infos.ro

Faceți din nuci vedeta farfuriei dvs. alimentate cu plante: 5 sfaturi pentru gătirea nucilor

Vrei să mergi mai mult pe bază de plante luna aceasta? Atunci face din nuci vedeta farfurii tale! Cu depozitul lor de proteine ​​vegetale, bun grăsimi, fibre și magneziu*, nucile sunt completarea perfectă pentru obiceiurile tale alimentare sănătoase. De fapt, cercetările leagă nucile cu potenţial beneficii pentru sănătate pentru inima, creierul și nu numai! Și pregătiți-vă pentru versatilitate – există atât de multe moduri delicioase de a găti cu această nucă puternică. Ce mai astepti? Aflați mai multe despre puterea nutritivă a nucilor și descoperiți cu aceste 5 sfaturi pentru gătirea nucilor!

*1 oz de nuci conține 2,5 g omega-3 ALA, 4 g proteine, 2 g fibre, 45 mg magneziu. Aflați mai multe despre nutriția nucilor Aici.

Nucile sunt delicioase și hrănitoare în salate; incearca aceasta reteta pt Salată de Kale Sonoma cu nuci.

Nutriție

Nucile sunt pline cu nutrienți importanți pentru dietele pe bază de plante, inclusiv proteine, vitamine, minerale, fibre, fitochimice (compuși vegetali cu activități antioxidante și antiinflamatorii) și bun grăsimi. În plus față de conținând magneziu, fosfor, cupru și mangan, nucile au ceva unic printre nuci – sunt singurele nuci care sunt semnificativ bogat în acizi grași omega-3 ALA, care sunt esențiale pentru diferite procese ale corpului. Acesta este motivul pentru care cercetarea le leagă de atât de multe pozitive potenţial rezultate, cum ar fi sanatatea inimii, îmbătrânirea sănătoasă și sănătatea creierului, sănătatea intestinului, sănătate reproductivăși longevitate.

Aceasta reteta pt Lasagna de dovlecei cu sos de nuci de salvie include nuci într-un sos cremos, pe bază de plante.

Un aliment bogat în nutrienți, nucile sunt un plus foarte ușor la o dietă pe bază de plante. O porție de o uncie – adică o mână mică, adică aproximativ 12-14 jumătăți, sau un sfert de cană – de nuci furnizează 4 grame de proteine, 2 grame de fibre alimentare și 2,5 grame de omega-3 ALA. Doar un pic merge departe! Adăugați versatilitatea nucilor și merge și mai departe. Când sunt măcinate, nucile au o textură asemănătoare cărnii, făcându-le perfecte burgeri pe bază de plante“Chiftele,” sosuri de paste, și umpluturi de taco, sau folosiți-le ca o pâine aromată, bogată în nutrienți pentru mâncărurile dvs. preferate. De asemenea, nucile se amestecă ușor în unt cremos de nuci sau amestecat într-un sosmuls, adăugat la ovăz de dimineațăboluri pentru micul dejun și smoothie-uri, ca a garnitura pe salate și alte feluri de mâncare pentru a îmbrăca farfuria sau ca o gustare pe cont propriu sau într-un amestec distractiv de traseu. A face din nuci vedeta farfurii alimentate cu plante poate fi la fel de simplu ca un topping frumos sau o atingere finală a oricărui fel de mâncare sau la fel de creativ și de aventuros precum imaginația ta – sau accesează numeroasele rețete inteligente și delicioase de nucă disponibile!

Adaugă nuci în bolul tău preferat de cereale, cum ar fi această rețetă Ovăz peste noapte cu smochine și nuci.

Păstrează-le rece

Nucile se păstrează cel mai bine în frigider sau congelator. Pune pachetele nedeschise direct în frigider sau în congelator dacă intenționezi să le păstrezi timp de o lună sau mai mult. Odată deschise, sigilați nucile într-un recipient ermetic pentru a-și menține gustul proaspăt de nucă. Nucile proaspete au o aromă ușor de nucă și subtil dulce, cu o textură netedă, cremoasă. Expunerea la temperaturi calde pentru perioade lungi poate face ca nucile să devină râncezite, deoarece căldura schimbă structura acelor grăsimi bune pentru tine, ceea ce creează acel miros și gustul ușor „neplăcut”.

Un element de bază în frigiderul meu, jumătățile de nucă sunt cea mai bună achiziție pentru că îmi oferă cele mai multe opțiuni pentru versatilitate. Pot tăia cu ușurință jumătățile sau le pot măcina în blender sau robot de bucătărie într-o firimitură, făină sau făină – indiferent de grosieritatea de care am nevoie. Pentru comoditate și economisire de timp, nucile sunt disponibile și bucăți și diverse măcinate. Sigilați și păstrați-le la fel ca nucile întregi sau tăiate pe jumătate, dar probabil că nu vor rămâne la fel de proaspete și aromate pentru o perioadă lungă de timp ca atunci când le tocați singur, chiar înainte de utilizare.

5 Sfaturi de top pentru gatirea nucilor

Completați mâncărurile tale preferate cu nuci, cum ar fi aceasta Făină de ovăz Trail Mix castron.

1. Top It! Nucile sunt garnitura perfectă pentru atât de multe feluri de mâncare din salate, terciuriși ovăz peste noapte la caserole și deserturi. Oferă crocant, aromă și fac o garnitură superbă. Cea mai bună parte? Aruncă-le în ultimul moment, în jumătate sau tocate – și gata!

2. Pâine-le. Nucile măcinate sunt o acoperire mai aromată și mai hrănitoare decât pesmetul simplu. Asezonați așa cum ați face pâinea preferată și acoperiți vinetele feliate, dovleceii, broccoli – ca și al meu Broccoli Vegan Nucă Gratinată, sau proteine ​​vegetale, cum ar fi tofu și tempeh. Coaceți sau prăjiți cu o atingere de ulei de măsline și decorați cu ierburi ca garnitură ușoară sau serviți deasupra pastelor sau cartofilor.

Nucile măcinate adaugă o textură „carnoasă” sosurilor de paste, cum ar fi această rețetă Bolognese vegană cu linte și nuci.

3. Devine saucy. Nucile măcinate sau măcinate grosier creează sosuri și sosuri cu o textură care poate fi satisfăcătoare, substanțială și cremoasă sau proaspătă și ușoară. Încercați-le în preparate clasice cu sos, cum ar fi my Bolognese vegană cu linte și nuci reteta si Lasagna de dovlecei cu sos de nuci de salvie. Sau amestecați-le într-o salată, ca în asta Salata Waldorf de Quinoa cu Vinaigreta de Nuci.

Adaugă nuci la burgerii tăi vegetali de casă, ca în această rețetă Burgeri vegani cu cereale Edamame.

4. Aprinde-ți Burgerul. Nucile pot ajuta la preparare perfect Veggie burger. Cu o textură consistentă și cărnoasă, mai ales atunci când sunt combinate cu cereale integrale, fasole și linte, nucile vor fi cu siguranță un element de bază în rețetele tale de burgeri.

5. Unge-le. unt de nuci este un tartinat minunat pe fructe, sandvișuri și biscuiți. Este, de asemenea, foarte ușor de amestecat acasă în robotul de bucătărie pentru a fi la îndemână pentru o sursă de grăsimi bune la copt, precum și un adaos cremos și delicios la sosuri și vinegrete.

Scris de Sharon Palmer, MSFS, RDN

Sponsorizat de Nuci de California

Source link

You might also like