infos.ro

6 instrumente de auto-dezvoltare pentru a vă ajuta creierul și corpul să treacă peste stresul de vacanță

Autor:Stillman Brown, www.primermagazine.com

Depășește cele mai negative provocări ale sezonului sărbătorilor cu 8 instrumente și sfaturi dovedite pentru orice, de la blues-ul de iarnă la familia dificilă până la stres financiar.

Sărbătorile sunt cea mai minunată perioadă a anului. Familie, mâncare, cadouri și pentru cei mai mulți dintre noi, o pauză atât de necesară de la muncă.

Sunt și cea mai proastă perioadă a anului.

Peste 12 ore de întuneric, cer gri, călătorii zdrobitoare de suflet, temperaturi friguroase, stres cauzat de cumpărarea de cadouri și suficientă mâncare excesivă pentru a-ți transforma glicemia într-un roller coaster.

Și apoi mai este familia. Știi, acei oameni de care te-ai despărți dacă nu ai fi rudă cu ei.

Toată lumea se ocupă cu ceva de sărbători

Poate te înțelegi de minune cu familia ta. Sau nu te lupta cu excesul de vacanță când vine vorba de mâncare sau băutură. Poate că ai o mulțime de bani în bancă și îți poți permite să fii cât de generos îți dorești.

Dar adevărul este că toată lumea simte niste un fel de presiune de vacanță. Asociația Americană de Psihologie a descoperit că emoțiile pozitive de vacanță precum dragostea sunt adesea însoțită de sentimente de oboseală, stres, iritabilitate, balonare și tristețe. Și un sondaj realizat de firma de angajare Accountemps a constatat că 35% dintre respondenți au fost Mai mult stresați în timpul sărbătorilor decât au fost în timpul muncii efective.

Anul acesta, în loc de reacţionândînarmați-vă cu instrumentele de a fi proactivă.

Nu trece doar de sărbători… deține-le

Fiecare provocare deține un sâmbure de oportunități. Fie că se întâmplă discuția de familie in fiecare an, sau presiunea financiară pe care o simți din cauza nevoii de a umple ciorapi pentru 36 de membri ai familiei extinse din partea partenerului tău, este important să reții: poți alege cum să abordezi aceste mine de vacanță.

Am compilat opt ​​dintre cei mai obișnuiți factori de stres al sărbătorilor, cu sugestii practice și aplicabile pentru cum să-i abordăm.

Sărbători fericite, și mult succes.

De-a face cu o familie dificilă

Unde am fi fără familie? Familia ne susține, ne hrănește și ne definește… dar asta nu le face ușor.

Problemele nerezolvate din copilărie sau din interiorul familiei se manifestă în timpul sărbătorilor din simplul motiv că toate părțile interesate – și cei care se fierb emoții – sunt în imediata apropiere de câteva zile. În loc să fii prins într-un ciclu familiar de escaladare și recriminare, încearcă ceva diferit anul acesta: comunicarea nonviolentă.

Comunicarea nonviolentă este o abordare să vorbim despre lucruri dificile (cu oameni dificili!) care există de peste 50 de ani. Creat în timpul tumultului integrării școlare din anii 1960, scopul cărții psihologului Marshall Rosenberg este atât simplu, cât și revoluționar: treceți dincolo de cuvintele conduse de ego, rănitoare și „violente” pentru a comunica mai eficient.

Dacă nu vă place să citiți, luați cartea audio din biblioteca locală sau din Audibil cu o probă gratuită de 30 de zile și ascultă-l în călătoria cu avionul.

Rămâi motivat prin The Winter Blues

Dacă te lupți cu motivația în timpul sărbătorilor, este o oportunitate grozavă de a te inspira din cea mai recentă știință a productivității.

Charles Duhigg, faimos pentru Puterea obiceiului, s-a întors cu o carte despre neuroștiință, psihologie și antropologia socială a productivității. Mai inteligent, mai repede, mai bine: puterea de transformare a productivității reale spune o serie de povești captivante despre cum echipele și indivizii și-au schimbat rutina pentru a excela în obiectivele lor.

Dacă cauți ceva mai clinic, Colecția fundamentală a Harvard Business Review de 10 articole despre cum să te gestionezi este un câștigător.

despre gestionarea dvs. rezervați sfaturi de dezvoltare personală în vacanță

Ce se întâmplă dacă ești îngrijorat de sănătatea ta mintală?

Programele încărcate de vacanță, vremea rece și întunericul zdrobitor pot provoca o scădere foarte normală a motivației – dar pentru mulți, impactul este mai profund.

