infos.ro

3 ajustări puternice de auto-vorbire care vor îmbunătăți viața trăită pe pilot automat

Autor:Moreno Zugaro, www.primermagazine.com

Câteva cuvinte mici pot face o mare diferență.

Vorbirea de sine îți determină imaginea de sine – atât în ​​sens bun, cât și în cel rău.

Poți simți diferența dintre “Sunt un ratat” și “Am facut o greseala?”

Limbajul greșit te pune într-o lumină proastă, adesea subconștient. Nici un om vrea să se dezvaluie, dar este greu să rupi de vechile modele. De fiecare dată când treci prin ele, întărește bucla. Rezultatele nu sunt favorabile în cel mai bun caz și auto-sabotează în cel mai rău caz.

  • Anxietate
  • Griji
  • Sentimente de inferioritate
  • Stimă de sine scazută
  • Rămâi sub potențialul tău

Au un impact devastator asupra relațiilor, carierei și disciplinei tale.

Cu toate acestea, limbajul potrivit vă poate scoate din buclele de gânduri negative și din tiparele de auto-sabotare.

În terapia cognitiv-comportamentală, schimbi perspectiva din care te uiți la tine sau la o situație.

Acest lucru creează schimbări puternice de mentalitate – de la a fi victimă la preluarea controlului, de la auto-învinovățire la învățare din greșeli și de la plângeri la recunoștință.

Și totul se poate face cu câteva schimbări simple în modul în care vorbești cu tine însuți.

Cum să scapi de presiune și să înlocuiești obligația cu oportunitate

Nu îți va plăcea să auzi asta, dar îți creezi tot stresul, anxietatea și presiunea în capul tău.

Situațiile sunt doar situații, linii albe și negre formând forme. Interpretarea ta pune culorile pe pânză. Tu decizi care dintre ele.

Când te stresezi pentru că șeful tău îți dă un termen limită strâns sau ai o excursie la socrii tăi notoriu de negativi, îi pui o ștampilă emoțională.

De multe ori, îți spui tu ar trebui să face ceva sau procedează într-un anumit fel.

  • „Ar trebui să fac ore suplimentare pentru a putea satisface cerințele șefului meu.”
  • „Ar trebui să arăt partea mea cea mai bună când îi vizitez părinții.”
  • „Ar trebui să slăbesc câteva kilograme pentru vară.”

Aceste ar trebui să– declarații a contribui la sentimente de frică și îngrijorare, deoarece creează cerere și presiune.

Dar dacă schimbi ștampila pe care o pui unei situații, îți vei schimba sentimentele față de ea.

În loc să spui “Ar trebui,” încerca “Aș putea.”

Acest lucru vă pune în control. Nu există nicio forță externă care să dicteze ce să faci și cum să te comporți. Puteți decide singur – consultându-vă valorile, sentimentele și mintea rațională.

În loc să te presezi, vei realiza oportunitatea.

  • „Aș putea să-i arăt șefului meu că sunt dedicat și să câștig câteva puncte brownie pentru următoarea mea mărire.”
  • „Aș putea arăta socrilor mei cu ce bărbat grozav s-a căsătorit fiica ei.”
  • „Aș putea să arăt fantastic și să fac niște capetele să se întoarcă la plajă anul acesta.”

Uneori, ai nevoie de un mic ghiont pentru a te da jos de pe canapea.

Dar prea multă presiune creează anxietate, griji și frică – paralizându-te ca un căprior în faruri.

Nu te stresa – în schimb, uită-te la oportunitățile uimitoare pe care le ai.

Aruncă rezistența și vei primi inspirația.

ar trebui ar putea

Nu te ține blocat

„Fie că crezi că poți sau nu să faci un lucru, ai dreptate.” – Henry Ford

Ce au în comun un antrenament nebun la o sală de gimnastică pe o căldură puternică, să lucrezi ore suplimentare pentru agitația ta laterală și să petreci timp cu cei dragi, chiar dacă ești nebun de ocupat?

E ușor de spus, “Nu pot.”

Înțeleg. Uneori, pare că nu există nicio ieșire, așa că răspunsul tău este nu se poate. Dar te scurtezi.

Zicală “Nu pot” duce la frustrare, furie și resentimente față de situație. Îți concentrează creierul asupra problemă.

Întrebându-te “Cum pot?” în schimb duce la speranță, inspirație și un sentiment de putere. Îți concentrează creierul asupra solutii.

Când m-am gândit să renunț la studii pentru a-mi începe propria afacere, m-am gândit mai întâi că nu pot să mă duc, să-mi fac treaba și să trăiesc pe plajă. Societatea mă conditionase să cred că nu se poate.

Dar într-o zi, am început să mă întreb “Cum pot?” – și pas cu pas, am găsit soluții la problemele mele.

Ceea ce poți și ce nu poți face este adesea o chestiune de perspectivă.

Nu vă concentrați asupra problemei.

Concentrați-vă pe soluții.

Acolo unde se duce concentrarea, curge energia.

Când lucrurile merg prost, puneți întrebarea potrivită

Nu poți schimba suișurile și coborâșurile vieții, dar poți schimba felul în care le faci față.

O boală care ți se întâmplă pe tine sau pe cineva drag. O reducere de buget la compania ta care te scoate de la muncă. O mașină aprinde semaforul roșu și te trimite să zbori ca un frisbee.

Există două moduri de a trata acest lucru:

Poți fie să preiei rolul de victimă și să te plângi – „De ce mi se întâmplă asta?”

Sau poți să-ți asumi responsabilitatea și să înveți lecția – „Ce mă poate învăța asta?”

Unul te face neputincios, celălalt te pune la conducere.

Fiecare situație încurcată prin care am trecut vreodată a fost bună pentru ceva. Despărțirile dureroase, o afacere eșuată și rănile dureroase la sală mi-au învățat lecții valoroase și m-au transformat în bărbatul care sunt astăzi.

ce mă poate învăța asta încercuit dedesubt de ce se întâmplă asta

Viața nu se va opri niciodată să te provoace.

După cum a spus David Deida:

„Atâta timp cât viața continuă, provocarea creativă este să vă certați, să vă jucați și să faceți dragoste cu momentul prezent.”

Acum, ce te poate învăța viața?

„Uită-te la gândurile tale, ele devin cuvintele tale; ai grijă la cuvintele tale, ele devin acțiunile tale; Urmărește-ți acțiunile, ele devin obiceiurile tale; ai grijă la obiceiurile tale, ele devin caracterul tău; Privește-ți personajul, acesta devine destinul tău.” – Lao Tzu

You might also like