Ce facem în continuare (2022) Film Review

Ce facem în continuare este un film grozav.

Există o reverență față de structura în industria cinematografică actuală care cere ca formulele să fie prezente în producțiile mainstream și în cinematograful indie, este de asemenea comun. Ce facem în continuare nu este ca orice alt film. Schimbă cu încredere tipul genului la care ne așteptăm, dar nu se sfiește să rămână pe drumul său. Scriitor/regizor Stephen Belber se asigură că povestea lui nu este confundată cu altceva: acesta nu este doar un film despre justiție. Este și un film despre un simplu act care devine faptă atunci când depășește limitele controlului tău.

Cea mai recunoscută trăsătură care va permite spectatorilor să vadă Ce facem în continuare ca un alt tip de experiență, este că nu încearcă să fie altceva decât ceea ce este de fapt.

Un film format din șapte scene care se desfășoară în cele din urmă ca o piesă de teatru. Veți avea doar șapte șanse să diagnosticați un set de personaje care nu urmează o anumită agendă. Sunt produse a ceva ce nu poți vedea și ești forțat să-i vezi depășind o problemă care este departe de mâna lor. Belber forțează cele șapte acte să fie într-un singur cadru. Nicio distragere care să ne facă să rătăcim în sus pentru un motiv care poate justifica actele îndoielnice ale personajelor sale.

Nu voi împărtăși mare lucru din ceea ce se întâmplă. Ce facem în continuare începe cu un sfat simplu. Sandy îi spune unei tinere Elsa să se protejeze de un tată abuziv. Ea o duce „prea departe”. Câțiva ani mai târziu, după ce Elsa este eliberată din închisoare pentru că și-a ucis tatăl, Sandy se îndoiește dacă trecutul ei se va întoarce să o bântuie, deoarece este acum în politică.

Din nou, acesta este ceea ce trebuie să știți pentru a intra în thriller-ul dramă care ajunge să fie Ce facem în continuare, o reflectare a unui set simplu de cuvinte care transformă avocatul în ceva mult mai relevant în justiția penală. Te vei trezi că te gândești iar și iar la unele lucruri pe care poate le-ai spus în trecut. Gândește-te un minut la ultimul film care te-a făcut să faci asta.

Ce facem în continuare este o compoziție de spectacole într-un set de scene care arată progresul (sau căderea) personajelor care se scufundă adânc într-o mare de nuanțe care ar putea fi letale în lumea politicii. Dar, așa cum arată personajul principal în ultima ei scenă, există momente din viața ta în care ceea ce ai crezut că este important este o imagine neclară care nu va fi niciodată clară din cauza a ceva care scapă de sub controlul tău.

Karen Pittman îl joacă pe Sandy James, politicianul care urcă într-un loc important. Pittman domină fiecare bucată din scenariu, deoarece personajul ei depășește performanța medie ghidată de un set de indicații scrise pe hârtie. Figura din centrul Ce facem în continuare se dezvăluie în șapte etape care necesită o considerație diferită fiecare. Actrița se conectează în fiecare dintre aceste etape, chiar și atunci când acestea necesită un anumit nivel de maturitate și chiar auto-neprihănire. Expresia ei este ascuțită în fiecare etapă a acelei progresii. Este ușor să crezi în Sandy James de la început până la sfârșit, având în vedere că filmul durează doar 77 de minute.

Și apoi avem Michelle Veintimilla ca Elsa. O bombă cu ceas deja explodat a cărei traumă și rezultatul ei alimentează coloana vertebrală a filmului și permite să se pună întrebările importante. Veintimilla este o lovitură dramatică care face din fiecare scenă o oportunitate de a discuta despre realismul situației și nu neapărat pe cel al Elsei. Nu este că povestea Elsei este povestea unui milion de femei care trec prin aceeași. Este faptul că Veintimilla este suficient de puternic ca interpret pentru a ne face să credem că acest lucru se întâmplă în viața reală.

Echilibrul dintre ambele este Corey Stoll în rolul unui avocat care este forțat să se uite când se apropie o dezamăgire. Actorul arată din nou de ce drama se potrivește cel mai bine. Performanța lui secundară este cea mai apropiată de spectator. Prezența personajului este esențială ca figură obiectivă în mijlocul unui dezastru moral care se poate transforma în ceva mai rău dacă controlul nu este restabilit curând.

Un cuvânt amuzant. Control. Sandy și Paul, avocatul, par a fi cei mai predispuși să controleze situația. Dar Ce facem în continuare este o poveste care demonstrează că uneori nu e în mâinile tale. Sau poate este, dar în acest caz, ar trebui să fii atent la ceea ce spui.