infos.ro

Crearea unei cămară sănătoasă, prietenoasă cu copiii

Stocați o varietate de alimente bogate în nutrienți, stabile la raft în cămară și veți fi echipat pentru a pregăti mese și gustări sănătoase pentru copii, indiferent de situație.

Hrănirea copilului cu o dietă sănătoasă și hrănitoare poate fi una dintre cele mai mari provocări și recompense ale tale. Dar poate fi dificil să-ți aprovizionezi cămara pentru succes. Fără acele alimente sănătoase și delicioase, un copil înfometat poate face viața reală foarte repede. Știm cu toții cum pot fi acele crize. Având la îndemână ingrediente sănătoase, de bază, o alimentație bună face simplă, rapidă și mai plăcută. De asemenea, poate economisi bani și poate oferi o rutină sănătoasă pentru dieta familiei tale. Crearea unei cămară sănătoasă pentru copii ne echipează să luăm mesele cu încrederea și liniștea sufletească a unui părinte care se ocupă de a-și hrăni copiii cu combustibilul de care au nevoie pentru a crește și a prospera – și să-l dețină!

Nu este niciodată prea devreme pentru a stabili modele de alimentație sănătoasă, iar asta începe cu o cămară plină cu alimente sănătoase din toate grupele de alimente. Cercetare arată că copiii care sunt familiarizați cu o mare varietate de alimente, cum ar fi fructele și legumele și cerealele integrale, au șanse mai mari să le mănânce. Primele 24 de luni sunt când încep să se formeze preferințele și comportamentele alimentare. Înconjurându-i cu alimente sănătoase și văzând întreaga familie mâncându-le, crește semnificativ șansele copiilor de a încerca alimente noi și este mai probabil ca aceștia să învețe să se bucure de ele pe măsură ce cresc.

Stocați elementele de bază

Păstrarea la îndemână a unei varietăți de alimente proaspete și congelate, stabile la raft, împreună cu o cantitate inteligentă de produse esențiale pentru gătit și condimente aprobate de copii pentru a îmbrăca orice fel de mâncare este un adevărat economisitor de masă. Chiar și cele mai simple și mai rapide mese și gustări sunt mai bune atunci când sunt făcute cu ingrediente nutritive.

Crearea unei cămară puternică

Proteinele

Fasolea conservată și uscată, lintea și mazărea sunt bogate în proteine ​​și constituie o bază excelentă pentru o masă. Textura lor moale și aroma blândă sunt ideale atât pentru copiii mici, cât și pentru cei mai mari. Și ce copil nu iubește pastele? Adaugă o varietate de paste alternative uscate făcute cu năut sau linte pentru o sursă diferită de proteine. Nucile și semințele și unturile de nuci sunt un ingredient versatil sau un supliment pentru garnituricereale fierbinți și produse de patiserie, ca a mea Baruri PB&J pentru copii. Aceste batoane conțin arahide, unt de arahide, semințe de chia și plicuri convenabile de piure de fructe neindulcite pentru un plus de fructe.

Cereale integrale

Pastele din grâu integral, quinoa, ovăzul, cușcușul și orezul brun sunt toate surse de cereale integrale care se gătesc rapid, prietenoase pentru copii, perfecte pentru feluri principale, laturi, cerealeși în produse de patiserie, ca a mea Batoane cu tahini cu ovăz pentru copiifăcută cu ovăz și făină integrală. Pâine cu cereale integrale, cerealele uscate și biscuiții fac un sandviș rapid, un mic dejun și o gustare ușoară. Păstrarea câtorva alimente gata preparate din cereale integrale poate, uneori, să salveze ziua.

Legume și Fructe

Conservele de legume sunt esențiale! Produsele din roșii, de la roșii tăiate cubulețe, sos de roșii, sos de paste și salsa pot face o masă rapidă pe care copiii o plac, cum ar fi Pastepizza, chili, și multe altele. Niciodată nu poți avea prea multă sau suficientă varietate – porumb, mazăre, morcovi, fasole verde, sfeclă și ciuperci – soiurile conservate sunt deosebit de ușor de introdus – sau de strecurat – în orice fel de mâncare sau adăugați puțin condimente și sunt o parte imediată. farfurie. Plin de vitamine, minerale, compuși vegetali care protejează sănătatea, cum ar fi antioxidanții și fibre, esențiale pentru dezvoltarea minții și a corpului, este important să introduceți legume în fiecare masă. Asigurați-vă că alegeți soiuri cu conținut scăzut de sodiu sau fără sare adăugată. Nu uitați să ascundeți cartofi de lungă durată, cartofi dulci, dovlecei de iarnă, precum butternut și dovlecei spaghetti.

