infos.ro

45 de rețete FABULOASE de prăjiți pe bază de plante

Această colecție de 45 de rețete fabuloase de prăjiți pe bază de plante vă va inspira cu siguranță o serie de gătit delicios, sănătos și bogat în legume în bucătăria dvs., astfel încât să puteți obține mese rapide și ușoare pe masă în cel mai scurt timp.!

Există ceva mai bun decât o rețetă aromată și colorată de prăjiți pentru a pune cina pe masă rapid și ușor? Tot ce ai nevoie este doar o tigaie (sau o cratiță sau un wok) pentru a pregăti și a servi deliciosul tău prajit și ești gata. Puteți folosi legume proaspete la îndemână, o proteină sănătoasă pe bază de plante, cum ar fi tofu, tempeh, seitan sau leguminoase, și un sos savuros pentru a crea un prăjit de servit peste cereale integrale gătite, cum ar fi orezul brun, quinoa sau sorgul. și sunteți gata să vă scufundați într-o masă hrănitoare, alimentată de plante. Nici resturile nu sunt ponosite! Unul dintre lucrurile grozave despre cartofi prăjiți este că pregătiți ușor acele legume crocante, astfel încât valoarea nutritivă să fie păstrată, împreună cu texturile lor crocante. Și vă puteți crește cu adevărat aportul de legume sănătoase în această masă – un lucru bun pentru sănătate și gust. Acest stil simplu de preparare este bun pentru atât de multe rețete, de la cartofi prăjiți cu legume de inspirație chineză, până la mâncăruri thailandeze cu tăiței cu infuzie de arahide. De aceea i-am rugat pe unii dintre bloggerii mei preferați să-și împărtășească propriile rețete preferate de prăjiți pe bază de plante și, uau, au livrat! Aceste rețete colorate și savuroase sunt pline de aromă și sănătate. Ia-ți tigaia și încearcă una dintre aceste rețete în seara asta!

45 de rețete FABULOASE de prăjiți pe bază de plante

Tofu cu pepene galben amarSharon Palmer, MSFS, RDN, Dieteticianul alimentat de plante (arata mai sus)
Tofu Bok Choy Stir Fry, Clean Green Simplu
Se prăjește cu ciuperci broccoliCourtney Lopez, Cunoaște-ți Produsul

Taitei de hrisca si tofuErin Cooper, Caju și Quinoa (arata mai sus)

Varză PrăjităJulia Mueller, Rădăcina prăjită (arata mai sus)
Naut prajitAmy Katz, Legumele salvează ziua

Orez prajit cu legume clasicRebecca Pytell, Forță și soare (arata mai sus)
Unt de arahide cu nucă de cocos Naut și broccoliDianne Wenz, Bucătăria vegană a lui Dianne
Tofu crocant, legume și tăiței SobaVanessa Sturman, Cămară vegană

Tofu ușor prăjitJamie Vespa, Distribuind Sănătatea (arata mai sus)

Conopida generalului Tso cu orez SrirachaRebecca Blackwell, Puțin și Mult (arata mai sus)

Rădăcină de ghimbir Lotus Rădăcină cu orez roșuSharon Palmer, MSFS, RDN, Dieteticianul alimentat de plante (arata mai sus)
Varză soată indiană condimentată și fasole verdeLisa Andrews, Sunet de nutriție

Kale & Soba cu ciuperci unt cu usturoiCaitlin Self, Nutriție frugală

Stir-Fry Kung Pao TempehJackie Newgent, Jackie Newgent, nutriționist culinar pentru plante (arata mai sus)

Se prăjește linteNicole Stevens, MSc, RD, Salată verde (prezentată mai sus)

Prăjiți cu mentă cu tăiței de tofuValentina Wein, Gătit în weekend (arata mai sus)

Tofu cu portocale și edamameDanae Halliday, Rețeta Runner (arata mai sus)

Se prăjește ananasJennifer Thurman Sebestyen, Inspirat Veggie (arata mai sus)

Ramen Stir FryMelissa Copeland, Veganul zgârcit (arata mai sus)

Curry RoșuKatie Trant, Bună doamna nutriției (arata mai sus)
Vinete prăjite pentru bebeluși cu sos pentru prăjițiBetty Davies, Încetinește gătirea

Seitan de mazăre de zăpadă cu orez brunSharon Palmer, MSFS, RDN, Dieteticianul alimentat de plante (arata mai sus)
Taitei picante cu legumeShahzadi Uzma Devje, Desi-Licious RD

Taitei soba prajiti cu pestoOlya Cznc, HGustul de viață sănătos (arata mai sus)
Legume dulci-acrișoare prăjite cu Seitan, Tempeh sau TofuNava Atlas, Atlasul Vegan
Bol cu ​​sorg tofu thailandez prăjitSharon Palmer, MSFS, RDN, Dieteticianul alimentat de plante

Tofu prăjit cu muguri de fasole și ciuperciVandana Chauhan, Green Bowl 2 Soul (arata mai sus)

Se prăjește cu tofu crocant de portocale și edamameCara Harbstreet, Street Smart Nutrition (arata mai sus)

Fasole verde sotă dulci și sărate cu busuiocCindy Chou, RDN, Senzații sănătoase (arata mai sus)

Tofu Teriyaki Se prăjește cu broccoliMegan Schetzsle, Bucătăria ei sănătoasă (arata mai sus)
Tofu cu busuioc thailandezJessica Saunders, Punks vegani

Taitei thailandezi cu sos de arahideRobin Donovan, Delicios în toate felurile (arata mai sus)

Tempeh thailandez de arahide cu orezMelissa Traub, Melissa Traub Nutriție pe bază de plante (arata mai sus)

Se prăjește legume thailandezeAlena Schowalter, Nutritiv (arata mai sus)
Tofu ardei gras prăjitLouisa Clements, Living Lou
Tofu Se prăjește cu broccoli și morcoviLiz Weiss, Masa sănătoasă a lui Liz

Tofu Veggie Stir-FryElizabeth Davenport, Sunny Side Up Nutriție (arata mai sus)
Prăjiți cu tăiței UdonTerri Edwards, Mănâncă pe bază de plante

Prăjiți cu legume și tăiței Soba cu sos de arahideRachael Hartley, Nutriție Rachael Hartley (arata mai sus)
Legume prăjite cu fasoleJessica Bailey, Orice motiv vegani

Prăjiți cu tăiței Udon de legumeAlex Andra, Ocazional Ouă (arata mai sus)

Se prăjește vegetarian cu granule de soiaAdina Beck, Unde este lingura mea (arata mai sus)

Teriyaki de legumeSophia DeSantis, Legumele nu mușcă (arata mai sus)
Rețetă de dovlecei picanți prăjițiHelene Dsouza, Planta Masala

Pentru alte colecții de rețete de cină pe bază de plante, consultați următoarele:

Top 5 cine economice pe bază de plante
Top 25 de rețete de legume umplute pe bază de plante
25 de mese ușoare și minunate pe bază de plante

Îmi place să folosesc Instant Pot pentru a găti cereale pentru rețete de prăjiți. Ia-mi cod de afiliat pentru a-l lua pe al tău!

Această postare poate conține linkuri afiliate. Pentru mai multe informații, faceți clic Aici.

Source link

You might also like