Locked in (2022) Film Review

Chiar dacă filmele indie sunt realizate după un cadru foarte specific și nu respectă aceleași reguli ca toate filmele (și cu siguranță nu regulile studiourilor mari), asta nu înseamnă că li se „permite” automat să cadă sub incidența categoria de filme cu vicii. Ei pot avea greșeli asupra lor, iar personajele lor pot fi, de asemenea, proaste. Atâta timp cât publicul nu este ridiculizat și tratat ca prost, orice este permis.

Spun asta în timp ce revizuiesc Închis înăuntru pentru că, chiar dacă pare că filmul are greșeli deliberate (și decizii teribile), nu poți acuza filmul că este prost, absurd sau chiar rău. Acesta este un film de furturi în care lucrurile iau o întorsătură greșită, iar băieții răi sunt mult mai răi decât crezi. În centru, o mamă cu defecte care încearcă să fie chiar în mijlocul haosului. A pune întrebări unde ajunge filmul în al doilea act și cum se rezolvă totul în al treilea, înseamnă a pune întrebări care nu ar trebui puse. Libertatea creativă uneori te face să faci lucruri minunate, iar uneori te ții de regulile de bază cu care este livrat un mic film solid.

În Închis înăuntru, o întâlnim pe Maggie, o mamă care trebuie să-și facă rost de bani după ce soțul ei este închis și ea trebuie să preia frâiele familiei. Lucrează la un centru de depozitare și, împreună cu fiica ei, locuiește într-un motel din partea foarte proastă a orașului. Când fiica ei îi cumpără un cadou, o certa pentru că nu își permit. Este foarte religioasă și tot ceea ce face trebuie să respecte legile lui Dumnezeu.

Când colegul lui Maggie intră într-o afacere dubios și Maggie îl prinde, ea are ocazia să obțină niște bani. Spre deosebire de ceea ce a obișnuit, ea decide să meargă. Dar în aceeași noapte, hoții fugă sosesc la centrul în care lucrează Maggie. Tocmai când regretă că a câștigat bani ușor, devine parte a planului lor, care implică recuperarea diamantelor pe care colegul lui Maggie le-a ascuns undeva. O noapte sălbatică.

Închis înăuntru nu este filmul tău obișnuit cu furturi. Este un film continuat Mena Suvariumerii lui de la început până la sfârșit, deoarece acum trebuie să devină mama unui adolescent rebel și să supraviețuiască mâniei unei perechi de hoți care nu se vor opri la nimic. Performanța foarte clară și întemeiată a lui Suvari face ca elementul dramatic al filmului să fie mai mare decât se aștepta. Când își propune să fie un film de acțiune, încetează brusc să fie mai mult un thriller dramatic. Jeff Fahey proiectează contrabalansarea ca antagonistul care nu se gândește la reguli și încearcă orice pentru a obține diamante. Ale lor sunt cele mai bune interpretari ale filmului.

Si da, Închis înăuntru este curios un film în care spectacolele fac mai mult decât se aștepta. Chiar dacă crezi că personajele fac ceea ce nu ar trebui să facă, crezi doar în ceea ce fac. Busola morală a filmului este suficient de deviată pentru a crea un al treilea act volatil atunci când orice se poate întâmpla și se întâmplă. Sosesc răsuciri și Închis înăuntru devine un thriller decent centrat în jurul unui personaj de care să nu-i pese. Numiți-i un scenariu bun, un interpret bun sau un regizor concentrat. Prefer să-i spun un amestec de ingrediente bune.