Studiile au arătat că vremea rece și întunecată poate avea efecte negative influențează totul, de la memorie și creativitate la producția de serotonină în creier.

Tulburare de afect sezonier este reală și necesită tratament. Dacă în fiecare iarnă întâmpinați un episod depresiv grav, discutați cu medicul dumneavoastră și Consultați această postare despre istoria, știința și tratamentul SAD

Dacă blues-ul tău de iarnă persistă mai mult de două săptămâni este posibil să vă confruntați cu depresie sau anxietate care necesită tratament, conform Asociației Americane de Psihologie.

Dacă te simți rău, dar nu știi cât de serios să o ieiputeți apela oricând la Linia telefonică telefonică a Alianței Naționale pentru Sănătate Mintală pentru a primi sfaturi gratuite și confidențiale. Doar sunați la 1-800-950-NAMI (6264).

Mâncarea excesivă de vacanță

Mâncarea de vacanță este uimitoare. Mâncarea excesivă în vacanță… mai puțin. Oamenii sunt pregătiți să caute calorie-alimente dense, cum ar fi șunca grasă, piure de cartofi cu unt și budincă cu smochine (dacă ești un duce din secolul al XV-lea).

Mâncarea excesivă de sărbători este o astfel de tradiție încât pentru majoritatea oamenilor nu este nici măcar o problemă; este un punct de mândrie. Dacă încerci, totuși, să slăbipăstrați-l oprit sau pur și simplu trăiți binesupraalimentarea ritualizată poate fi o mare problemă.

Cheia pentru combaterea supraalimentației din vacanță este intenția. Nu-l doar cu aripi – plăcinta cu mere are o modalitate de a depăși obiectivele vagi și nedefinite de „a nu avea prea multe”. Odată ce te-ai hotărât Cum vrei să mănânci, verifică aceste două resurse interesante pentru inspirație:

Podcastul Life Kit al NPR vorbește despre cea mai recentă știință despre dieta – și cum este mai important să te concentrezi pe obiective comportamentale decât pe obiective specifice de greutate.

Dietele de post au măturat internetul în ultimul an. Urmăriți o discuție susținută de cel mai proeminent – ​​și bazat pe știință – avocat al postului, dr. Valtar Longo.

Faceți față așteptărilor de vacanță

Suntem presupus pentru a fi fericit în timpul sărbătorilor, dar cumpărăturile, nevoile familiei și bucla constantă de muzică de sărbători înspăimântătoare, toate conspiră pentru a face acest sezon copleșitor. De fapt, un sondaj din 2015 realizat de Healthline a constatat că Peste 50% dintre respondenți s-au simțit ușor până la stres major cauzat de vacanță.

Așteptările sunt un combustibil major pentru acest stres. Într-un anotimp în care este adesea dificil să te simți bine, presiunea de a fi fericit poate deveni o sursă de angoasă în sine. Dacă ai simțit vreodată că prietenii sau familia tăi se așteaptă să o faci a executa fericire în timpul sărbătorilor, știi despre ce vorbim.

Dacă te lupți cu așteptările de vacanță, Consultați această postare de la profesorul de meditație (și fostul CEO al revistei Esquire) Phillip Moffit. El identifică cauzele din spatele „tiraniei așteptărilor” și cum să o facă față.

Presiunea financiară de vacanță

Sondaj după sondaj a constatat că Cea mai mare sursă de stres de vacanță este financiară. Mai simplu spus: oamenii sunt îngrijorați de modul în care își vor permite cadouri, mese mari și călătoresc pentru a vedea familia.

Dacă ești în aceeași barcă, știi asta: nu ești singur. Aici, la Primer, am dedicat mult timp și mulți, mulți electroni pentru a-i ajuta pe oameni să-și țină bugetul sub control,

Dacă trebuie să vă gestionați bugetul, consultați sfaturile noastre cuprinzătoare privind bugetul.

Dacă sunteți în căutarea unor hackuri de finanțe personale pentru a face bani economisind bani, aruncați o privire la secțiunea noastră de hack-uri de bani.

Dacă trebuie să câștigi mai mulți bani la serviciu, experții noștri în negociere salarială și în carieră vă au acoperit.

Bea Prea Mult

Toți factorii de stres de vacanță de mai sus îi pot determina pe oameni să caute evadare la fundul sticlei.

Dacă sunteți îngrijorat să gestionați o vacanță provocatoare – și vă faceți griji că vă puteți baza prea mult pe alcool – consultați această scrisoare a unui cititor de Primer îngrijorat a lui bea… și ce poți face în privința asta.

Cum navigați în vacanță? Spune-ne în comentariile de mai jos!

You might also like