infos.ro

Fasole prăjită vegană – Sharon Palmer, dieteticianul alimentat cu plante

Fasolea prăjită de casă (frijoles) nu poate fi învinsă! În plus, puteți face această rețetă sănătoasă de fasole prăjită vegană, destul de simplu, cu ingrediente pe care probabil le aveți în cămară chiar acum: fasole uscată, bulion de legume, condimente, usturoi, ceapă și EVOO. Doar înmuiați fasolea peste noapte, gătiți-le cu condimente și pasați cu ceapă și usturoi sotate pentru a face cea mai bună fasole prăjită de casă. Hum! Un avantaj de a-ți face propria fasole prăjită vegană este că poți maximiza calitățile de sănătate: fă-le 100% pe bază de plante (fără untură, te rog!), mai puține în grăsimi și sare și mai bogate în aromă și sănătate. Puteți încerca chiar și diferite tipuri de fasole. În timp ce fasolea pinto este un clasic pentru prepararea fasolei prăjite, încercați fasolea neagră sau fasolea moștenire, care sunt soiuri neobișnuite transmise de-a lungul generațiilor. Am folosit o moștenire Rojo Bean pentru acest lot, dar cerul este limita! Învață cum să faci fasole prăjită de la zero cu această rețetă preferată, care se întâmplă să fie, de asemenea, fără gluten, ca vedetă a farfurii tale sau ca adaos pentru tacos, burritos, salate și multe altele. Puteți face și fasole prăjită Instant Pot cu această rețetă.

Fasolea prăjită este sănătoasă?

Da, cu siguranță pot fi! Fasolea prăjită se bazează pe bunătatea simplă a legumelor, care includ fasole uscată, mazăre și linte. Aceste alimente vegetale pline de proteine, bogate în fibre sunt legate de multiple beneficii pentru sănătate. De fapt, este o idee bună să includeți leguminoase în dieta dumneavoastră alimentată cu plante cel puțin de câteva ori pe săptămână.

Ce sunt fasolea prăjită?

Fasolea prăjită este un mod simplu, tradițional, de a găti fasolea în bucătăria mexicană, în care fasolea este gătită până când se înmoaie și se încălzește cu grăsime și condimente. Includerea unei grăsimi sănătoase, cum ar fi uleiul de măsline, și menținerea sării la minimum, asigură că acest fel de mâncare este o contribuție sănătoasă la dieta ta. Caloriile de fasole prăjită din rețeta mea sunt foarte moderate, iar nutriția de fasole prăjită este în afara diagramelor în proteine, carbohidrați sănătoși, fibre, vitamine, minerale și grăsimi sănătoase! Deși iubesc tradițiile alimentare mexicane, nu sunt un adevărat expert. Așa că vă invit să vedeți munca colegului meu Nancy Lopezcare are rețete frumoase pe bază de plante pe care le împărtășește pe blogul ei.

Înmuiați fasolea peste noapte, apoi gătiți-le cu condimente până când se înmoaie. Puneți ceapa și usturoiul cu EVOO, apoi adăugați fasole cu bulion de fasole și piure pentru a obține textura dorită.
Servește aceste uimitoare fasole prăjită chiar din tigaie!

Imprimare

ceas pictograma ceasuluitacâmuri pictograma tacâmurilorsteag pictograma steagpliant pictograma folderuluiinstagram pictograma instagrampinterest pictograma pinterestFacebook pictograma facebookimprimare pictograma tipărirepătrate pictograma pătrateinima icoana inimiiinima solidă pictogramă solidă inimă

Descriere

Învață cum să faci fasole prăjită de la zero cu această rețetă sănătoasă, ușoară și clasică de fasole prăjită vegană.


Opțional:

  • ¼ cană coriandru proaspăt, tocat

  1. Puneți fasolea uscată într-o oală și acoperiți cu apă. Înmuiați peste noapte. Se scurge si se arunca apa si se pune intr-o oala mare.
  2. Adăugați 6 căni de apă proaspătă, cub de bulion de legume, frunze de dafin, pudră de chili, chimen, oregano și ardei cayenne.
  3. Acoperiți cu un capac și gătiți până se înmoaie (aproximativ 1 ½ – 2 ore), amestecând din când în când. Poate înlocui lichidul pierdut prin evaporare. Nu trebuie să fie prea uscat, ar trebui să aibă un bulion frumos de lichid când ați terminat de gătit. Asezonați cu sare și piper după dorință. Se ia de pe foc, se acopera si se lasa deoparte.
  4. Când fasolea este aproape gata de gătit, încălziți uleiul de măsline într-un focar mare fontă sau tigaie antiaderent.
  5. Se adaugă ceapa și usturoiul și se călesc aproximativ 10-12 minute la foc mediu, până devin translucide și moale, amestecând des.
  6. Când fasolea s-a terminat de gătit, scoateți frunza de dafin și o lingură de fasole din oală în tigaia fierbinte cu o lingură pentru a scurge lichidul în oala cu fasole, rezervând lichidul de gătit în oală. Continuați să le puneți cu lingura în tigaie cu ceapa și usturoiul până când sunt transferate toate. Folosiți un mașină de piure pentru a zdrobi fasolea în timp ce se gătesc la foc mediu-mic. Pune lichidul de fasole, câte un oală, în timp ce piurezi boabele până când obții textura și nivelul de umiditate dorit. Fasolea trebuie să fie moale, cu câteva bucăți de fasole întregă, cu o textură umedă, rigidă. Notă: Fasolea va continua să se usuce în timp ce le serviți, așa că poate doriți să le faceți puțin mai umede decât doriți.
  7. Se ornează cu coriandru tocat (opțional) și se servește imediat cu tortilla, ca garnitură sau cu tacos, burritos și salate.
  8. Face 8 porții (3/4 cană fiecare)

Note

Pot instant Instrucțiuni: Pentru a utiliza un Instant Pot, omiteți pasul 1 și urmați pașii 2-3 din Instant Pot, apăsând „setarea fasole/chili”. Scoateți din Instant Pot și urmați pașii 4-8.

Care gateste incet Instrucțiuni: Pentru a utiliza un Slow Cooker, urmați pasul 1 și urmați pașii 2-3 cu un slow cooker, încălzind la putere maximă timp de 4-6 ore sau la nivel scăzut timp de 8-10 ore. Scoateți din Slow Cooker și urmați pașii 4-8.

  • Timp de pregatire: 15 minute
  • Timp de preparare: 2 ore
  • Categorie: Garnitură
  • Bucătărie: Mexican american

Cuvinte cheie: fasole prajita vegana, cea mai buna fasole prajita, fasole prajita vegetariana usoara

Pentru alte rețete de fasole vegană, consultați:

Cea mai buna fasole la cuptor vegetariana
Salată de fasole provensală
Burgeri de ovăz cu fasole albă cu curry
Ardei umpluți de sud-vest cu fasole neagră și quinoa
Tacos cu fasole neagră și quinoa Jackfruit

Această postare poate conține link-uri afiliate. Pentru mai multe informații dați clic Aici.

Source link

You might also like