infos.ro

Cum se prepară sushi vegetal

Aflați cum să pregătiți sushi vegetal sănătos și delicios cu orez brun și un sortiment de legume colorate în acest ghid ușor, pas cu pas.

Indiferent dacă ești vegetarian, vegan sau omnivor, să te bucuri de sushi vegetal în stil complet vegan este un adevărat răsfăț pentru toată lumea și este mult mai ușor de făcut decât ai putea crede. Îmi place să fac sushi vegetal cu o varietate de legume de sezon, orez brun și alge marine pentru ocazii speciale. Este, de asemenea, foarte distractiv să faci asta într-o masă interactivă — doar adună-ți orezul și legumele împreună și lasă-i pe fiecare să-și facă propriul rulou de sushi exact așa cum îi place.

Dacă decideți să faceți din sushi rulat manual un obicei obișnuit, atunci achiziționați un covoraș de rulare pentru sushi sau un kit de rulare pentru sushi, care vine cu o cutie la îndemână și un cuțit care face rularea sushi-ului o simplă. Cerul este limita cu umpluturile alimentate de plante pe care le poți adăuga la rulourile tale de sushi! Am inclus preferatele mele în acest ghid pas cu pas, dar sunteți binevenit să le schimbați în funcție de preferințele dvs., de sezon și de ceea ce aveți în bucătărie acum.

Consultați rețeta completă pentru Sushi de legume de la Farmers Market, care urmează acești pași pentru prepararea de sushi vegan.

Ghid pas cu pas:

Urmați acești pași simpli pentru a face 4 rulouri de sushi cu legume, ceea ce face aproximativ 8 porții.

Pasul 1. Pregătiți orezul brun pentru sushi
Când creați orice sushi vegetal, începeți prin a găti orez brun cu bob scurt, conform instrucțiunilor de pe ambalaj. Veți avea nevoie de 3 ½ căni de orez fiert pentru a face 4 rulouri de sushi. Vă sugerez să faceți orezul cu o zi înainte pentru a face această rețetă rapid. În timp ce se răcește, adunați sosul de soia, oțetul de orez și siropul de agave pentru a face sosul de orez.

Pasul 2. Faceți sosul de orez sushi

Amestecați 1 lingură de sos de soia, 2 linguri de oțet de orez și 1 linguriță de sirop de agave într-un vas care poate fi gătit cu microunde și încălziți la cuptorul cu microunde timp de 2 minute. Se amestecă pentru a se combina bine.

Pasul 3. Combinați sosul cu orezul

Se toarnă sosul în orez și se amestecă bine. Răciți în timp ce pregătiți ingredientele rămase.

Pasul 4. Pregătiți legumele
Alegeți dintr-o varietate de legume pentru umplutură, cum ar fi următoarele:

    • Morcovi, decojiți, tăiați în fâșii subțiri de chibrit
    • Castraveți, tăiați în fâșii subțiri de chibrit
    • Sulițe de sparanghel, subțiri, feliate
    • Microverzi sau germeni
    • Avocado, feliat subțire
    • Ceapa verde, feliata
    • Ciuperci, feliate
    • Dovleac de vară, tăiat în fâșii subțiri de chibrit
    • Ardei gras, feliat subțire
    • Frunze de coriandru
    • Rucola sau spanac, frunze mici
    • Ridichi, tăiate în fâșii subțiri de chibrit
    • Buchetele de broccoli, feliate subțiri
    • Mazăre de zăpadă, tăiată în bucăți subțiri
    • Varză roșie, tăiată în bucăți subțiri

Pregătiți 2 căni din legumele pe care intenționați să le utilizați în felii subțiri sau bucăți mici, așezați-le pe o masă de tăiat sau un platou curat și lăsați-le deoparte pentru a face loc pregătirii ruloului de sushi.

Pasul 5. Pregătiți algele marine

Selectați un pachet de foi de alge nori, care se găsesc cu ușurință în multe supermarketuri, magazine cu produse naturiste, supermarketuri asiatice sau online.

Pasul 6. Pregătiți placa de sushi

Puneți un covoraș pentru sushi sau o bucată de folie de plastic peste o placă de tăiat curată.

Pasul 7. Puneți alge marine

Pune o foaie de alge nori, cu partea strălucitoare în jos, pe tabla de sushi pregătită.

Pasul 8. Stratificați orez brun pentru sushi

Întindeți aproximativ 7/8 cană din amestecul de orez brun sushi răcit peste aproximativ trei sferturi din foaia de nori, lăsând loc pentru legume pe celălalt un sfert din foaie.

Pasul 9. Topping cu semințe de susan

Stropiți suprafața orezului cu ½ linguriță de semințe de susan.

Pasul 10. Adăugați legume

Aranjați ½ cană de legume pregătite pe partea dreaptă goală a ruloului de sushi.

Pasul 11. Rulează sushi-ul
Pentru a rula, începeți cu partea de legume și apăsați ferm pentru a crea un rulou strâns, cilindric. Continuați să rulați până ajungeți la capătul foii de nori.

Pasul 12. Repetați

Repetați procesul până când ați folosit toate ingredientele pentru a crea 4 rulouri de sushi. Răciți timp de 10 minute înainte de a tăia.

Pasul 13. Tăiați rulourile de sushi.
Cu un cuțit ascuțit, feliați rulourile de sushi în 8 bucăți.

Pasul 14. Faceți un sos Sriracha cremos.

Combinați 3 linguri de maioneză vegană, ½ linguriță de sos sriracha, 1 linguriță de ghimbir proaspăt ras, 1 linguriță de sirop de agave și 1 linguriță de suc proaspăt de lămâie într-un vas mic.

Pasul 15. Farfurie și Ornați Sushi

Așezați rulourile de sushi tăiate pe platouri (acest platou l-am adus înapoi din Japonia!) și garniți platoul cu legume. Stropiți cu sos cremos de siracha peste rulouri și decorați cu ierburi, cum ar fi coriandru, busuioc și ceapă verde.

Bucurați-vă! Încercați să serviți rulouri de sushi cu sake pentru un răsfăț special.

Pentru alte ghiduri de gătit pe bază de plante, consultați câteva dintre preferatele mele:

Cum să prăjiți sfecla
Cum să faci Seitan de casă
Cum se prepară bulion de legume

Source link

You might also like