infos.ro

Care sunt beneficiile și riscurile pentru sănătate pentru Nightshades?

Te întrebi despre tot hype-ul de pe nopți? Sunt nopțile rele pentru tine sau sunt de fapt bune pentru tine? Aflați totul despre beneficiile și riscurile pentru sănătate ale consumului de nuanțe de la Sharon Palmer, Dieteticianul alimentat cu plante.

Dacă căutați pe internet termenul „nudră de noapte”, veți găsi o parte echitabilă de articole care vă avertizează despre pericolele consumului lor. Așadar, ce sunt mai exact mălasacele? Și cum au obținut o reputație atât de proastă? Mai întâi de toate, să definim nudele. Sunt un grup de plante care conțin cantități mici de alcaloizi, un compus care conține azot. Nightshades includ boabe de goji, vinete, roșii, ardei (ardei gras și ardei iute), tomate, agrișe, pepino și cartofi (fără cartofi dulci). Unele legume cu nuanțe de noapte sunt considerate botanic fructe (adică roșii și ardei), dar le clasificăm drept legume în lumea nutriției și culinare. Mulți așa-numiți guru ai sănătății prescriu eliminarea tuturor legumelor cu mănăsele din dieta ta, deoarece se presupune că provoacă inflamație. Cu toate acestea, dovezile nu susțin pe deplin această strategie. Dezvăluiesc știința despre solaanele și răspund la întrebările tale de top, astfel încât să poți înțelege dacă ar trebui să incluzi sau să elimini aceste alimente vegetale în dieta ta.

Care sunt beneficiile și riscurile pentru sănătate pentru Nightshades?

Ar trebui să evit sau să includ în dieta mea nuanțe de noapte?

Nightshades sunt un grup de legume care includ roșii, cartofi, vinete, ardei gras și condimente din ardei. Acestea sunt legume foarte sănătoase, bogate în nutrienți, care au fost consumate ca parte a modelelor de alimentație sănătoasă de secole. Sunt foarte bogate în nutrienți, cum ar fi vitamina C, potasiu, fibre și compuși fitochimici, inclusiv licopenul care se găsește în roșii. Sute de studii au descoperit beneficii de la consumul acestor alimente – în special, consumul de roșii a împodobit o mulțime de cercetări care documentează beneficii, cum ar fi beneficiile antioxidante și antiinflamatorii și riscurile reduse de boli precum cancerul de prostată și bolile de inimă. Ele au fost, de asemenea, legate de protecția pielii și a oaselor.

Care sunt beneficiile și riscurile pentru sănătate pentru Nightshades?

Care sunt unele preocupări legate de mănăsacurile și sunt ele justificate?

Există o mulțime de legende urbane și dezinformare despre mănăsacurile care se perpetuează pe internet și rețelele sociale. De exemplu, multe surse susțin că solaanele sunt proinflamatorii, promovând astfel boli, în special boli inflamatorii precum artrita. Aceste legume conțin niveluri scăzute de alcaloizi, iar dozele mari de alcaloizi pot cauza probleme de sănătate. Nu există suficient suport științific care să documenteze că oamenii trebuie să evite studențele din cauza conținutului de alcaloizi. Rețineți că și alte fructe și legume din afara familiei de nuanțe de noapte conțin alcaloizi. Unii oameni cred că ar trebui să evite solaanele pentru a reduce inflamația pentru beneficiile artritei. Cu toate acestea, studiile au descoperit că multe legume cu mănăsele reduc nivelul inflamației din organism. The Fundația pentru artrită spune că evitarea nuanțelor pentru beneficiile artritei este un mit.

Ce recomandări ai pentru cei care mănâncă nuanțe de noapte?

Dacă crezi că ești sensibil la solanacee, poți face o dietă de eliminare cu ajutorul unui dietetician înregistrat pentru a vedea dacă, într-adevăr, aceste legume sunt un declanșator pentru tine. Dar nu este nevoie să elimini automat aceste alimente sănătoase din dieta ta pentru un anumit beneficiu perceput.

Ce măsuri de precauție aveți pentru cei care mănâncă mănâncă?

Este important să consumați o dietă variată, echilibrată, cu o mare varietate de alimente vegetale pentru a obține un echilibru de nutrienți, fără prea mult dintr-un anumit compus. Aceasta este frumusețea diverselor stiluri alimentare. Încercați să mâncați dintr-o gamă largă de legume – vizitați a piata fermierilor sau sprijin a CSA pentru o varietate mai mare de alimente. Poți chiar cultivați o parte din propria mâncare acasă pentru a crește diversitatea alimentelor vegetale din dieta ta. Nu elimina automat alimentele din dieta ta pe baza a ceva ce ai citit pe internet. Căutați articole despre nutriție bazate pe dovezi din surse reputate pentru îndrumări nutriționale.

Consultați celelalte întrebări despre nutriție la care răspund la The Plant-Powered Dietitian:

Este uleiul de cocos sanatos?
Turmericul și cânepa previn cancerul?
Cum pot trece la un stil de viață vegan?

Despre Ask Sharon

Ca parte a programului meu „Întreabă-l pe Sharon”, răspund la întrebarea principală a lunii trimisă prin intermediul meu blog, Facebook, Stare de nervozitate sau Instagram sa raspund aici. Poți chiar să câștigi un premiu! Nu uitați să trimiteți întrebarea despre nutriția arzătoare luna aceasta prin blogul meu sau alte rețele sociale. Iată întrebarea mea preferată luna aceasta.



Source link

You might also like