infos.ro

Cum să creezi un platou de legume SUPERIOR

Învață să faci cel mai revoltător platou de legume pentru următoarea ta ocazie, cu acest ghid expert de la dieteticieni de top.

Ați văzut vreodată cel mai revoltător de superb platou de legume și v-ați întrebat cu uimire cum a atins creatorul acest apogeu al esteticii culinare? Dacă dai din cap, da, atunci vreau să te anunț că sunt chiar acolo cu tine. Am văzut astfel de creații artistice la restaurante, brunch-uri, mese de petrecere, nunți și picnicuri în aer liber. Aceste platouri abundente de legume frumoase – morcovi în miniatură, sfeclă de culoarea bomboanelor, dovlecei colorați neobișnuit, produse exotice – expuse într-o varietate de decoruri, inclusiv plăci de marmură, lemn de hambar rustic și ceramică de pământ, par să fi căzut de pe șevalet de pictură al unui maestru olandez. . Nu numai că sunt minunate de privit, dar aceste platouri de legume celebrează produsele de sezon și alimentația sănătoasă, pe bază de plante. De aceea i-am rugat unora dintre experții mei preferați în alimentație și nutriție să acorde cele mai bune sfaturi despre cum puteți crea un platou de legume de reținut. Consultați aceste sfaturi și plănuiți să serviți un platou cu legume la următorul eveniment.

Cum să creezi un platou de legume SUPERIOR

1. Creați combinații de culori. „Când fac platouri de legume, îmi place să mă apropii de o diversitate de culori și varietate. Oaspeții mei sunt întotdeauna încântați când văd o gamă unică de legume, cum ar fi morcovi violet, felii de roșii vechi, inimioare de anghinare și ridichi curcubeu. Cuplați aceste legume colorate cu un simplu ulei de măsline condimentat cu dukkah făcut în casă și va fi punctul culminant al petrecerii”, spune Chris Vogliano, MS, RD of Mâncare înainte.

„Am pus împreună 3 legume diferite colorate pe mini frigărui (4 inci). Fie le voi asambla pe un platou, fie le voi arunca în pahare. Este atât de ușor și mulțimea este întotdeauna uimită!” Wendy Kaplan, MS, RDN, CDN of Alimente 4 Sănătate RD.

2. Înclinați-vă spre creații pentru copii. „Când predau cursuri de gătit pentru copii, deseori încep cu o gustare sănătoasă. Copiii iubesc curcubeul meu colorat comestibil făcut din legume. Buchetele de conopidă devin nori, iar eu servesc o baie (de obicei hummus sau o sală de iaurt grecesc) în mijloc”, spune Liz Weiss, MS, RDN, din Masa sănătoasă a lui Liz.

Hummus de fasole albă de sfeclă

3. Showcase Dips. „Pentru mine totul ține de scufundări! Hummus, guac, ranch, salsa, iaurt – le vreau pe toate!” spune Kelli Shallal, RDN of Hobby flămând.

Căutați produse frumoase la piața fermierilor.

4. Adună legumele. „Când vreau să creez un platou de legume frumos, îmi dezvolt creativitatea interioară pentru a face acest lucru. Selectez legume cu o culoare strălucitoare, cum ar fi ridichi violet, roșii struguri roșii, morcovi portocalii, ardei gras galben și mazăre verde și le aranjez una lângă alta. De asemenea, strâng legumele, astfel încât să fie din belșug, ceea ce oferă și mai multă atracție oaspeților mei. Servesc legumele cu o varietate de dips, cum ar fi hummus, fasole neagră și anghinare – pe care atât copiii, cât și adulții le iubesc”, spune Toby Amidor, MS, RD, expert în nutriție premiat CDN și autor de bestseller-uri Wall Street Journal. de Cartea de bucate pentru pregătirea mesei sănătoase.

Fructele de pădure fac un plus frumos.

5. Adăugați și câteva fructe. „Îmbunătățiți-vă platoul de legume de bază gândindu-vă în afara V și adăugând niște F! Da, fructele sunt un acompaniament frumos pentru tava de legume de bază și oferă un sortiment de nutrienți delicioși. Amestecați fructele cu legumele și creați spațiu cu boluri umplute cu nuci și alte texturi de produse, cum ar fi uscate, prăjite. Puteți chiar să adăugați o notă finală având o varietate de uleiuri aromate în care să vă scufundați! Posibilitățile sunt nesfârșite cu tava de legume atemporală!” spune Elizabeth Shaw MS RDN CLT CPT de Schimburile simple ale lui Shaw.

