infos.ro

Beneficiile pentru sănătate ale semințelor de dovleac

Învață cum să mănânci semințele de dovleac ca parte a planului tău alimentar sănătos, datorită acestor sfaturi despre beneficiile pentru sănătate ale semințelor de dovleac, precum și strategiilor de gătit despre cum să folosești aceste semințe sănătoase.

Nu există legumă de toamnă mai faimoasă decât dovleceii. Dar cum rămâne cu semințele? Semințe de dovleac se găsesc în centrul unui dovleac; odată ce coaja exterioară este desfăcută, dezlănțuiți o mulțime de semințe fragede, gata de prăjit (dacă preferați!), și vă puneți în gură pentru a vă bucura. Semințele de dovleac au o aromă delicioasă, de nucă, care adaugă o profunzime de gust multor feluri de mâncare. Și aceste semințe mici și bogate își mențin partea lor din chilipir și din punct de vedere nutrițional. În plus, atunci când uscați sau prăjiți semințele de dovleac, acestea pot fi păstrate pentru perioade lungi de timp, făcându-le disponibile pe tot parcursul anului.

Beneficiile pentru sănătate ale semințelor de dovleac
Există atât de multe soiuri comestibile de dovleci. Doar desfaceți-le, scoateți semințele și prăjiți-le!

Informații nutriționale din semințe de dovleac

Semințele de dovleac sunt bune pentru tine? Da! Potențialele beneficii pentru sănătate ale semințelor de dovleac sunt abundente, cum ar fi contribuția la scăderea nivelului de colesterol și reducerea riscului de boli de inimă. Semințele de dovleac sunt o sursă de proteine ​​bogate în fibre, plus semințele de dovleac sunt pline cu micronutrienți. Sunt o sursă importantă de magneziu și zinc. S-a demonstrat că magneziul ajută la controlul zahărului din sânge, reglează tensiunea arterială, promovează oasele sănătoase și scade riscul de boli de inimă. Zincul promovează o mai bună funcție imunitară și tiroidiană. Semințele de dovleac sunt, de asemenea, o sursă excelentă de fier și vitamina K. Consumul a 1 uncie de semințe de dovleac oferă 146 de calorii și 4 grame de carbohidrați împreună cu 9 grame de proteine ​​(18% din valoarea zilnică sau DV), 23% DV de fier, 17% vitamina K, 37% DV de magneziu, 14% DV de zinc și 42% DV de mangan. Ulei din seminte de dovleac este, de asemenea, un sănătos, nerafinat, ulei presat la rece este un plus grozav pentru bucătăria ta.

Cum să faci semințe de dovleac?

Tot ce trebuie să faceți este să scoateți semințele de dovleac, să le spălați, să le întindeți pe o foaie de copt, să stropiți cu ulei de măsline extravirgin, să stropiți cu condimente după dorință și să le prăjiți până devin crocante și aurii. De asemenea, vă puteți bucura de semințe de dovleac crude sau puteți pregăti semințe de dovleac pentru friteuza cu aer. Puteți chiar să uscați semințele de dovleac răspândindu-le într-un strat subțire pe o foaie de copt pentru a le usca la soare sau folosiți un deshidratator.

Consultați aceste 5 sfaturi de top despre cum să mâncați semințele de dovleac pentru a adăuga nutrienții puternici pe care aceste semințe crocante și delicioase îi oferă.

Top 5 sfaturi despre cum să mănânci semințele de dovleac

1. Luați o mână și gustați!

Semințele de dovleac, cu aroma lor naturală delicioasă de nucă, pot servi ca o gustare excelentă. Semințele de dovleac pot fi achiziționate ușor sărate sau într-o varietate de arome. Doar asigurați-vă că citiți eticheta. Semințele de dovleac aromate au potențialul de a fi mai bogate în sodiu.

Beneficiile pentru sănătate ale semințelor de dovleac
Salata de cantalup cu ridichi si seminte de dovleac

2. Completați salatele preferate cu semințe de dovleac.

Salatele sunt o opțiune excelentă pentru o masă sănătoasă și delicioasă, așa că de ce să nu completați una dintre salatele tale preferate cu semințe de dovleac? Încercați această salată pe bază de plante, cu infuzare de semințe de dovleac pentru inspirație: Salata de cantalup cu ridichi si seminte de dovleac.

3. Adaugă o mână de semințe de dovleac la următorul tău smoothie.

Smoothi-urile sunt o modalitate minunată de a include fructe, legume, nuci și semințe bogate în nutrienți în dieta ta. Iar semințele de dovleac pot adăuga o doză de grăsimi sănătoase, proteine ​​și fibre la amestecul tău rece. Urmați acest smoothie formulă pentru a-ți crea propriul smoothie, cu un praf de semințe de dovleac, astăzi.

Beneficiile pentru sănătate ale semințelor de dovleac
Plăcintă cu dovleac Ovăz peste noapte

4. Faceți din semințele de dovleac punctul culminant al micului dejun.

Dovleacul – chiar și la micul dejun – întruchipează senzația și gustul toamnei și de ce să nu dublezi și să adaugi și semințe de dovleac? Încercați această rețetă ușoară pentru Plăcintă cu dovleac Ovăz peste noapte pentru a profita la maximum de dovleacul întreg — carne și semințe. Și asigurați-vă că urmăriți și videoclipul pentru a face această rețetă.

5. Faceți bile de dovleac bogate în proteine.

Cu un robot de bucatarie si cateva ingrediente simple, poti crea un produs hranitor, delicios gustare. Datorită semințelor de dovleac, acestea Mușcături energetice cu condimente de dovleac sunt pline de fibre și reprezintă o opțiune satisfăcătoare atunci când mănânci din mers.

Pentru mai multe sfaturi despre cum să utilizați alimente pe bază de plante, consultați următoarele:

Top 5 moduri de a folosi dovleacul
Top 5 moduri de a folosi quinoa
Top 5 moduri de a folosi orez brun

Vezi mai multe dintre rețetele mele preferate folosind semințe de dovleac:

Bol de cereale Green Goddess
Pâine vegană de dovleac cu semințe de dovleac
Kohlrabi prăjit cu semințe de dovleac

Această postare poate conține link-uri afiliate. Pentru mai multe informații, faceți clic Aici.

Source link

You might also like