Familia Americii (2022) Recenzie de film

Anike Tourselui Familia Americii este dovada a ceva de care avem nevoie mai mult în cinematografia modernă.

Dacă un film se pregătește să facă un comentariu asupra unei situații reale și actuale, filmul nu trebuie să se învăluie într-un cadru tragic care este excesiv de emoționant și poate deveni obositor pentru spectatori. Filmele făcute cu pasiune nu sunt egale cu fundalurile lipsite de speranță.

Călătoria lui Tourse este acerbă, iluminatoare și revigorantă. Nu se sfiește să abordeze problema reală la îndemână și, uneori, este mai mult o docudramă cu recreări de nerecunoscut. Cu toate acestea, nu se simte niciodată ca o lovitură fără speranță asupra puterilor care sunt. Optimismul nu se traduce adesea atât de ușor cu filme care nu sunt documentare și abordează acest subiect.

Familia Americii este povestea familiei Diaz, un grup condus de imigranți care se confruntă cu cel mai rău coșmar al lor în timpul celei mai emblematice sărbători din America, Ziua Recunoștinței. Agenții ICE, agenția guvernamentală care se ocupă de problemele de imigrație, ajung la gospodărie și îi iau pe Marisol și pe fiul lui Koke. Tatăl reușește să scape și caută refugiu într-o sinagogă. Restul familiei urmărește cu disperare cum Diaz sunt despărțiți.

Ceea ce urmează este o călătorie prin apele adânci și noroioase ale unui sistem de justiție care pur și simplu nu a progresat și îi împiedică pe supraviețuitorii unei prejudecăți sociale care este incredibil de greu de înțeles pentru cei care nu au trăit o situație similară.

Filmul este povestit prin viniete care explorează consecințele pentru membrii familiei Diaz, pe măsură ce trec fiecare prin situații diferite. Acest flux variat și în cele din urmă convingător de idei este încadrat într-un scenariu care atinge terenul pe multe teritorii care ar putea sau nu fi legate de subiectul imigrației în sine. Religia, problemele de gen, sănătatea mintală, sunt câteva dintre subiectele care Familia Americii se concentrează asupra în numeroasele sale situații.

Ceea ce este impresionant este faptul că filmul nu pierde niciodată un pic de autenticitate în timp ce încearcă să spună multe povești deodată. Chiar și atunci când se îndepărtează de parcela principală și merge la o examinare a culturii mexicane, se simte relevant. De asemenea, în mâinile unor performanțe secundare convingătoare, această parte a filmului rămâne cea mai clară în opinia mea.

Când Familia Americii trebuie să atingă pământul și să-și dea punctul final, cel de-al treilea act este grăbit pentru a face loc finalului său puternic. Nu este un film care ar trebui să arate închiderea în cel mai tradițional mod, dar este suficient de coerent pentru publicul, care este deja conștient că nu urmărește o dramă tradițională.

Foarte important Familia Americii este un efort solid al unui regizor care este susținut de o echipă impresionantă. Pot garanta că se identifică cu ceea ce încearcă să comunice Tourse. Acest lucru se observă în film. Și chiar dacă suntem siguri că acesta este un teritoriu indie, o viziune nobilă și dăruire fac Familia Americii mai mult decât unul din grămada de filme care aruncă lumină asupra unei chestiuni actuale. De fapt, o pune pe masă ca o problemă de abordat și de rezolvat. Sigur, este în mâinile reprezentanților, dar așa cum arată filmul, putem face mai mult decât să stăm și să așteptăm ca oamenii puternici să acționeze. Ne putem spune părerea și Familia Americii funcționează ca un început al naibii de bun.