Detective Knight: Rogue (2022) Recenzie de film

Cu Detectivul Cavaler: Rogue, știi ce vei obține. Nu există alt motiv pentru a sta la un film de această natură decât dragostea necondiționată pentru un gen cunoscut pentru că are puțină sau deloc versatilitate. Acesta este un film de acțiune care se simte ca o decizie simplă, executată de cineva care înțelege că nu va schimba cinematograful, dar este neclintit să urmeze o agendă solidă de divertisment.

Edward Drake este mai cunoscut ca tipul cu care lucrează cu încredere Bruce Willis în filme DTV care sunt adesea confundate cu gunoi, doar pentru că nu sunt mari, nu au scenarii complexe și abordează un cod de moralitate printr-o formulă binecunoscută și eficientă. Dacă ceva funcționează pentru tine, l-ai schimba?

Ultimul lui Drake este Detectivul Cavaler: Rogue, iar de data aceasta își duce dragostea pentru filmele cu furturi la următorul nivel. Primul din trilogia Knight este un film de acțiune direct, cu suficientă tensiune pentru a vă menține în linia cu ceea ce își dorește Drake. Sigur, are defecte și complotul este inutil de complex, dar cel puțin este suficient de distractiv încât să te facă să te întorci. Din nou, acesta este un film de acțiune DTV modern al lui Bruce Willis și poate că ați văzut destule dintre ele pentru a vă face să ghiciți ce fel de film aveți.

Cu toate acestea, dacă ați mai fost în acest univers, știți că stilul de regie al lui Drake necesită ceva care în cinematograful indie se simte extrem de important: Detectivul Cavaler: Rogue este încă o oportunitate de a alege intrigi rapide bazate pe personaje, iar aceasta este o altă victorie pentru el. Aleea benzinei este un descendent de Drake care ne-a oferit un impresionant Devon Sawa. În Detectivul Cavaler: Rogue, Beau Mirchoff se remarcă ca un actor bun a cărui interpretare se simte în ton cu filmul lui Drake. Partenerii lui sunt Lochlyn Munro, Jimmy Jean-Louisîntotdeauna eficient Johnny Messnerși interpretul subestimat Michael Eklund. Cu ușurință cea mai bună distribuție într-un Edward Drake vehicul de acțiune și este vizibil.

Povestea pentru Detectivul Cavaler: Rogue funcționează mai bine dacă orbești în ea. Voi împărtăși doar că se referă la o bandă de criminali care se încurcă cu polițistul greșit atunci când un schimb de focuri rănește un agent de poliție. Un stăpân al crimei instabil mental ridică pariul, deoarece o altă slujbă va cere o confruntare în care trecutul se întoarce să-l bântuie pe polițist, iar prezentul este suficient de greu pentru ca unul dintre bandiți să se gândească să iasă din această lume.

Mai mult decât atât, va dezvălui doar povestea unică pe care filmul o folosește pentru a ne conduce la actul al treilea, este la fel de previzibil pe cât ați crede. Sigur, Drake încheie filmul pe o notă surprinzător de sumbră, dar deschide și calea unei trilogii care va arăta cu siguranță ce este mai bun dintr-un regizor care nu este dispus să-și sacrifice viziunea, chiar dacă pare simplist pentru mogulii de la Hollywood.

Detectivul Cavaler: Rogue de fapt arata si suna grozav. Designul sunetului este foarte, foarte bun, având în vedere că este cât se poate de indie. Luând în considerare acesta este primul film produs în New Mexico după „the Rugini incident”, schimbările arată fantastic în scenele de acțiune care cer siguranță mai presus de orice. Un motiv în plus pentru a sărbători un regizor care este adesea acuzat că este ceva ce cu siguranță nu este.

Detectivul Cavaler: Rogue