infos.ro

25 de boluri vegane curate sub 500 de calorii

Îndepliniți-vă obiectivele de sănătate cu aceste boluri vegane care sunt satisfăcătoare, delicioase, echilibrate în nutrienți și oferă mese sub 500 de calorii, toate cu accent pe ingrediente curate, bogate în nutrienți și întregi.

Lucrezi la atingerea unor noi obiective de alimentație sănătoasă? Nu există nimic mai bun decât un castron vegan uimitor – perfect echilibrat în proteine, carbohidrați și grăsimi sănătoși și calorii – pentru a te duce pe calea cea bună. Scopul este de a fi mulțumit cu o masă copioasă, delicioasă, plină de vitamine, minerale, compuși antioxidanți și macro, cu o cantitate modestă de calorii pentru a ajuta la menținerea obiectivelor de greutate sănătoase.

De aceea, recomand mesele cu 500 de calorii ca o modalitate excelentă de a promova greutatea sănătoasă, deoarece este suficient pentru a menține majoritatea oamenilor alimentați și să se simtă energici, în timp ce vă moderați aportul de calorii pentru o greutate sănătoasă. În același timp, este important să împingeți ingredientele curate din plante întregi în boluri vegane puternice, care includ o mulțime de cereale integrale reale, leguminoase (fasole), alimente din soia, fructe, legume, nuci, semințe, grăsimi vegetale, ierburi și condimente. De asemenea, dorim să limităm acele ingrediente nedorite, cum ar fi zaharurile adăugate, sodiul și aditivii.

I-am rugat unora dintre bloggerii mei preferați din toate timpurile să contribuie cu cele mai bune rețete de bol vegane cu sub 500 de calorii, curate și echilibrate în nutrienți, precum și delicioase. Îmi împărtășesc și o grămadă de rețete de boluri vegane sănătoase. Fiecare castron sănătos și nutritiv oferă aproximativ 400-500 de calorii pentru a vă menține mulțumit pentru o zi fabuloasă.

Noroc! Să mâncăm și să trăim bunătatea în fiecare zi!

Sharon

25 de boluri vegane curate sub 500 de calorii

Bol de busuioc cu mure cu dressing balsamicRenee DeLeon, Veeg (arata mai sus)
Curry de morcovi cu fasole neagră și roșii cu orez maro basmatiChoclette Ammar, Staniu și cimbru

Bol cu ​​tofu cu tortilla de bivolițăRenee DeLeon, Veeg (arata mai sus)
Bowl Power NautEmily Wilson, Această masă sănătoasă

Bol de burrito ușor cu fasole neagră și fajitasJulianne Lynch, Fără transpirație Vegan (arata mai sus)
Bol cu ​​orez FajitaTerry Lisa Goodwin, 2 Împărtășește-mi bucuria

Go-To BowlSarah McMinn, Dragul meu vegan (arata mai sus)
Bol de cereale cu pestoKelly Jones, RDN, Kelly Jones Nutrition

Bol de burrito pentru pregătirea meseiJessianna Saville, RDN, Rinichiul RD (arata mai sus)

Bol cu ​​tăiței cu tofu thailandez și legumeSharon Palmer, MSFS, RDN, Dieteticianul alimentat de plante (arata mai sus)
Poke Bowl Portobello, Jess pe bază de plante
Boluri cu Quinoa NourishStacey Gero, Stacey casnică
Super Salată de Quinoa cu Sos de Lămâie TahiniVanessa Sturman, Cămară vegană

Bol de orez cu Tempeh afumatElena Szeliga, Bucătărie fericită.Rocks
Boluri de orez cu cartofi dulci prăjiți, fasole neagră și limeHolly Gray, Această soție gătește

Boluri cu cartofi dulci prăjiți, conopidă, quinoaWhitney Wright, Sare și Brutar (arata mai sus)
Bol simplu cu sos de arahideVerna Anne Rindler, Nautul Cheeky

Southwest Quinoa BowlEmily Miller, Bucătărie strălucitoare (arata mai sus)
Bol de primăvară, Linguri simple

Bol de legume cu morcov și quinoa în spiralăAlena Schowalter, Nutritiv (arata mai sus)
Bol cu ​​cartofi dulciMary Ellen Valverde, V Nutriție
Bol cu ​​cartofi dulci cu nautClaire Cary, Mănâncă cu claritate
Bol cu ​​cartofi dulci Quinoa cu sos de curry de cajuJennifer Sebestyen, Inspirat Veggie
Bol cu ​​orez cu turmeric și fasole neagrăSharon Palmer, MSFS, RDN, Dieteticianul alimentat de plante

Bol cu ​​legume prăjite de iarnăSarah Schlichter, RDN, Bucket List Tummy (arata mai sus)

Pentru alte colecții de rețete de 500 de calorii, consultați:

6 cine pe bază de plante sub 500 de calorii
Top 7 boluri sănătoase pe bază de plante pentru 500 de calorii
20 de mese pe bază de plante într-un fel de mâncare sub 500 de calorii

Source link

You might also like