infos.ro

8 sfaturi pentru curățarea de primăvară pentru dietele copiilor

Faceți-vă copiii să se bucure de o dietă mai bazată pe plante cu aceste sfaturi și rețete de nutriție de primăvară pentru dietele copiilor cu plante pentru curățarea de primăvară.

Primăvara este aici și este o oportunitate perfectă de a vă plonja în alimentația alimentată de plante pentru întreaga familie. La urma urmei, acesta este momentul în care morcovii crocanți, mazărea dulce și verdeața cu frunze înfloresc pentru a saluta zilele mai însorite și mai calde. A face copiii să se bucure de mai multe plante – legume, fructe, cereale integrale și leguminoase – este o modalitate minunată de a-și crește aportul de fibre, vitamine și minerale, precum și de compuși antioxidanți. Așa că, i-am rugat pe câțiva dintre prietenii mei dieteticieni preferați să-mi dea o primă despre cele mai bune modalități de curățenie de primăvară pentru dieta copiilor cu plante.

8 sfaturi pe bază de plante pentru curățarea de primăvară dietele copiilor

Serviți mai multe fructe întregi.

1. Începeți devreme prin a servi alimente întregi. „Serviți fructe proaspete piure în locul fructelor conservate sau gustărilor cu fructe. Serviți pâine și cereale 100% din cereale integrale pentru a încuraja o bază solidă. Fii un model de urmat! Asigurați-vă că alegeți și legumele și fructele. Încurajați copiii să ajute în bucătărie și să încerce alimente noi”, spune Lisa Cicciarello Andrews, RDN, proprietarul companiei. Sound Bites Nutriție.

Cel mai bun hummus clasic

2. Încurajați mai multe fasole. „Fasolea este o sursă excelentă de proteine, fier și vitamine B și un element de bază în majoritatea dietelor pe bază de plante. Cu toate acestea, nu tuturor copiilor le place să le mănânce. Ceea ce îmi place să fac în propria mea casă și recomand familiilor vegane sau vegetariene este să amestec sau să zdrobesc fasole cu aromă neutră, cum ar fi boabele cannellini sau garbanzo, și să le amestec în risotto sau sosuri pentru o nutriție suplimentară și un plus de cremositate”, spune. Jessica SpiroRD.

Apelați la aromele preferate ale copiilor, cum ar fi untul de nuci și semințe.

3. Începeți cu aromele pe care le plac copiilor voștri. „Dacă le place untul de arahide, atunci folosește-l ca o baie pentru fructe și legume noi, cum ar fi merele sau țelina. Dați alimentelor nume amuzante, cum ar fi smoothie-ul monstru verde, și lăsați-i copiilor să aleagă între câteva opțiuni, astfel încât să simtă că au un anumit control. Adesea, bătăliile pentru a mânca sunt legate de control, așa că, dacă aleg între „arbori” de broccoli și „spăde” de sparanghel, s-ar putea să se simtă mai în acord cu consumul de legume”, spune Pamela Fergusson RD, dr.

4. Pregătiți ingrediente, nu neapărat mese întregi. „Ceea ce vreau să spun prin asta este să spăl și să tai fructele, feliați sau tăiați ceapa, curățați ciupercile, tocați legumele și/sau tocați usturoiul. Păstrați toate aceste articole într-un recipient în frigider până când le puteți mânca sau folosi. Este mai probabil să ajungi la frigider și să iei câteva căpșuni pentru a le mânca dacă sunt deja spălate și cu tulpini, nu? Este mai probabil să mănânci un măr dacă este feliat? Am observat că uneori mărul fiului meu se întorcea întreg în cutia lui de prânz, dar dacă îl feliam, nu s-a întâmplat niciodată. Ai mai multe șanse să mănânci o salată dacă ingredientele ar fi deja pregătite, nu? Eu țin mereu ceapa tăiată felii în frigider. 50% din timp am feliat și castraveți și morcovi. Îmi place să-mi feliez legumele folosind o mandolină, astfel încât să fie rapid și uniform”, spune Megan Mannina, RDN de Blogul Sfecla Verde.

