infos.ro

Mâncare curată pentru copii – Sharon Palmer, dieteticianul alimentat cu plante

Ce este o alimentație curată și de ce este importantă pentru copilul tău? Într-adevăr, o dietă bazată pe alimente mai sănătoase, puțin procesate, fără ingrediente nedorite, poate fi benefică. Obțineți aceste trei sfaturi de experți despre cum copiii pot mânca diete mai curate.

Sunt atât de multe lucruri de care să vă faceți griji atunci când vă hrăniți copilul. Își mănâncă legumele? Primesc destui nutrienți? Creșterea și dezvoltarea lor este pe drumul cel bun? Și o preocupare tot mai mare în rândul mulți părinți este dacă copiii primesc prea multe ingrediente artificiale, conservanți și substanțe chimice în dieta lor. Nu e de mirare că părinții de astăzi aleg adesea să urmeze calea „mâncării curate” în bucătăriile și casele lor.

Inclusiv mai multe delicii făcute din alimente integrale fără zaharuri adăugate, cum ar fi această rețetă Popsicles cu fructe și legumeeste un sfat grozav pentru copii.

Mâncarea curată a ajuns să cuprindă un mod de a mânca care se bazează în principal pe alimente integrale – cereale integrale, fasole, legume, fructe, nuci, semințe – cât mai aproape de forma lor naturală, cu puține ingrediente artificiale, zaharuri, aditivi și substanțe chimice adăugate în dietă. Într-adevăr, se pare că ar putea exista unele beneficii legitime pentru hrănirea copilului cu o dietă „mai curată”. Cercetările arată din ce în ce mai mult că ingredientele adăugate, în special zaharurile adăugate, au fost legate de riscuri pentru sănătate. Consumul de prea mult zahăr adăugat poate contribui la probleme cardiace și metabolice atât imediat, cât și mai târziu în viață. În medie, copiii din SUA consumă 19 lingurițe de zahar adăugat pe zi. Cu toate acestea, Asociația Americană a Inimii iar Academia Americană de Pediatrie recomandă tuturor copiilor să consume cel mult 6 lingurițe de zahăr adăugat pe zi.

Încercați să obțineți mai multe fructe întregi într-o dietă alimentară curată pentru copii.

În plus, prea mult sodiu în alimente reprezintă o preocupare pentru copii, deoarece nouă din zece copii mănâncă mai mult sodiu decât este recomandat de Ghidurile dietetice pentru americani. Nu e de mirare că unul din șase copii are hipertensiune arterială, care ar putea fi atribuită unei diete nesănătoase, bogate în sodiu.

Utilizați mai multe produse organice pentru a reduce pesticidele sintetice din dietă.

Apoi, există îngrijorarea față de pesticidele din alimente, care sunt folosite în agricultura convențională pentru cultivarea culturilor. Pesticidele includ substanțe chimice utilizate pentru a ucide insectele, plantele, mucegaiurile și rozătoarele. In conformitate cu Consiliul pentru Sănătatea Mediului, expunerea timpurie la pesticide este asociată cu cancerele pediatrice, scăderea funcției cognitive și problemele comportamentale, deși este nevoie de mai multe cercetări de înaltă calitate pentru a înțelege pe deplin riscurile pentru sănătate ale acestor substanțe chimice. Cu toate acestea, cercetările au arătat că copiii care urmează o dietă organică (care nu include pesticide sintetice) au scăderi drastice și imediate ale pesticidelor din corpul lor.

Nu vă faceți griji excesive – concentrați-vă doar pe alimente sănătoase!

Deci, ce poți face? Un lucru extrem de important: păstrați calmul și continuați ca părinte. Prea multă îngrijorare cu privire la fiecare expunere cu care se confruntă copilul tău poate duce la anxietăți și griji nesănătoase pentru întreaga familie. Cu toate acestea, există multe lucruri pe care le puteți face pentru a oferi o „dietă mai curată” în mod rezonabil pentru copiii dvs. mici, pentru a promova o sănătate bună astăzi și în viitor. Consultați primele 3 sfaturi ale mele.

3 sfaturi pentru o dietă mai curată pentru copii

Includeți mai multe rețete umplute cu alimente vegetale întregi, cum ar fi această rețetă Tacos ușor de năut cu conopidă.

1. Concentrați-vă pe alimente integrale. Concentrați-vă pe alimente integrale mai puțin procesate, cum ar fi cereale, leguminoase (fasole, linte, mazăre), legume, fructe, nuci și semințe. În special în primii ani, evitați alimentele foarte rafinate, cum ar fi sucurile, băuturile îndulcite, cartofii prăjiți, deserturile și biscuiții rafinați pentru gustări, precum și produsele alimentare care sunt făcute cu sucuri rafinate sau umpluturi.

2. Citiți Lista de ingrediente. Întoarceți eticheta pachetului și citiți lista de ingrediente, căutând zaharuri adăugate, sodiu și conservanți. Pe de altă parte, căutați ingrediente bune care oferă surse bogate de alimente vegetale întregi. Amintiți-vă, ingredientele sunt enumerate în ordine în funcție de greutate, așa că dacă apare ca primul sau al doilea ingredient, acordați atenție.

3. Prioritizează organic. Dacă sunteți îngrijorat de pesticidele din dieta copilului dvs., alegerea alimentelor organice poate reduce dramatic reziduurile de pesticide din aprovizionarea lor generală cu alimente. Dar dacă alimentele organice nu se încadrează în bugetul tău, folosește-ți cu înțelepciune banii pentru alimente. Nu vă pierdeți banii pe alimente nedorite organice, cum ar fi prăjituri, bomboane sau chipsuri. Prioritizează achizițiile ecologice pentru produse care conțin fructe și legume, unde aplicarea pesticidelor este adesea cea mai importantă în sistemul nostru alimentar.

Încercați câteva dintre rețetele mele preferate pentru sănătate, prietenoase cu copiii:

Burrito cu fasole prăjită și porumb
Wrap-uri cu papaya cu tofu
Mușcături energetice cu condimente de dovleac
Budincă Super Berry Soia Chia
Sos de pere

Source link

You might also like