infos.ro

6 moduri de a economisi apa cu dieta ta

Reducerea consumului de apă este norma (nu atât de nouă) în această țară, precum și în multe alte zone afectate de secetă din întreaga lume. Cum să economisești apă? Ceea ce pui în farfurie este una dintre cele mai eficiente moduri de a economisi apa. Aflați despre toate modalitățile de conservare a apei cu acest ghid de dietă pentru economisirea apei și șase sfaturi.

Acum, mai mult ca niciodată, resursele de apă sunt în scădere și sustenabilitatea apei este amenințată. Provocările includ creșterea populației, schimbările climatice, poluarea, agricultura modernă și impactul rezultat asupra ecosistemelor care se bazează pe aceste resurse finite de apă dulce. Poate fi copleșitor chiar și să ne gândim la modul în care noi, ca indivizi, putem afecta o problemă globală atât de uriașă, dar oricât de mult facem parte din problemă – consumul mediu de apă per persoană este de aproximativ 80 până la 100 de galoane în fiecare zi în America! de asemenea, o parte vitală a soluției. Una dintre cele mai eficiente moduri de a economisi apa este cu furculița.

Închiderea robinetului, dușurile mai scurte și înlocuirea gazonului luxuriant, aglomerat de apă și amenajarea peisajului cu amenajare uscată sunt importante, dar la fel sunt și alegerile alimentare pe care le facem în fiecare zi. Fiecare mușcătură de mâncare are o „amprentă de apă” – cantitatea totală de apă necesară pentru a produce alimente, de la fermă la furculiță. Noi suntem literalmente ne bem mâncarea; Aproape 70% din aprovizionarea cu apă a lumii este destinată cultivării alimentelor.

Aceasta reteta pt Farmers Market Salata de paste are o amprentă de apă mai mică, deoarece se concentrează pe cereale și legume.

Una dintre principalele modalități de a vă reduce amprenta de apă este să consumați o dietă mai bazată pe plante. Consumul unei diete bogate în proteine ​​animale duce la creșterea vertiginoasă a amprentei dvs. de apă, în timp ce o dietă pe bază de plante vă va ajuta să vă reduceți amprenta și impactul asupra mediului. De exemplu, cercetările arată că este nevoie de 13.000 de litri de apă pentru a produce un kilogram de carne de vită, comparativ cu 1.000 de litri de apă pentru a produce un kilogram de grâu. Trecerea la o dietă pe bază de plante poate ajuta la reducerea stresului care este pus asupra alimentării cu apă a lumii și poate duce la o utilizare mai durabilă a apei. Și mai poți face!

Abordarea vastei probleme a conservării resurselor noastre prețioase de apă este mai ușor de înțeles dacă începeți chiar de unde vă aflați. Începeți cu a mânca mai multe plante. Încercați cele 6 sfaturi ale mele pentru a vă reduce amprenta de apă cu furculița pentru a păstra aceste resurse prețioase astăzi!

6 moduri de a economisi apa cu dieta ta

Bazați-vă pe legume mai des pentru sursa de proteine, cum ar fi în această rețetă pentru Salată grecească de fasole cu unt.

1. Mănâncă o dietă pe bază de plante. Mâncatul de plante în loc de animale vă poate reduce cu adevărat amprenta de apă. Patruzeci la sută din apa consumată în SUA este destinată producției de hrană pentru animale. Asta pentru că în agricultura modernă a animalelor, trebuie să crești plante (cu toată apa necesară pentru a le crește), apoi le hrănești animalelor. Animalelor le este sete și beau multă apă de-a lungul vieții înainte de a deveni carne. De aceea, un studiu a arătat că este nevoie de aproximativ 1.600-2.500 de galoane de apă pentru a produce o jumătate de kilogram de carne de vită și doar 257 de galoane pentru aceeași cantitate de soia, 146 pentru porumb, 290 pentru ovăz și 34 pentru broccoli. În schimb, puteți mânca acele plante direct din sol și să săriți să le hrăniți animalelor, reducând astfel consumul de apă. De aceea, studiile arată că dietele pe bază de plante, cum ar fi dietele vegane, vegetariene și mediteraneene, sunt legate de o amprentă de apă mult mai mică. Învață cum să mănânci o dietă mai bazată pe plante cu mine Set de instrumente gratuit.

Grădina mea de plante medicinale, care atrage și polenizatori.

