infos.ro

Biscuiți fără gluten cu semințe – Sharon Palmer, dieteticianul alimentat cu plante

Biscuiții de casă sunt cei mai buni! Proaspăt scoși din cuptor, biscuiții sănătoși de casă fără gluten, cu legume, cereale, condimente, nuci și semințe oferă un gust atât de crocant, auriu și sunt un acompaniament excelent pentru supe, salate, hummus, dips, și fructe. Rețetele de biscuiți sănătoși de casă pot părea o mulțime de muncă, dar această rețetă ușoară de biscuiți fără gluten cu semințe este atât de simplă! Doar amestecați aluatul, rulați pe hârtie de copt, transferați-l pe o tavă de copt și coaceți. Atunci bucură-te! Acești biscuiți nutritivi fără gluten sunt, de asemenea, vegani și prietenoși cu alergenii. Păstrați-le într-un recipient ermetic pentru a le păstra crocante și proaspete.

Biscuiții sunt sănătoși?

S-ar putea să vă gândiți la biscuiți ca la alimente nedorite – într-adevăr, multe mărci de biscuiți cumpărați din magazin prezintă cereale și uleiuri rafinate, zahăr și multă sare. Cu toate acestea, astăzi puteți găsi multe mărci de biscuiți sănătoși, cu plante întregi. Și această rețetă este un exemplu de biscuit fără gluten care conține ingrediente vegetale integrale, inclusiv nuci, semințe, legume, ulei de măsline și condimente. Așadar, pregătește-te să te bucuri de acești biscuiți vegani delicii de casă fără gluten astăzi!

Imprimare

ceas pictograma ceasuluitacâmuri pictograma tacâmurilorsteag pictograma steagpliant pictograma folderuluiinstagram pictograma instagrampinterest pictograma pinterestFacebook pictograma facebookimprimare pictograma tipărirepătrate pictograma pătrateinima icoana inimiiinima solidă pictogramă solidă inimă

Descriere

Acești biscuiți vegani ușoare fără gluten cu semințe sunt pline cu ingrediente alimentare sănătoase din plante întregi, oferind o soluție sănătoasă de biscuiți pentru fiecare masă.



  1. Preîncălziți cuptorul la 350 F.
  2. Adăugați făină de migdale, semințe de in, semințe de cânepă, semințe de floarea soarelui, praf de ceapă, praf de usturoi, oregano și sare (opțional) vas mediu de amestecare. Se amestecă bine pentru a se combina.
  3. Adăugați uleiul de măsline și sosul de roșii și amestecați până se amestecă și creează un aluat tare.
  4. Puneți aluatul între două bucăți de hârtie de pergament și întindeți-l cu un sucitor pentru a crea un strat subțire (aproximativ 1/8 inch grosime).
  5. Scoateți hârtia de pergament de sus și puneți hârtia de pergament de jos cu aluatul pe a foaie de copt.
  6. Se da la cuptor si se coace aproximativ 15-20 de minute, pana devin aurii si crocante.
  7. Scoateți din cuptor și feliați cu un tăietor de pizza sau cu un cuțit ascuțit în bucăți mici cât timp este cald. Face 6 portii (aproximativ 4 bucati fiecare).
  8. A se pastra intr-un recipient ermetic daca nu se serveste imediat.
  • Timp de pregatire: 10 minute
  • Timp de preparare: 20 de minute
  • Categorie: Gustări
  • Bucătărie: american

Cuvinte cheie: biscuitii sanatosi, biscuitii vegani, sunt biscuiti sanatosi, fara gluten

Pentru alte rețete de gustări vegane, consultați următoarele:

Hummus de fasole albă de sfeclă
Mix de gustări cu rozmarin afumat
Bruschetta clasică
Brânză de caju „Cheddar”.

Această postare poate conține linkuri afiliate. Pentru mai multe informații dați clic Aici.

Source link

You might also like