Cand vine vorba de fructe, opteaza pentru fructe neindulcite din conserva sau in borcane, fie taiate, fie pasate, precum sosul de mere, precum si fructele uscate, cum ar fi piele, stafide sau caise, pentru o gustare dulce, mix-in fierbinte de cereale sau desert. Pentru acele gustări grăbite, păstrați la îndemână niște fructe și piureuri de fructe și legume sau smoothie-uri pregătite.

Gătitul Esențiale și condimente

Fiecare masă are nevoie de un echipaj în culise. Uleiurile vegetale de înaltă calitate, cum ar fi uleiul de măsline extravirgin și uleiul de avocado sunt începutul mâncărurilor pe care le plac copiii mici, cum ar fi cartofii prăjiți, legumele sotate și prăjite și produsele de copt. Ale mele Brioșe cu condimente cu morcovi și dovlecei sunt întotdeauna un hit. Făina, indiferent dacă este grâu integral sau alternative, cum ar fi făina de ovăz sau de migdale, este un element de bază pentru copt care poate obține un lot rapid de clătite, briosesau tratare dulce. Chiar și cei mai tineri membri ai familiei merită puțină dragoste la cuptor cu mine Brioșe delicioase din fructe de ovăz pentru copii, care au doar un gust de scorțișoară și vanilie pentru dezvoltarea gustului bebelușului. Desigur, veți avea nevoie de bicarbonat de sodiu și praf, extract de vanilie și câteva mirodenii preferate în afară de sare și piper, cum ar fi scorțișoara și nucșoara. Pe partea savuroasă, veți dori să aveți câteva oțeturi la îndemână pentru a stropi într-o vinegretă și sos de soia pentru a aroma taitei din cereale integrale, farro sau orez brun și condimentele preferate pentru copii, cum ar fi usturoiul, boia de ardei, și pudră blândă de chili.

Congelator

Articolele se păstrează luni de zile la depozitare la rece, așa că este ideal pentru depozitarea fructelor și legumelor. La fel de hrănitoare, poate mai mult, ca și omologii lor proaspete, sunt mult mai convenabile și economisesc timp, deoarece sunt adesea pre-tăiate și gata de utilizare. Fructe de pădure congelate, mango și piersici se pregătesc a periuţă sau bol de mic dejun într-o clipă și fac cele mai bune gustări. Spanacul, broccoli și un amestec bun de porumb, mazăre și morcovi sunt perfecte pentru a reuni o masă de ultim moment. Dacă dublați o rețetă sau faceți o caserolă mare, congelați acele resturi pentru o mâncare mai rapidă decât cea de mâncare. Pâinea va dura și aici luni de zile: felii, rulouri, tortilla, aluat de pizza… vă salvează viața atunci când aveți nevoie de acea bază pentru un rulou distractiv sau acompaniamentul perfect pentru supa preferată a copilului dumneavoastră.

Frigider

Alegerea dvs. pentru legume și fructe proaspete, de sezon, precum și verdețuri pentru salate – salatele în pungi sunt grozave – și un sortiment de morcovi, castraveți, struguri, mere pentru gustare – orice le place copiilor tăi. Dips-urile fac gustările mai distractive, așa că unturile de nuci, hummus-ul și iaurtul pe bază de plante sunt alimente de bază pentru frigider. De asemenea, se întinde frumos pe pâine și tortilla pentru prânz sau gustări. Brânzeturile fără lapte sunt grozave pentru gustare pe cont propriu, cu biscuiți sau folosite pentru Paste si caserole, pizza, și calzone, sau ras pe legume aburite sau prăjite. Laptele pe bază de plante trăiesc și aici — direct, peste cereale calde și reci, transformate într-o budincă delicioasă sau tratat congelatsau stropit în smoothie-uri, ca al meu Super Smoothie cu piersici și dovleac. Dacă le diluați, sucurile 100% sunt la îndemână și răcoritoare, fără a fi prea dulci.

Vezi câteva dintre rețetele mele preferate, prietenoase cu copiii:

Mac și brânză vegan ușor cu mazăre
Pizza vegană cu legume curcubeu cu crustă de porumb
Supă clasică de roșii
Cel mai bun hummus clasic

Source link

You might also like