Legume la gratar

6. Încercați legumele la grătar. „Platurile de legume pot fi cu adevărat interesante și unice atunci când sunt asociate cu gusturi neașteptate, de aceea îmi place să legume la gratar și stropiți-le cu un topping ușor, cum ar fi salsa verde. Cu ingrediente proaspete și un profil de aromă unic, aceasta este o modalitate excelentă de a încuraja oamenii să mănânce mai multe legume și să prezinte diferite moduri de a savura produsele de sezon”, spune Patricia Bannan, MS, RDN. „Cu câteva excepții, nu prea îmi plac legumele crude. Bețișoare de morcov și țelină cu fermă mi se simt ca o hrană de umplutură – nu ceva ce sunt încântat să mănânc! Când fac un platou de legume, îmi place mai întâi să îmi fac legumele la grătar. Reteta mea pentru a platou de legume la gratar cu doua sosuri de casa devine mereu devorat când îl fac pentru petreceri sau sărbători. Când depui puțin efort pentru ca legumele să aibă un gust bun, oamenii chiar vor să le mănânce!”, spune Rachael Hartley, RD, proprietarul companiei. Nutriție Rachael Hartley.

Hummus cu fasole albă cu curry

7. Gândește dincolo de elementele de bază. „Cred că este întotdeauna important să construiești un platou de legume cu elementele de bază ca bază. Dar apoi distrează-te de acolo. Mergeți la magazinul alimentar și alegeți legume interesante, colorate, pe care nu le-ați încercat niciodată și adăugați-le la aranjament. De asemenea, gândiți-vă în afara cutiei când vine vorba de modul în care prezentați legumele. Nu toate trebuie servite crude. De exemplu, marinați și grătar scânduri de ardei gras, dovlecei și dovlecei de vară. Sau murați rapid niște ciuperci sau castraveți. Sau adăugați niște ceapă marinată. Și asigurați-vă că aveți o mulțime de băuturi distractive – nu doar hummus și fermă! Gândiți-vă la dips de fasole sau la dips făcute cu unt de nuci sau unt de semințe. Într-adevăr, opțiunile sunt nesfârșite!” spune Sara HaasRDN, consultant dietetician culinar și autor cu sediul în Chicago, IL.

Hummus de afine Jalapeno

8. Asamblați-vă legumele cu grijă. „Asamblarea unui platou de legume minunat este o abilitate importantă de găzduire. Dacă arată irezistibil, atunci oaspeții sunt mai probabil să se bucure de ele. Sunt un aperitiv sau o gustare mult mai ușoare, mai hrănitoare decât atât de multe alte opțiuni și sunt distractive de luat și de gustat în timp ce oamenii socializează – mâncarea perfectă pentru petrecere. Un lucru care este esențial pentru un platou bun de legume este să vă asigurați că aveți o mare varietate de legume diferite, care sunt tăiate la dimensiuni adecvate. Asigurați-vă că bucățile de conopidă sau de broccoli nu sunt prea mari pentru o singură mușcătură, ceea ce poate fi dificil de navigat pentru oaspeți în timp ce se amestecă. O legume unice, cum ar fi jicama sau andive, poate servi de fapt ca subiect de conversație și poate ajuta oamenii să descopere noi soiuri preferate. Și, în sfârșit, asigurați-vă că aveți o baie aromată. Utilizați ierburi proaspete și condimente pentru a crește aroma care completează o varietate de legume proaspete. Nu trebuie să cumpărați dip; sunt atât de ușor de făcut singur și pot fi pregătite în câteva minute înainte de o petrecere”, spune dieteticianul înregistrat din Seattle Ginger Hultin, purtător de cuvânt al Academiei de Nutriție și Dietetică, proprietarul Nutriție cu șampanie.

„Îmi place să creez forme și modele distractive cu legume. De Ziua Recunoștinței în fiecare an, am pregătit un platou de legume „în formă de curcan”, de exemplu, și puteți crea artă alimentară distractivă similară pentru alte sărbători și ocazii. Puteți face un soare cu legume pentru Ziua Memorialului, un steag american pentru 4 iulie și o inimă pentru Ziua Îndrăgostiților”, spune Amy Gorin, MS, RDN, proprietarul companiei. Amy Gorin Nutriție în zona New York-ului.

Pentru unele dintre dipsurile mele preferate pe platou de legume, consultați următoarele:

Hummus cu fistic
Dressing vegan ranch
Dressing Zeița Verde
Paté de vinete pecan
Bruschetta clasică
Cel mai bun hummus clasic
Hummus de fasole albă de sfeclă

Îmi place să folosesc Nutribullet-ul meu pentru dips și rețete de hummus pentru a însoți platourile mele cu legume. Luați codul meu de reducere Aici.

Source link

You might also like