infos.ro

Plăcintă vegană cu salvie, linte și ciuperci

Acest fel de mâncare atât de savuroasă, reconfortantă și adâncă Plăcintă vegană cu salvie, linte și ciuperci este exact ceea ce a comandat medicul (la propriu)! Dacă sunteți în căutarea unei rețete de plăcintă vegană, plină de bunătăți pe bază de plante, care vă va mângâia cu o nutriție consistentă, un gust satisfăcător, arome liniștitoare și viziuni atrăgătoare, atunci iată-vă! Am creat această rețetă pentru masa mea de sărbătoare ca un fel de mâncare pe bază de plante care ar putea impresiona pe orice masă de sărbătoare. Dar s-a mutat în gama rețetelor preferate ale familiei mele din toate timpurile. Fiul meu o cere atunci când petrece timp cu noi. Pentru că are un gust atât de bun! Aud de la atât de mulți oameni că servesc această rețetă vegană de plăcintă savuroasă și în timpul sărbătorilor, care îmi încălzește cu adevărat inima.

Această rețetă de plăcintă vegană cu salvie, linte și ciuperci arată destul de impresionantă, dar este atât de simplă. Tot ce trebuie să faci este să călești ceapa, cartofii dulci, fasolea verde, ciupercile (o mulțime), lintea și salvie într-o umplutură bogată pentru a le turna în vasul de copt. Apoi amestecați un aluat de patiserie umplut cu salvie, întindeți-l, puneți-l peste umplutură și introduceți vasul în cuptor. Douăzeci de minute mai târziu vei fi răsplătit cu o plăcintă fierbinte, care este o masă în unu! Această plăcintă vegană este rustică, așa că puteți deveni creativ cu toppingul de patiserie cu salvie – ungeți-o cu degetele sau cu o furculiță și folosiți o parte din excesul de aluat pentru a crea elemente decorative de patiserie adăugate, cum ar fi frunze, pentru a acoperi plăcinta dacă ai vrea tu. Dar nu este nevoie să vă agitați – cu cât mai multe produse de casă, cu atât mai bine.

Ce sunt lintea?

Această rețetă se bazează pe linte consistentă, hrănitoare, care face parte din familia pulsurilor. Leguminoasele sunt semințe mici comestibile care cresc în păstăi și apoi sunt uscate înainte de a fi împachetate. Lintea – care vin în multe culori, inclusiv negru, maro, verde și roșu – este plină de fibre, proteine, minerale și vitamine, precum și arome pământești. Cum se face linte? Este ușor, deoarece se gătesc în doar 15-20 de minute, nu necesită înmuiere. Doar puneți 1 cană de linte într-o oală mică, adăugați 3 căni de apă sau bulion și gătiți până se înmoaie (15-20 de minute). Aflați mai multe despre cum să gătiți cu linte Aici.

Ingredientele pentru această rețetă includ ceapa, cartofi dulci, linte, ciuperci, unt vegan, făină, fasole verde, usturoi, salvie și muștar.
M-am distrat cel mai bine gătind antreul meu preferat de vacanță pe bază de plante la emisiunea Jane Velez Mitchell. Clic Aici să urmăriți inspirația vegană pentru gătit de vacanță!

Imprimare

ceas pictograma ceasuluitacâmuri pictograma tacâmurilorsteag pictograma steagpliant pictograma folderuluiinstagram pictograma instagrampinterest pictograma pinterestFacebook pictograma facebookimprimare pictograma tipărirepătrate pictograma pătrateinima icoana inimiiinima solidă pictogramă solidă inimă

Descriere

Acest fel de mâncare atât de savuroasă, reconfortantă și adâncă, plăcintă vegană cu salvie, linte și ciuperci este exact ceea ce a comandat doctorul (la propriu!) – umplută cu o umplutură bogată de ciuperci de linte și acoperită cu un aluat de grâu de salvie, vă va mângâia. cu nutriție consistentă, gust satisfăcător, arome liniștitoare și viziuni atrăgătoare.


