoară, zahăr brun), sau să-și facă propriul unt de soia pentru o întorsătură distractivă pe PB & J sau parfaituri de budincă de banane cu unt de soia.

2. Edamame
Acestea sunt boabe de soia întregi, imature, recoltate când sunt proaspete și verzi, disponibile în păstăi sau decojite în secțiunea de produse alimentare sau produse congelate din magazinele alimentare. Vorbiți despre o gustare cu divertisment integrat! Copiilor le place să vină cu modalități inteligente de a scoate edamame din păstăile lor. Ambalați edamame gătiți și refrigerați ca o gustare în cutii de prânz sau pregătiți edamame spaghete sau edamame hummus.

3. Lapte de soia
Un lapte vegetal bogat în nutrienți, îmbogățit (de obicei cu calciu și vitamina D), laptele de soia are un profil nutrițional similar cu cel de vacă. Fără lactoză și proteine ​​din lapte, laptele de soia fortificat este singura alternativă la lapte vegetal aprobat de marile organizații profesionale din domeniul sănătății pentru copiii cu vârste între unu și cinci ani. Utilizați la fel ca orice lapte, în cereale, smoothie-uri, clătite, și produse de patiserie.

Potriviți nutriția copiilor cu alimente din soia

4. Tofu
Făcut din lapte de soia, jocul de tofu este versatilitate. Gustul său blând capătă fericit alte arome și vine în diferite grade de fermitate. Tofu ferm și crumbles de tofu sunt substitute grozave pentru carne și ouă în prăjiți pentru copii, degete de tofu, tacos, sloppy joe’s și scrambles. Tofu mătăsos este aportul de nutrienți de bază pentru smoothie-uri, scufundaribudinci și deserturi.

Potriviți nutriția copiilor cu alimente din soia

5. Tempeh
Această prăjitură de soia fermentată, bogată în proteine, are un gust blând, de nucă și o textură fermă, care este atât fragedă, cât și mestecoasă, făcându-l ideal pentru feliat și tăiat cuburi în mâncărurile preferate ale copiilor tăi ca înlocuitor de carne. Ce copil nu iubește slănina? Felii subțiri de tempeh, se stropesc pe o marinadă și se prăjesc până se rumenesc pentru o versiune mai mică în grăsimi saturate. Ce zici de a Sandviș BLT? Tempeh este, de asemenea, o stea în cartofi prăjiți, tacosși se asortează perfect cu preparate cu tăiței.

Scris de Sharon Palmer, MSFS, RDN

Acest blog este sponsorizat de Conexiune de soia.

Source link

You might also like