infos.ro

Budincă din semințe de chia cu fructe de pădure

Budinca de semințe de chia este o rețetă atât de ușoară, delicioasă, sănătoasă și vegană. Cum se prepară budincă de semințe de chia? E simplu! În această rețetă de budincă de semințe de chia cu fructe de pădure, tot ce trebuie să faci este să amesteci semințele de chia cu lapte de origine vegetală, o notă de sirop de arțar (dacă vrei) și cardamom, apoi acoperiți cu fructe de pădure. Semințele de chia au o capacitate unică de a se umfla și de a crea o consistență de gel, care este ceea ce îngroașă budinca.

Ce sunt semințele de chia?

Sunt semințe comestibile străvechi, originare din America, care sunt pline de nutrienți, inclusiv omega-3, minerale, fibre și proteine. Acesta este ceea ce face din această rețetă simplă, împreună cu acele fructe de pădure sănătoase, o putere nutrițională. Datorită abilităților lor de formare a gelului, puteți folosi semințele de chia pentru a îngroșa produse de copt, băuturi și budinci, precum și pentru a înlocui ouăle în rețete.

Urmăriți ultimul meu videoclip cu rețete Aici.

Imprimare

ceas pictograma ceasuluitacâmuri pictograma tacâmurilorsteag pictograma steagpliant pictograma folderuluiinstagram pictograma instagrampinterest pictograma pinterestFacebook pictograma facebookimprimare pictograma tipărirepătrate pictograma pătrateinima icoana inimiiinima solidă pictogramă solidă inimă

Descriere

Căutați o rețetă de budincă de semințe de chia delicioasă, sănătoasă, vegană, fără gluten? Atunci trebuie să verificați această rețetă cu 4 ingrediente pentru budincă de semințe de chia cu fructe de pădure pentru un desert sau o gustare delicioasă, plină de nutriție, suficient de sănătoasă pentru a o savura și la micul dejun.


  • 3 căni lapte de soia, cu aroma de vanilie, neindulcit (sau poate folosi lapte de migdale sau de ovaz)
  • 3 linguri sirop de arțar pur (optional)
  • ½ cană semințe chia
  • ¼ lingurita cardamom
  • 3 căni fructe de pădure proaspete asortate, inclusiv căpșuni feliate, afine, zmeură și mure

  1. Pune laptele de soia într-un vas mediu de sticlă. Amestecați bine siropul de arțar, semințele de chia și cardamomul cu un tel.
  2. Acoperiți și lăsați la frigider pentru aproximativ 8 ore, sau până când obțineți grosimea dorită. (Încercați să vă răcoriți peste noapte). Pentru rezultate optime, scoateți din frigider și amestecați energic budinca cu un tel de câteva ori în această perioadă. Gelurile de chia se vor umfla și vor face un amestec gros; amestecarea ocazională va ajuta la obținerea unei consistențe netede și va evita așezarea semințelor. Când budinca este îngroșată, împărțiți în 6 feluri de servire și acoperiți fiecare cu ½ cană de fructe de pădure. Alternativ, puteți turna imediat budinca de semințe de chia în boluri sau pahare individuale pentru a se îngroașa, cum ar fi acoperite. borcane de zidar, astfel încât să fie ușor de luat și de plecat. Apoi acoperiți cu fructe de pădure.

Note

Utilizați fructe de pădure congelate când nu sunt disponibile proaspete.

  • Timp de pregatire: 5 minute
  • Categorie: Mic dejun
  • Bucătărie: american

Nutriție

  • Mărimea porției: 1 portie
  • Calorii: 194
  • Zahăr: 15 g
  • Sodiu: 50 mg
  • Gras: 8 g
  • Grăsime saturată: 1 g
  • Carbohidrați: 27 g
  • Fibră: 9 g
  • Proteină: 6 g

Cuvinte cheie: budincă de chia, budincă de chia vegană, mic dejun sănătos, mic dejun ușor, budincă de semințe de chia, cum să faci budincă de semințe de chia

Pentru alte deserturi sănătoase pe bază de plante, consultați preferatele mele:

Crumble cu scorțișoară și mere
Piersici la gratar cu busuioc
Compot de mere de gutui
Tigaie de vară cu fructe

Această postare poate conține linkuri afiliate. Pentru mai multe informații dați clic Aici.

Source link

You might also like