infos.ro

Bol cu ​​tăiței cu tofu thailandez și legume

Îmi place această soluție de masă ușoară, delicioasă, pe bază de plante: bolul meu cu tăiței cu tofu thailandez și legume. Această rețetă de bol cu ​​tăiței se mândrește cu un profil bogat de aromă thailandeză, datorită adăugărilor consistente de curry roșu, nucă de cocos și unt de arahide. Este asa usor; Tot ce trebuie să faceți este să gătiți tăiței de orez pentru câteva minute, să prăjiți ardei gras și ciuperci, să amestecați un sos aromat de nucă de cocos-arahide și să amestecați totul într-o tigaie cu tăițeii și verdeața. Datorită tăițeilor de orez, verdețurilor și tofu-ului, acest castron de legume este plin de proteine, fibre și chiar calciu pe bază de plante! Ingredientele din acest bol de tofu sunt, de asemenea, pline cu compuși antioxidanti și antiinflamatori care vă pot ajuta să vă protejați sănătatea. În plus, această rețetă simplă de bol cu ​​tăiței cu tofu thailandez și legume este complet fără gluten, precum și vegană.

Puteți pregăti această rețetă ușoară de castron cu tăiței cu tofu thailandez și legume într-o tigaie în aproximativ 15 minute. Asa este de fabulos. Rețeta se bazează pe ingrediente pe care le puteți găsi în orice supermarket. De fapt, țin toate aceste alimente – pastă de curry roșu thailandez, tofu, ghimbir, usturoi, lapte ușor de cocos, unt de arahide – la îndemână în fiecare zi, astfel încât să pot apela oricând la această rețetă!

Trebuie să vă spun un secret: acest bol cu ​​tăiței cu tofu thailandez și legume este una dintre cele mai populare rețete ale mele de pe blogul meu și una dintre cele mai videoclipuri de gătit vizionate pe scară largă până în prezent. Cred că este pur și simplu uimitor, cu nota strălucitoare de frunze roșii, verde intens și sos cremos de nucă de cocos și curry. Unul dintre lucrurile pe care le iubesc cel mai mult la această rețetă este versatilitatea ei. De exemplu, am mereu verdeață care crește în grădina mea – varză, verdeață de muștar, verdeață de sfeclă, mătg și multe altele. Aceste legume hrănitoare cu frunze verzi sunt atât de ușor de cultivat în grădină și sunt atât de importante de inclus în dieta ta, încât recomand să le consumi în fiecare zi. Așadar, puteți folosi cu ușurință orice verdeață pe care o aveți în grădină pentru acest fel de mâncare sau vă puteți baza pe cele pe care le smulgeți de la piața de fermieri sau de la supermarket. De asemenea, puteți încerca diferite tipuri de ciuperci sau ardei gras pentru a adăuga o nouă întorsătură rețetei. Și puteți trece de la tofu la seitan sau tempeh pentru o experiență de gust diferită. Indiferent cum o amesteci, promit că vei reveni la această rețetă de bol cu ​​tăiței din nou și din nou.

De când am creat această rețetă, am avut ocazia să o fac petrece timp în Thailanda și aflați mai multe despre cultura lor alimentară bogată. Cu siguranță nu sunt un expert în gătit thailandez și vă încurajez să urmăriți unii dintre experții inspiratori în mâncare thailandeză de acolo. Una pe care o iubesc este Pailin Chongchitnantautorul Bucătărie thailandeză fierbinte. Crescând în Thailanda, rețetele ei pe bază de plante sunt uimitoare!

Urmăriți videoclipul de gătit pe care l-am creat pentru asta Bol cu ​​tăiței cu tofu thailandez și legumeîn colaborare cu Cel puternic.

Și urmăriți videoclipul meu de Instagram despre cum fac această rețetă în bucătăria mea Aici.

Imprimare

ceas pictograma ceasuluitacâmuri pictograma tacâmurilorsteag pictograma steagpliant pictograma folderuluiinstagram pictograma instagrampinterest pictograma pinterestFacebook pictograma facebookimprimare pictograma tipărirepătrate pictograma pătrateinima icoana inimiiinima solidă pictogramă solidă inimă

Descriere

Acest bol de tăiței ușor, de sub 30 de minute, vegan, fără gluten, cu tofu thailandez și legume, are un profil bogat de aromă, cu adaosuri consistente de curry roșu, nucă de cocos și unt de arahide.



  1. Aduceti apa la fiert si adaugati taiteii de orez, gatind conform pachetului (aproximativ 4 minute). Nu gătiți prea mult. Clătiți, scurgeți și lăsați deoparte.
  2. Între timp, încălziți uleiul de susan într-o tigaie mare sau wok și căliți ardeiul, ciupercile și tofu timp de 2 minute la foc mediu. Adăugați apă și continuați să prăjiți încă 3 minute.
  3. Adăugați usturoiul, ghimbirul, pasta de curry, turmericul și chimenul și amestecați pentru a se combina.
  4. Se amestecă sosul de soia, laptele de cocos și untul de arahide și se amestecă bine.
  5. Adăugați verdeață deasupra cratiței și gătiți timp de 2-3 minute. Amestecați tăițeii fierți, scurși și gătiți doar până când tăițeii sunt încălziți și verdeața abia se ofilește (1-2 minute).
  6. Decorați tăițeii cu ceapă verde, coriandru și alune.
  7. Împărțiți în boluri și serviți imediat.

  • Timp de pregatire: 15 minute
  • Timp de preparare: 12 minute
  • Categorie: Antree
  • Bucătărie: thailandez, american

Nutriție

  • Mărimea porției: 1 portie
  • Calorii: 405
  • Zahăr: 6 g
  • Sodiu: 351 mg
  • Gras: 23 g
  • Grăsime saturată: 6 g
  • Carbohidrați: 15 g
  • Fibră: 7 g
  • Proteină: 20 g

Cuvinte cheie: castron cu tăiței, castron cu legume, castron cu tofu

Pentru mai multe boluri alimentate de plante, consultați câteva dintre cele preferate:

Bol de orez cu roșii Chipotle
Poke Bowl vegan cu tofu, pepene verde și quinoa
Bol cu ​​mandarină, quinoa și varză

Această postare poate conține link-uri afiliate. Pentru mai multe informații, faceți clic Aici.



Source link

You might also like