Criticul (2022) Recenzia de scurtmetraj

De la bun început, filmul scurt Criticul este foarte ferm să fie ceea ce este cu adevărat: o poveste romantică care depinde pe deplin de o întorsătură uriașă. Ceea ce este amuzant este că ai senzația că ceva „mai mare” se întâmplă cu această relație de vis izbucnită din nimic, dar nu poți înțelege ce este de fapt.

Inutil să spun că nu te voi răsfăț. Această injecție foarte riscantă într-o poveste ca CriticulEste o decizie care arată cât de încrezător este scriitorul/regizorul în filmul său. Frank Kelly nu se gândește niciodată la necesitatea de a-și păta filmul cu elemente secundare care să întoarcă privirea spectatorului. El este sigur că va funcționa, pentru că nu există nicio cale să nu funcționeze. Acesta este un scurtmetraj condus către un final mare care joacă cu genul la îndemână și totuși nu schimbă nimic în ceea ce am văzut. Reîmprospătează ecranul cu o personalitate frumoasă, care nu este foarte comună în filmele de dragoste, nici măcar în lungmetraj.

În emblematicul hotel Biltmore din Florida, un critic hotelier și-a început șederea. Pare singură, dar asta nu-i încurcă planurile. Ea a venit pentru un singur lucru: scrie despre acest loc frumos. Atitudinea ei este amară, serioasă și, sincer, destul de convențională pentru domeniul ei de muncă.

Jack vine. Un bărbat frumos cu un zâmbet auriu care o păcălește pe Meghan să ia cina cu el. Ea este reticentă, dar acceptă. A doua zi, Jack îi arată hotelul la care stau și, sincer, pare destul de suspect că știe atât de multe despre loc. Cunoștințele sale provin din faptul că a lucrat ca caddy pe terenul de golf al hotelului de ceva timp.

Și apoi, ceva… se întâmplă. Sarcina lui Meghan a devenit tulbure de farmecul unui tânăr care dispare brusc, lăsând-o fără idee despre cine este el de fapt.

Criticul nu este convențional dacă îl considerați în ansamblu. Dar, ca scurtmetraj, aspectul romantic al poveștii depinde de un scenariu care nu este foarte săritor. Nu este o variație pentru că nu trebuie să fie. Julia Collier și Nick PuyaPerformanțele lui sunt suficient de solide încât să ne facă să credem în povestea unui iubit care iese din neant. Unde merge după este esența filmului, dar nu anulează interpretarea medie a „iubirii de vară” pe care tocmai am văzut-o.

a lui Kelly Criticul trece repede și nu putem să nu credem că este un concept pentru ceva mult mai mare. Este, de asemenea, o reclamă de lux pentru un loc plin de istorie, legende și secrete. Biltmore este o locație perfectă pentru film și nu poți să nu recunoști puterea locului în întâlnirea supremă a lui Meghan cu ea însăși. Aceste ultime scene sunt iluminate cu zâmbetul drăguț și sincer al personajului și sunt o concluzie perfectă pentru această poveste scurtă, dar frumoasă.