Detective Knight: Independence (2023) Recenzie de film

Edward DrakeTrilogia lui Knight se referă la arcuri de personaje cu adevărat credibile și convingătoare. Ei pot fi băieți buni sau răi, sau pot fi băieți răi răscumpărați suficient pentru a ajunge în partea bună, dar un lucru este sigur: Drake nu își depășește niciodată limitele creând ceva care să atragă publicul și să pară logic pentru un masiv. poveste despre un detectiv al cărui cod moral este corupt în mod realist, dar el va fi întotdeauna omul bun până la urmă.

Partea 1 a fost o introducere solidă care a jucat fețe relativ cunoscute (unul dintre actorii mei preferați Michael Eklund a avut un rol proeminent în acela) și a inclus și noi veniți care au furat spectacolul de la început până la sfârșit. Cavalerul lui Willis a fost destul de secundar.

Partea 2 a fost mai degrabă o revenire în care s-a confruntat cu un personaj care a fost solid și de încredere pentru a crea un antagonism convingător care a durat până la sfârșit. Fețe deja cunoscute au furat spectacolul. Dar din nou, Bruce Willis părea să rămână în urmă. Este spectacolul lui, dar nu complet.

Dar în închidere, Cavaler detectiv: Independență, filmul se află pe umerii lui, deoarece povestea lui devine crucială pentru povestea principală din aceasta. Acesta este acum teritoriul lui Willis și nu se teme să-l arate.

Independența spune povestea unui tânăr ale cărui opinii de justiție sunt extreme și se concretizează într-o confruntare care se simte cu siguranță prea lungă și slabă. Punctul de vedere dramatic al filmului este ușor și nu suficient de puternic pentru a ne face să credem în agenda acestui personaj. Nu se simte niciodată periculos. El simte că a fost pus acolo să spună câteva cuvinte și pare un nebun în rezoluția trilogiei.

Sigur, acest lucru va încheia trilogia, dar există un aspect călduț în modul în care întregul arc este prezentat și rezolvat. De data aceasta nu a fost la fel de distractiv, iar Drake se bazează pe un scenariu solid, dar care pare o versiune mai mică a ceea ce a făcut înainte. Unele fețe nu se prezintă de data aceasta și acest lucru se simte tot timpul. Da, Rhodes și vârtejurile lui morale au fost ratate.

Indiferent, este încă un film bine făcut care ne arată o versiune puternică a capacității lui Willis în zilele sale actuale. Modul în care filmul își rezolvă conflictul prin implicarea familiei este simplu și este o mișcare magistrală a unui regizor care are nevoie de o ultimă privire a lui Willis pentru a-și încheia trilogia. Este aproape inevitabil să aplaudați în cele din urmă când se face dreptate și Knight are șansa de a se odihni.

Ne va fi dor de el cu siguranță. Trilogia Knight a fost o bună prezentare de afaceri a unui regizor care are mai mult decât ceea ce arată la o primă vedere. Există talent în poveștile sale și filmele lui pur și simplu arată grozav, indiferent de iluminarea care este cu adevărat falsă. Dar să nu vă faceți griji, acestea sunt reclame creative acceptabile de cineva a cărui „libertate” a funcționat bine până la sfârșit, deoarece filmele sale nu se simt niciodată manipulate de altcineva. Asta, în cinematografia de acțiune actuală, se simte foarte rar.

El a fost responsabil pentru ca Willis să răsară din cenușă. Pur și simplu simt că poate face același lucru pentru alți actori care pur și simplu merită încă o șansă să facă ceea ce fac ei cel mai bine.