Death of a Rockstar (2022) Recenzie de film

Filmele nu ar trebui să solicite nimic din partea publicului. Cel puțin, filme obișnuite. Cu toate acestea, ne-am obișnuit cu filmele care servesc fanilor și acum lucrurile s-ar putea schimba. Ca să nu spun că este o masă curată și fanii ar trebui forțați să fie hrăniți cu orice este pe ecran, dar ar trebui să ne deschidem mintea mai des. Este cu siguranță necesar. Aceasta este o industrie care nu ar trebui să urmeze o mentalitate plictisitoare, sau chiar una care pare formulatică sau repetitivă.

Toate acestea pentru a spune, Röckët Stähr’s Moartea unui Rockstar merită să fie luat în considerare cel puțin de cei care caută ceva diferit în filme. Crede-mă, îți vei pătrunde cu capul într-un univers ciudat de nebunie, vedetă și versuri puternice. Dar nu este un film pentru toată lumea. Aceia dintre voi care nu sunt familiarizați cu cultura heavy metal probabil ar trebui să stea departe de aceasta.

Puține filme sunt atât de literale atunci când sunt promovate și Moartea unui Rockstar a fost. Acesta a fost considerat ca „Yellow Submarine” întâlnește „Rocky Horror Picture Show” întâlnește „Tommy” întâlnește „Jesus Christ Superstar”. Și da, absolut da. Este un film animat care împachetează bunurile și relele din acele filme și tot ce a ieșit după ele. Este o sărbătoare a rock n roll-ului și a efectelor sale, o explorare a modului în care autoritarismul este capabil să ne distrugă capacitatea de a fi pur și de a ne exprima. Totul printr-un set de animații care merg de la geniu la absurd. Vizionarea asta în timp ce sunteți ridicat ar trebui să fie curios.

În viitor, o vedetă rock este împușcată pe scenă. Misterul este „cine a făcut-o?”. Cu un an înainte, un tiran conduce orașul și stânca este interzisă. Dar un om de știință nebun creează o figură Frankenstein de dragul rock n roll. Röcky Stähr este numele lui și îi va elibera pe toată lumea.

Timpul se mișcă ciudat în acest musical. Face parte dintr-un set de întrebări pe care nu ar trebui să le pui pentru că nici nu întrebi ce este cu sânii mari și cu imaginile psihedelice nebunești. Moartea unui Rockstar este de acceptat indiferent de ce.

Cheia pentru aceasta este să acceptăm rock-ul, iar coloana sonoră încorporată în fiecare secundă a filmării este responsabilă pentru acest lucru. Este greu de identificat cine a făcut asta, dar ADN-ul său este un amestec al celor mai mari influențe rock din istorie. Drept urmare, a compus ceva, o simfonie de rock și desene animate care servesc doar unui singur scop: să te elibereze pentru o vreme din orice structură în care ești prins. Rock-ul are capacitatea de a te transporta locuri și Moartea unui Rockstar canalizează acel sentiment.

Din nou, Moartea unui Rockstar nu este pentru toată lumea. Este un produs al pasiunii și al iubirii făcut de cineva care este fascinat de rock așa cum puțini dintre noi suntem astăzi. Adăugați un stil de animație nebun și o poveste prostească și irațională și vă faceți ideea Moartea unui Rockstar, o operă rock într-o industrie modernă în care astfel de lucruri nu există, iar cinematograful nu necesită mare lucru de la tine. Uneori.