infos.ro

Făină de ovăz de casă Healthy Trail Mix

Căutați o rețetă ușoară sănătoasă de fulgi de ovăz de casă pe care să vă puteți baza în fiecare zi a anului? Poftim! Această rețetă delicioasă de fulgi de ovăz sănătos se bazează pe ovăz de modă veche, fructe uscate, nuci, semințe și chipsuri de ciocolată neagră – lucruri pe care le poți păstra la îndemână tot timpul anului. Această rețetă de fulgi de ovăz de casă Healthy Trail Mix este ca și cum ai face o excursie în pădure: gândește-te doar să roști acele nuci, semințe și fructe uscate într-o pădure de pini aromați în timp ce sapi în acest vegan, fără gluten și hrănitor. bol cu ​​fulgi de ovaz. Pregătiți și această rețetă de 10 minute pentru pregătirea mesei: pregătiți patru porții din aceste boluri de ovăz sănătoase, răciți-le în recipiente ermetice și apoi puneți-le împreună pentru micul dejun de luat și de luat pe tot parcursul săptămânii. Și copiilor le va plăcea această rețetă!

Făină de ovăz de casă Healthy Trail Mix

Făină de ovăz de casă Healthy Trail Mix

De asemenea, răspund la câteva dintre cele mai importante întrebări despre fulgii de ovăz pentru tine astăzi.

Fulgii de ovăz sunt fără gluten?

Raspunsul este da! Ovăzul este în mod natural un cereale fără gluten. Cu toate acestea, multe ovăzuri sunt procesate în aceeași unitate ca și cerealele care conțin gluten, așa că dacă trebuie să evitați glutenul din motive medicale, căutați ovăz care este certificat fără gluten pentru a vă oferi mai multă siguranță.

Făină de ovăz de casă Healthy Trail Mix

Ovăzul este cereale integrale?

Da, ovăzul este întotdeauna cereale integrale, indiferent dacă cumpărați ovăz de modă veche (numit și ovăz rulat) sau ovăz tăiat din oțel. Ei folosesc întregul sâmbure al bobului de ovăz: germeni, endosperm și tărâțe.

Făină de ovăz de casă Healthy Trail Mix

Imprimare

ceas pictograma ceasuluitacâmuri pictograma tacâmurilorsteag pictograma steagpliant pictograma folderuluiinstagram pictograma instagrampinterest pictograma pinterestFacebook pictograma facebookimprimare pictograma tipărirepătrate pictograma pătrateinima icoana inimiiinima solidă pictogramă solidă inimă

Descriere

Dacă sunteți în căutarea unor rețete ușoare sănătoase de fulgi de ovăz de casă, nu căutați mai departe! Această făină de ovăz de casă Healthy Trail Mix vegană, fără gluten, prezintă bunătatea ovăzului, nucilor și semințelor.


Ovăz:

Topuri sănătoase pentru trasee:


  1. Puneți apa și laptele vegetal într-un oală medie și aduceți la fierbere. Reduceți focul la mic și adăugați ovăzul și scorțișoara. Se amestecă bine, apoi se fierbe, amestecând des până se îngroașă și se înmoaie, aproximativ 5 minute.
  2. Împărțiți ovăzul fiert în 4 boluri. Acoperiți fiecare bol cu ​​un sfert din nuci, semințe de floarea soarelui, nucă de cocos, merișoare, smochine și fulgi de ciocolată.
  3. Serviți imediat.

Note

Poate pregăti masa aceste boluri prin plasarea porțiilor într-un Zidar sau Weck borcan și acoperindu-le. Păstrați în recipient ermetic la frigider până la o săptămână. Această rețetă se servește bine caldă sau rece. Nucile pot deveni moi dacă sunt păstrate timp de 24 de ore sau mai mult, așa că pentru cele mai bune rezultate, completați cu nuci chiar înainte de a le mânca.

  • Timp de pregatire: 5 minute
  • Timp de preparare: 5 minute
  • Categorie: Mic dejun
  • Bucătărie: american

Cuvinte cheie: Făină de ovăz de casă, amestec sănătos pentru trasee, este amestecul de ovăz sănătos, este fulgi de ovăz fără gluten, rețete sănătoase de fulgi de ovăz

Pentru mai multe rețete sănătoase de fulgi de ovăz, consultați următoarele:

Plăcintă cu dovleac Ovăz peste noapte
Tort cu morcovi Ovăz peste noapte
Ciocolata neagra Cirese Ovaz peste noapte
Bol cu ​​fulgi de ovăz florentin
Ovăz tăiat din oțel
Unt de arahide la cuptor Ciocolata Merisoare Ovaz

Această postare poate conține linkuri afiliate. Pentru mai multe informații dați clic Aici.

Source link

You might also like