Pentru Hannah (2022) Film Review

În inima thrillerului foarte mic Pentru Hannah, este ceva interesant. Nu trebuie să faci mare lucru ca spectator pentru a înțelege ce este și din ce a izbucnit. Din păcate, efectul său asupra filmului este greu de ratat. Cel mai bun lucru la film nu ajută cu nimic. Când creditele vor apărea, poate veți simți inconsecvența filmului. Cu toate acestea, povestea va rămâne cu tine la un nivel inconștient. Până la urmă, asta e tot ce contează.

În Pentru Hannah un orășel este trezit din cauza unei tragedii. O bancă a fost jefuită și incendiată. Au rămas doar ruine și oamenii sunt în stupoare. Lucruri de genul acesta nu se întâmplă în acest oraș înzăpezit, dar confortabil.

Un bărbat fugă. Poate că el este vinovat de incendierea. Poate că nu. Când ajunge la casa unui cuplu, se va confrunta cu realitatea întunecată a unor secrete nedezvăluite. Îi ia ca ostatici, dar situația este departe de a fi tradițională și ideală. Adăugați la formulă, o pereche de agenți de aplicare a legii care nu sunt în ton unul cu celălalt și veți obține un thriller cu ardere lentă care atinge ținta potrivită și ratează unele.

Acesta este un film care vine dintr-un exces de inspirație și din lipsa de control care slăbește uneori filmele independente. Poți spune asta de la distanță. Este un omagiu. Un omagiu adus filmelor pe care le-am văzut în trecut, cu scenarii scrise de scriitori talentați care s-au înrădăcinat în decor, precum și o dilemă morală despre care s-a vorbit întotdeauna într-un act al treilea.

Pentru Hannah face la fel. Concluzia sa este lungă și funcționează bine. Din păcate, filmul durează prea mult să ajungă acolo, iar telespectatorii trebuie să se ocupe mai întâi de o comedie care nu este amuzantă, personaje care sunt departe de a fi agreabile și o uniune romantică care nu funcționează deloc. Prea multe teste și încercări care fac Pentru Hannah un experiment care, evident, încearcă prea mult să se încadreze într-un model eficient de gen.

Cu toate acestea, atât de multă inimă și pasiune nu pot trece neobservate. Acesta nu este un film rău. Departe de. Se insistă doar să folosească elemente inutile pentru ca povestea și personajele principale să funcționeze. Când Pentru Hannah este o reprezentare a unui conflict foarte mic care are loc într-o casă cu prea multe secrete, este de fapt convingător. Povestea curge în mod natural în direcția unui thriller previzibil, iar apoi te șochează până la capăt cu un ultim eveniment inexplicabil.

Cand spun Pentru Hannah este un experiment care vorbește și despre unele decizii controversate ale scenariștilor. Ultimul punct de cotitură dramatic a fost neașteptat și încă nu știu dacă funcționează sau nu. Poate că nu este locul meu să pun la îndoială ceva ce nu pot înțelege cu adevărat. Prefer să-i las pe scriitori să vă spună asta. Dacă servește o ultimă lovitură frumoasă în zăpadă, atunci OK. Dacă justiția ajunge într-un mod bizar, atunci de ce nu?

Fă-ți o favoare. Oferă filmelor de gen independente șansa de a-ți surprinde mintea. Thrillerele sunt poate genul preferat al tuturor. Și uneori funcționează ca orice film de studio obișnuit. Pentru Hannah nu își propune să fie ceașca de ceai pentru toată lumea. Totuși, nu ar fi aceasta o iterație plictisitoare a ceva ce ai văzut înainte?