2. Cultivați amenajarea comestibilă. Dacă aveți spațiu în grădină, nu folosiți totul pentru plante care nu oferă nici o întreținere. Puteți folosi același spațiu (și apă!) pentru a crește plante care oferă hrană. Începeți cu o grădină de legume în containere sau cu niște ghivece cu roșii sau ierburi. Plantați un pom fructifer în loc de un copac nepurtător. Plantați plante comestibile care se potrivesc regiunii dvs. de creștere. De exemplu, în California avem un climat mediteranean, așa că am plantat copaci care prosperă la soarele nostru: smochine, curmal, rodii, măsline și citrice. În loc să ud copaci care doar arată frumos, ud copaci (care sunt la fel de drăguți!) care pot oferi hrană familiei și prietenilor mei. Dar nu smulge toate plantele cu flori din grădina ta; ei atrag polenizatori care sunt importante pentru cultivarea alimentelor. Căutați specii native de flori sălbatice în regiunea dvs., care cresc fără aporturi create de om. Verifică-mi set de instrumente gratuit despre cum să-ți crești propria hrană de asemenea.

Reduceți risipa alimentară prin depozitarea corectă a resturilor.

3. Reduceți risipa de alimente. Turnați apă prețioasă cu fiecare bucată de mâncare pe care o aruncați la gunoi. De fapt, risipim aproximativ 40%, aproape 40 de milioane de tone, din alimentele produse în SUA în fiecare an.. Uriașul 24% din toată apa folosită în agricultură se duce direct la canalizare din cauza risipei alimentare – adică 45 de trilioane de galoane pe an pentru a produce 1,3 miliarde de tone de alimente care nu vor fi consumate niciodată. Deci, mergeți la o politică zero risipă alimentară! Planificați mesele, astfel încât să nu cumpărați prea multe, păstrați alimentele cu înțelepciune, astfel încât să reziste mai mult, împachetați acele resturi, luați acasă pungi pentru câini, urmăriți cu atenție datele de expirare și folosiți întreaga hrană, de la rădăcină până la tulpină. Pentru acele momente în care nu există deșeuri zero, compostați acasă sau prin programul sponsorizat de oraș.

Apa potabilă dintr-un pahar reutilizabil sau sticla din otel inoxidabil față de unul din plastic este o modalitate excelentă de a vă reduce amprenta de carbon.

4. Aruncați sticla de apă. Obiceiul cu apă îmbuteliată este unul dintre cele mai nesustenabile obiceiuri pe care le poți dobândi de-a lungul vieții. Nu se consumă doar combustibili fosili (de la crearea sticlelor de plastic până la transportul lor în toată țara); nici nu este doar o problemă a depozitelor de gunoi care rezultă din sticlele de apă aruncate. Este nevoie de aproximativ 3 litri de apă pentru a produce 1 litru de apă îmbuteliată din cauza procesului de producție. Obtine o sticla de apa reutilizabila si foloseste-l! Dacă apa de la robinet nu este pentru dvs., luați în considerare instalarea unui filtru la robinet sau păstrarea unui ulcior de apă filtrată în frigider.

Piața mea de fermieri din Ojai, California

5. Mănâncă alimente întregi, bogate în nutrienți. Fiecare mușcătură de mâncare necesită resurse pentru a fi produsă, inclusiv apă. Unii fermieri și companii alimentare produc alimente sănătoase, cum ar fi fructele, legumele, cerealele integrale și fasolea, iar alții produc alimente foarte procesate, cum ar fi sucurile zaharoase, biscuiții pentru gustări, prăjiturile. Concentrându-vă pe alimente bogate în nutrienți, mâncați în mod durabil, deoarece resursele (cum ar fi apa) necesare pentru producerea alimentelor sunt folosite pentru a susține sănătatea umană. Când alegeți alimente nedorite foarte procesate, acele resurse sunt folosite pentru a produce alimente care nu susțin sănătatea umană. Este la fel de simplu.

Mănâncă o farfurie echilibrată energetic; încerca această rețetă pentru Gado-Gado pentru inspirație.

6. Mănâncă în echilibru cu corpul tău. Te-ai oprit vreodată să te gândești că atunci când mănânci în exces și te răsfăți – să mănânci mai multă mâncare decât are nevoie corpul tău pentru a se întreține – este o acțiune nesustenabilă? Un adult mediu are nevoie de aproximativ 2.000 de calorii pe zi pentru a menține un corp sănătos (mai mult sau mai puțin în funcție de vârstă, sex și activitate). Atunci când depășești nivelul de care organismul tău are nevoie pentru a se dezvolta, în esență irosești resursele necesare pentru a produce acel aliment. A trăi în echilibru cu propriul tău corp este unul dintre cele mai importante lucruri pe care le poți face pentru a trăi mai sustenabil în timpul vieții tale – este, de asemenea, benefic pentru sănătatea ta.

Căutați mai multă inspirație pentru a trăi sustenabil? Consultați următoarele bloguri pentru a ajunge acolo!

Sustenabilitatea alimentară în timpul mesei pentru familii
Creșteți mai multă diversitate în dieta dvs
Top 5 sfaturi pentru ecologizarea farfurii
Faceți o provocare de o săptămână Zero deșeuri alimentare

Vezi câteva dintre articolele mele preferate de bucătărie durabilă Aici.

Această postare poate conține link-uri afiliate. Pentru mai multe informații, faceți clic Aici.

Source link

You might also like