Umplutura de ciuperci de linte:

Crusta de patiserie cu salvie:

  • 1 cană făină universală
  • ½ cană făină de grâu integral
  • ¼ de lingurita sare (optional)
  • 2 linguri salvie proaspătă tocată (poate înlocui 1 lingura uscat)
  • 1/3 cană unt vegan, stick
  • 45 linguri de apă cu gheață

  1. Încinge ulei de măsline într-o oală grea sau cratiţă la foc mediu.
  2. Adaugati ceapa si cateii de usturoi si caliti 5 minute.
  3. Se adaugă cartofi dulci, fasole verde și se călesc timp de 3 minute.
  4. Se adauga ciupercile si se calesc 2 minute.
  5. Se adaugă linte, salvie, cimbru, muștar și piper negru și se călesc timp de 1 minut.
  6. Adăugați bulion de legume, apă și sos de soia și gătiți timp de 15 minute.
  7. Amesteca laptele vegetal cu faina pana se omogenizeaza. Se amestecă în amestecul de linte și se fierbe până se îngroașă și clocotește (aproximativ 5 minute).
  8. Asezonați cu sare, după dorință.
  9. Transferați umplutura într-o farfurie adâncă de plăcintă sau într-o caserolă rotundă care se potrivește cu 1 ½ litru.
  10. În timp ce umplutura se gătește, faceți crusta de patiserie cu salvie. Într-o castron mediu, amestecați împreună făina integrală de grâu și sare. Se amestecă cu salvie.
  11. Tăiați unt vegan cu o furculiță până obține o textură sfărâmicioasă.
  12. Adăugați apă rece, câte 1 lingură o dată, și amestecați (poate folosi mâini curate) până când se creează un aluat ferm care ține împreună, dar nu este lipicios. Nu suprasolicitați aluatul, deoarece va deveni dur.
  13. Întoarceți aluatul de patiserie pe o suprafață cu făină și întindeți-l cu o rolă de patiserie pentru a crea un cerc de aproximativ 11 inci în diametru.
  14. Preîncălziți cuptorul la 425 F.
  15. Puneți aluatul peste plăcinta savuroasă și ungeți marginile cu degetele pentru a fixa aluatul de aluat de partea de sus a vasului.
  16. Tăiați mai multe orificii de aerisire cu un cuțit de-a lungul plăcintei.
  17. Așezați plăcinta savuroasă pe a foaie de copt (in cazul in care fierbe) si se da la cuptor. Coaceți aproximativ 20-22 de minute, până se rumenesc.
  18. Scoateți și serviți.
  19. Face 6 porții (aproximativ 1 cană fiecare).

Note

Pentru a face această rețetă fără gluten, utilizați amidon de porumb în loc de făină la pasul 7 și amestecul de făină fără gluten în loc de făină universală și făină de grâu integrală la pasul 10.

  • Timp de pregatire: 20 de minute
  • Timp de preparare: 53 de minute
  • Categorie: Antree
  • Bucătărie: american

Nutriție

  • Mărimea porției: 1 portie
  • Calorii: 333
  • Zahăr: 14 g
  • Sodiu: 546 mg
  • Gras: 11 g
  • Grăsime saturată: 3 g
  • Carbohidrați: 47 g
  • Fibră: 5 g
  • Proteină: 13 g

Cuvinte cheie: plăcintă vegană, plăcintă vegană, cum să gătești linte, ce este lintea, cum să faci linte

Pentru alte antreuri vegane savuroase, încercați câteva dintre preferatele mele:

Mini Wellington cu linte cu curry
Pâine de ciuperci Tarhon cu sos de ceapă
Bile de legume aurii din sfeclă cu migdale și salvie cremă de afine
Lasagna de dovlecei cu sos de nuci de salvie
Plăcintă vegană cu tamale

Această postare poate conține link-uri afiliate. Pentru mai multe informații dați clic Aici.

Source link

You might also like