5. Învățați un concept de la fermă la furculiță. „Ceea ce am văzut de lucru pentru pacienții mei pretențioși la mâncare și cu o aversiune pentru legume este să-i învăț conceptul „de la fermă la furculiță”. Când copiii ajung să-și cultive propriile semințe direct dintr-o legume aleasă de ei, ei tind să fie mai curioși de legume în general. Faceți din aceasta o experiență de învățare și încurajați mai întâi legumele preferate dacă gospodăria dvs. are deja o persoană pretențioasă, apoi treceți la diferite gusturi și aventuri de grădinărit!” spune Jennifer Rodriguez, RDN, LDN of Mâncarea este Vida.

Burrito cu fasole prăjită și porumb

6. Îmbrățișează-le individualitatea și dorința de a fi „alege”. „Dacă nu sunt prea pretențioși, să aibă păreri și să-și exprime aprecieri și antipatii poate fi un lucru bun. Poate ajuta la stimularea creativității, în timp ce le construiește încrederea în a vorbi. De asemenea, îi puteți lăsa să facă parte din procesul de decizie în construirea de mese și gustări sănătoase”, spune Lauren O’Connor, RDN de WellSeek. Îmi place acest sfat, deoarece părinții pot ajuta la încurajarea dragostei adevărate pentru produse, încurajând copiii să facă parte din procesul de cumpărături și planificarea meselor pentru a include fructe și legume mai colorate.

Asociați alimentele mai puțin familiare cu cele preferate, cum ar fi Linte Nucă Bolognese cu Spaghete.

7. Mănâncă după exemplu. „Copiii învață urmărindu-și părinții, așa că, cu cât părinții pot mânca mai multe astfel de alimente în fața copiilor lor, cu atât este mai probabil să se intereseze de ei. Dacă ești pretențios cu ceea ce mănânci, sunt șanse ca copilul tău să fie. În plus, familiaritatea este cheia. Poate fi înfricoșător pentru un copil să vadă o mâncare ciudată pe o farfurie pe care se așteaptă brusc să o iubească. Este grozav să împerechezi ceea ce nu este familiarizat cu un articol familiar. Dacă încercați să-l faceți pe copilul dvs. să încerce morcovi, asigurați-vă că aceștia sunt așezați lângă ceva ce a mâncat de zeci de ori, cum ar fi unt de arahide sau paste. De asemenea, este eficient să ai alimentele pe care încerci să le faci pe copii să le încerce frecvent în vedere, fără nicio cerere, „cerere” sau rugăminte, să le mănânce. Cu cât un copil este mai expus la un aliment nou, cu atât devine mai puțin înfricoșător. Adesea, poate dura de 10 ori pentru a oferi unui copil o mâncare nouă sau pur și simplu să o ai pe masă înainte ca acesta să-l adulmece și să-l bage în gură”, spune. Mary PurdyMS, RDN.

Introduceți alimente noi, cum ar fi conopida, într-un mod creativ – această rețetă pentru Conopidă sănătoasă de bivoliță cu sos de fermă este un început grozav!

8. Încurajați alimente noi la ora mesei. „Am făcut-o pe fiica mea să încerce legume noi, punându-o să guste în timp ce le pregăteam. Vorbeam în timp ce pregăteam salatele și ea era curioasă de legumele crude și cerea să le guste. De asemenea, am descoperit că introducerea unei legume noi (sau a oricărui aliment) era mult mai ușoară atunci când era gata de cină și îi era foame, așa că mai puține gustări înainte de cină ajută cu adevărat. Acum, fetița mea de 10 ani are o curiozitate sănătoasă cu privire la mâncare și înțelege că un morcov gătit poate avea un gust diferit față de un morcov crud și este deschisă să încerce lucruri noi!” spune Danielle Omar, RDN of Încrederea în alimente.

Pentru alte rețete pe bază de plante prietenoase pentru copii, încercați câteva dintre cele preferate:

Mix de pere la cuptor
Brioșe cu dovlecel cu ciocolată
Supă de piatră de legume
Supă clasică de roșii
Pâine vegană de dovleac cu semințe de dovleac
Biluțe grecești de legume cu sos de lămâie Tahini

Source link

You might also like